abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73506805
Oei..

Pfffft mijn MSN gaf de melding "je bent aangemeld op een andere locatie". Dus ik zo, huh? Opnieuw aangemeld. Spreken allerlei mensen me aan wat voor rare mailtjes ik stuur.. Echt great, loopt mijn hotmail van die kutmailtjes naar mensen te sturen.

Ik snap het niet, ik open NOOIT spam want ik herken ze gelijk aan de kuttitels of onbekende afzenders dus ik pleur ze zonder te openen weg, en nog raak ik geïnfecteerd met zoiets :/. Bagger.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 00:36:39 #202
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_73508332
Dat is irritant ! Ik heb iets te veel alcohol ofzo...
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_73508534
Nu al .
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 03:52:38 #204
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_73510165
Ik was om 8vuur ongeveer begonnen met laden... haha. Oja, al voreg vandaag moest werken en bij de kleine bar (zonder palm) stond, dan zag ik hem.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_73510219
nee ik was die dronkedm debiel in het roze shirt die om 1 uur maar huis zo gaan!
pi_73510220
welke palm trouwens
pi_73510221
ik zou morgen studeren...
pi_73510230
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 04:15 schreef VoreG het volgende:
nee ik was die dronkedm debiel in het roze shirt die om 1 uur maar huis zo gaan!
dude, was jij die irritante gast?!
Ik zeg altijd maar zo, met drie wielen heb je nog geen auto.
pi_73510232
jull.e zijn overigens zelf dronken
pi_73510234
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 04:21 schreef aardappel het volgende:

[..]

dude, was jij die irritante gast?!
wie?
pi_73510368
Goede morgen allen
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_73510374
quote:
Twee doden bij ongeval op Midden-Brabantweg in Tilburg
donderdag 08 oktober 2009 | 22:29 | Laatst bijgewerkt op: vrijdag 09 oktober 2009 | 00:29
Tekstgrootte

Ongeval Midden-Brabantweg en Heikantlaan . Foto Erik Haverhals/Reality Photo
1/4

TILBURG - Op het kruispunt van de Midden-Brabantweg en de Heikantlaan in Tilburg zijn donderdagavond rond tien uur twee auto’s op elkaar gebotst. De inzittende van de auto afkomstig vanaf de Heikantlaan, overleed ter plekke.
De bestuurder is overleden in het ziekenhuis. De andere auto kwam uit de richting van Kaatsheuvel aangereden. De bestuurder ervan raakte eveneens gewond. De identiteit van de slachtoffers is nog niet bekend. De politie is nog op zoek naar de inzittenden van een derde voertuig dat mogelijk ook betrokken is geweest bij de botsing.
http://www.brabantsdagbla(...)ntweg-in-Tilburg.ece
quote:
TILBURG - Bij een verkeersongeluk met twee auto's in Tilburg zijn donderdagavond twee mensen om het leven gekomen. Een persoon raakte ernstig gewond.

Het ongeval gebeurde tegen tien uur op de kruising van de Midden-Brabantweg en de Heikantlaan. Een zilvergrijze auto botste vanuit de richting Kaatsheuvel op een donkere auto, die van de Heikantlaan in Tilburg-Noord kwam.

De twee doden zaten in de donkere auto, die na de aanrijding meters verder in de berm tot stilstand kwam. Hoe het ongeluk heeft kunnen gebeuren is niet bekend. De kruising in Tilburg-Noord is beveiligd met stoplichten.
http://www.omroepbrabant.(...)eluk+in+Tilburg.aspx
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik luister NL-Talig
pi_73511002
Waarom moeten wij altijd op vrijdag werken crazy?
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_73511083
ik moet ook gewoon werken hoor...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_73511686
Die hoge snelheid valt wel mee met dit topic
Goedemorgen allemaal
pi_73511999
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 23:38 schreef hetzusjevan het volgende:
Oei..

Pfffft mijn MSN gaf de melding "je bent aangemeld op een andere locatie". Dus ik zo, huh? Opnieuw aangemeld. Spreken allerlei mensen me aan wat voor rare mailtjes ik stuur.. Echt great, loopt mijn hotmail van die kutmailtjes naar mensen te sturen.

Ik snap het niet, ik open NOOIT spam want ik herken ze gelijk aan de kuttitels of onbekende afzenders dus ik pleur ze zonder te openen weg, en nog raak ik geïnfecteerd met zoiets :/. Bagger.
Heel simpele oplossing heeft niet eens iets met een virus te maken waarschijnlijk... Je wachtwoord veranderen
pi_73512356
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 08:42 schreef existenz het volgende:
weet niet,
maar hier pak werk liggen man
even complete active directory omgooien enzo
Doe dat op maandag ipv Vrijdag haha
Ik luister NL-Talig
pi_73512391
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 08:42 schreef existenz het volgende:
Ook werkend hoor!
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 10:00:10 #219
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_73512419
ik ook!
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 10:01:29 #220
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_73512452
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 23:38 schreef hetzusjevan het volgende:
Oei..

Wel dus, en ik maar klikken omdat ik denk dat je me hebt geblokt, bedankt he
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')