quote:
Weeeeeeeeeeeeehehehehequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik klikte wéér (Op Qwea's linkje)
Oh wat raarquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
http://i35.tinypic.com/2znn406.jpg klik
En wat is dan het voordeel van silver?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:36 schreef MissBliss het volgende:
In FOK!silver
zie je foto's en smileys idd door spoilers heen.. Best jammer dat iedereen die dingen tegenwoordig gebruikt voor gore foto's dus
![]()
ALLES!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 @ 20:37 schreef Greys het volgende:
[..]
En wat is dan het voordeel van silver?
neequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh wat raar
Of heb je dat expres gedaan, die layout kiezen, zodat je dan de spoilers meteen ziet?
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:42 schreef Greys het volgende:
Huh? Ik heb nu ook Silver genomen, maar ik vind het lelijk
Van die rare grote tekst in Times boven het typvakje onderin en wáár zijn de smilies gebleven waar je op kunt klikken?En dan die opvallende strepen tussen de posts.
Nee ik ga weer terug naar bagger
g even en je moet over op de hele nieuwe, maar je kunt wel de ouder kleursamenstellingen nog kiezenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou echt geen bagger willen. MM werkt wel met bagger. Werkelijk een kut layout
Dan ga ik over op text only. Ik weiger bagger te gebruiken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:45 schreef Ynske het volgende:
no
[..]
g even en je moet over op de hele nieuwe, maar je kunt wel de ouder kleursamenstellingen nog kiezen
Gokje: Broodje shoarma met dubbel knoflooksaus?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik klikte wéér (Op Qwea's linkje)
tis geen bagger, tis een hele niwuwe en of text only blijft is ook nog niet zekerquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan ga ik over op text only. Ik weiger bagger te gebruiken.
Hoe dan? Serieus, wat is er erg aan dan?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan ga ik over op text only. Ik weiger bagger te gebruiken.
Eerder een stokbroodje met veel te veel sla en rosbief er tussenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:49 schreef Pagan het volgende:
[..]
Gokje: Broodje shoarma met dubbel knoflooksaus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |