dude, was jij die irritante gast?!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 04:15 schreef VoreG het volgende:
nee ik was die dronkedm debiel in het roze shirt die om 1 uur maar huis zo gaan!
wie?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 04:21 schreef aardappel het volgende:
[..]
dude, was jij die irritante gast?!
http://www.brabantsdagbla(...)ntweg-in-Tilburg.ecequote:Twee doden bij ongeval op Midden-Brabantweg in Tilburg
donderdag 08 oktober 2009 | 22:29 | Laatst bijgewerkt op: vrijdag 09 oktober 2009 | 00:29
Tekstgrootte
Ongeval Midden-Brabantweg en Heikantlaan . Foto Erik Haverhals/Reality Photo
1/4
TILBURG - Op het kruispunt van de Midden-Brabantweg en de Heikantlaan in Tilburg zijn donderdagavond rond tien uur twee auto’s op elkaar gebotst. De inzittende van de auto afkomstig vanaf de Heikantlaan, overleed ter plekke.
De bestuurder is overleden in het ziekenhuis. De andere auto kwam uit de richting van Kaatsheuvel aangereden. De bestuurder ervan raakte eveneens gewond. De identiteit van de slachtoffers is nog niet bekend. De politie is nog op zoek naar de inzittenden van een derde voertuig dat mogelijk ook betrokken is geweest bij de botsing.
http://www.omroepbrabant.(...)eluk+in+Tilburg.aspxquote:TILBURG - Bij een verkeersongeluk met twee auto's in Tilburg zijn donderdagavond twee mensen om het leven gekomen. Een persoon raakte ernstig gewond.
Het ongeval gebeurde tegen tien uur op de kruising van de Midden-Brabantweg en de Heikantlaan. Een zilvergrijze auto botste vanuit de richting Kaatsheuvel op een donkere auto, die van de Heikantlaan in Tilburg-Noord kwam.
De twee doden zaten in de donkere auto, die na de aanrijding meters verder in de berm tot stilstand kwam. Hoe het ongeluk heeft kunnen gebeuren is niet bekend. De kruising in Tilburg-Noord is beveiligd met stoplichten.
Heel simpele oplossing heeft niet eens iets met een virus te maken waarschijnlijk... Je wachtwoord veranderenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:38 schreef hetzusjevan het volgende:
Oei..
Pfffft mijn MSN gaf de melding "je bent aangemeld op een andere locatie". Dus ik zo, huh? Opnieuw aangemeld. Spreken allerlei mensen me aan wat voor rare mailtjes ik stuur.. Echt great, loopt mijn hotmail van die kutmailtjes naar mensen te sturen.
Ik snap het niet, ik open NOOIT spam want ik herken ze gelijk aan de kuttitels of onbekende afzenders dus ik pleur ze zonder te openen weg, en nog raak ik geïnfecteerd met zoiets :/. Bagger.
weet niet,quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:42 schreef existenz het volgende:
Waarom moeten wij altijd op vrijdag werken crazy?
Ook werkend hoor!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:42 schreef existenz het volgende:
Waarom moeten wij altijd op vrijdag werken crazy?
Wel dus, en ik maar klikken omdat ik denk dat je me hebt geblokt, bedankt hequote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:38 schreef hetzusjevan het volgende:
Oei..
Pfffft mijn MSN gaf de melding "je bent aangemeld op een andere locatie". Dus ik zo, huh? Opnieuw aangemeld. Spreken allerlei mensen me aan wat voor rare mailtjes ik stuur.. Echt great, loopt mijn hotmail van die kutmailtjes naar mensen te sturen.
Ik snap het niet, ik open NOOIT spam want ik herken ze gelijk aan de kuttitels of onbekende afzenders dus ik pleur ze zonder te openen weg, en nog raak ik geïnfecteerd met zoiets :/. Bagger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |