Een FOK! abo?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys, wat zijn de voordelen van een abbonement? En wakostda?
Ben je inmiddels een beetje "klaar" voor morgen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:19 schreef MissBliss het volgende:
Oh jeetje, wat een rotnieuws Bigbird!
Heel veel sterkte ermee
Eigen headers zijn echt heel relaxt (zeker voor op werk), totaal geen reclame, meer en grote foto's in het fobo. Langere edittijd berichten. Mensen op negeer zetten en hun posts niet meer zien.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Een FOK! abo?
Ik kreeg het in eerste instantie omdat ik SHE had gesponsord voor haar naaktreportage en dat ging niet door en toen kregen we een abo. Maar ik heb het verlengd, want ik heb geen reclame en banners enzo en dat vind ik fijnGeen idee wat de voordelen nog meer zijn eigenlijk. Een kleurtje aan je eigen posts geven kan iedereen toch? Of alleen de abo houders? Oh ik kan mijn posts langer wijzigen geloof ik en meer ava's uploaden en eh... zal het eens opzoeken, moment.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:22 schreef MissBliss het volgende:
Re kwam net thuis met wat kaarten waaronder 1 hele grote en die was van jullie!
Wat ongelofelijk lief zeg!![]()
Ik moest er helemaal van huilen.
Heel erg bedankt voor de steun, jullie zijn schatten
YWquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:22 schreef MissBliss het volgende:
Heel veel sterkte morgenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:22 schreef MissBliss het volgende:
Je ava kan ook een flink stuk groter he?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:25 schreef Ingetje79 het volgende:
En Ll en Greys; tnx voor jullie uitgebreide info![]()
Enige voordeel vind ik dus die reclames en langer kunnen editten
Notes inzien staat ook garant voor wat lol eigenlijkquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:25 schreef Ingetje79 het volgende:
En Ll en Greys; tnx voor jullie uitgebreide info![]()
Enige voordeel vind ik dus die reclames en langer kunnen editten
Kan die kutpinguin op een hogere resolutiequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Je ava kan ook een flink stuk groter he?
Je hoeft niet meer onder die rottige 10kb te blijven.
Is mijn Mumble niet mooi genoeg zo dan?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Je ava kan ook een flink stuk groter he?
Je hoeft niet meer onder die rottige 10kb te blijven.
Klik us hier? http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Is mijn Mumble niet mooi genoeg zo dan?![]()
![]()
Notes heb ik niet...volgens mij. Wat zijn dat eiks?
Ja, flikker maar snel op.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kan die kutpinguin op een hogere resolutie![]()
![]()
Nu echt weg
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Is mijn Mumble niet mooi genoeg zo dan?![]()
![]()
Notes heb ik niet...volgens mij. Wat zijn dat eiks?
quote:63 Usernotes per 29-09-2009 21:28
Huh!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Klik us hier? http://www.fok.nl/shop/notes.php
Hoeveel notes heb je?
Maar hoeveel heb je er?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Huh!![]()
Wat zijn het dan precies? Dat ik niet lief was ofzo?
2quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar hoeveel heb je er?
Er staat 'Je hebt ... notes gekregen van onze moderators' als het goed is.
En het zijn dus aantekeningen van mods of je je misdragen hebt enzo
Fijn dat jij hem kon meenemen!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:31 schreef Re het volgende:
ook namens mij bedankt voor de kaart, ontzettend lief en wordt echt enorm gewaardeerd
en files![]()
Requote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:31 schreef Re het volgende:
ook namens mij bedankt voor de kaart, ontzettend lief en wordt echt enorm gewaardeerd
en files![]()
Dat kunnen ook positieve notes zijn hoor!quote:
Ik dacht wel: Jeetje, wat een grote kaartquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 @ 21:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Fijn dat jij hem kon meenemen!
(Hij was toch wel een beetje beschaafd qua maat he? Hij moest wat groter dan gemiddeld zijn, maar niet kermisattractie-groot uiteraard)
En die reistijd van jou was idd hels zeg!
Hij staat er al een hele tijd, die positieve, en het schijnt niet van een mod te zijn, anders zou de naam van de mod er bij staan heb ik me laten vertellen. Maar misschien wist diegene ook niet waar ie het over had hoor. Ik heb dus echt geen ideequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik gok Elisa of Senesta![]()
Damn, nu ben ik superrrrrnieuwsgierig
2????????????quote:
3?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kunnen ook positieve notes zijn hoor!
Ik heb 3 'negatieve' (nou ja, die stellen eigenlijk weinig voor, meer een soort PM wisseling over iets waar ik het niet mee eens was) en 1 positieveIk wil weten van wie de positieve is, maar dat staat er niet bij
Oh gelukkig. Hij was van ons allemaal, dus daarom moest ie wel wat groter.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik dacht wel: Jeetje, wat een grote kaart![]()
Maar niet belachelijk groot hoor![]()
Hij paste wel gewoon in de auto?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik dacht wel: Jeetje, wat een grote kaart![]()
Maar niet belachelijk groot hoor![]()
Nu ga ik fotoprutsen, kom misschien vanavond nog even posten.
Dat is geluktquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 @ 21:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh gelukkig. Hij was van ons allemaal, dus daarom moest ie wel wat groter.
Hij moest a whole lotta love meebrengen voor jullie
Die reclame vind ik zooooquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:49 schreef Greys het volgende:
Waarom is 'Sita' uit de Pokkie Foetsie reclame gehaald?
Het was toch altijd Sita, Marita, en nog een ... ita? Sita is weg!
Ik etter nooit...ik ben nooit vervelend en toch heb ik er 2quote:
ik had ook graag mee gedaan maar ja zo vaak kom ik hier niet/quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:56 schreef Cat22 het volgende:
Re en MBZo'n kaart maakt het allemaal niet minder erg, maar zoals Greys al zei: we wilden een hoop
overbrengen. En er moesten flink wat namen op.
Waar moeten ze jou in vredesnaam negatieve notes voor geven?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die reclame vind ik zoooo![]()
![]()
![]()
![]()
Krijg altijd de neiging om dat wijf een mep aan der bek te geven.
En m'n notes waren niet positief
Er staat geen naam bij, maar ik weet wel genoeg.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar moeten ze jou in vredesnaam negatieve notes voor geven?
En die kan je dus ook onbeperkt inzien met een aboquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Er staat geen naam bij, maar ik weet wel genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |