Tijgersquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:04 schreef Crazy-M het volgende:
heb nog wel mooie plaatjes in safari park geschoten.
vond zelf deze wel mooi.
[ afbeelding ]
tamme tijgers?quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:46 schreef Stuurloos het volgende:
Ik heb er echt aangeraakt in Thailand
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Schattige beestjes
Volgens mij is dat bij meer mensen zo...quote:
Voel me best prima, nog een dagje werken en dan weer twee dagen vrij. Weet er iemand een goedkope kapper in het centrum? Het is namelijk weer erg nodig.quote:
Op de westermarkt zitten er twee die niet duur zijn, maar dat is niet in het centrum...quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:55 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Voel me best prima, nog een dagje werken en dan weer twee dagen vrij. Weet er iemand een goedkope kapper in het centrum? Het is namelijk weer erg nodig.
ik mocht ze niet meenemenquote:Op maandag 12 oktober 2009 10:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Wat een lieve poesjes
De vaart eruitquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:58 schreef _Ophelia_ het volgende:
Overigens: Tilburg #140; Quick Quick Slow?
Ik ben juist weer aan de betere hand, vanaf donderdag ziek in bed/op de bank gelegen en vandaag eigenlijk nergens meer last van!quote:
Dat is te doen met de auto..quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:56 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Op de westermarkt zitten er twee die niet duur zijn, maar dat is niet in het centrum...
het is net niets vandaag bij mij vandaag, niet ziek genoeg om thuis in bed te liggen, maar ook niet gezond genoeg om lekker kwik en fief mijn werk te doen (ben dus nu een beetje klusjes aan het doen waar je niet echt genconcentreerd mee bezig moet zijn... )quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:22 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik ben juist weer aan de betere hand, vanaf donderdag ziek in bed/op de bank gelegen en vandaag eigenlijk nergens meer last van!
Ik was patient 0.
-edit-
en toen ging ik door m'n rug bij het hoesten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |