quote:
Weeeeeeeeeeeeehehehehequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik klikte wéér (Op Qwea's linkje)
Oh wat raarquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
http://i35.tinypic.com/2znn406.jpg klik
En wat is dan het voordeel van silver?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:36 schreef MissBliss het volgende:
In FOK!silver
zie je foto's en smileys idd door spoilers heen.. Best jammer dat iedereen die dingen tegenwoordig gebruikt voor gore foto's dus
![]()
ALLES!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 @ 20:37 schreef Greys het volgende:
[..]
En wat is dan het voordeel van silver?
neequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh wat raar
Of heb je dat expres gedaan, die layout kiezen, zodat je dan de spoilers meteen ziet?
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:42 schreef Greys het volgende:
Huh? Ik heb nu ook Silver genomen, maar ik vind het lelijk
Van die rare grote tekst in Times boven het typvakje onderin en wáár zijn de smilies gebleven waar je op kunt klikken?En dan die opvallende strepen tussen de posts.
Nee ik ga weer terug naar bagger
g even en je moet over op de hele nieuwe, maar je kunt wel de ouder kleursamenstellingen nog kiezenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou echt geen bagger willen. MM werkt wel met bagger. Werkelijk een kut layout
Dan ga ik over op text only. Ik weiger bagger te gebruiken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:45 schreef Ynske het volgende:
no
[..]
g even en je moet over op de hele nieuwe, maar je kunt wel de ouder kleursamenstellingen nog kiezen
Gokje: Broodje shoarma met dubbel knoflooksaus?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik klikte wéér (Op Qwea's linkje)
tis geen bagger, tis een hele niwuwe en of text only blijft is ook nog niet zekerquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan ga ik over op text only. Ik weiger bagger te gebruiken.
Hoe dan? Serieus, wat is er erg aan dan?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan ga ik over op text only. Ik weiger bagger te gebruiken.
Eerder een stokbroodje met veel te veel sla en rosbief er tussenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:49 schreef Pagan het volgende:
[..]
Gokje: Broodje shoarma met dubbel knoflooksaus?
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:51 schreef Greys het volgende:
Ll, bedankt voor het rijstgeld, zag het van de week pas!
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
tis geen bagger, tis een hele niwuwe en of text only blijft is ook nog niet zeker
Maar ik verwacht dat nou niet echt binnen pak 'm beet 2 jaar ofzo. Er is nog geen paal in de grond, en volgens mij zei ze dat zelfs het papierwerk niet 100% rond is.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:56 schreef Greys het volgende:
Heb ook nog maar eens in de asielmail gekeken en er stond nog een berichtje van half september () van Alice dat het verhaal op de site stond. Heb maar even een lief mailtje teruggestuurd dat we op de site blijven kijken, het verhaal superleuk en uitgebreid vonden en dat we graag op de hoogte blijven van de verhuizing omdat we dan misschien met een paar mensen ook wel kunnen helpen!
Maar dan nog, ik blijf die site wel in de gaten houden hoorquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar ik verwacht dat nou niet echt binnen pak 'm beet 2 jaar ofzo. Er is nog een paal in de grond, en volgens mij zei ze dat zelfs het papierwerk niet 100% rond is.
Wat naar zeg.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:03 schreef bigbird het volgende:
Complicaties na operatie. Lever lijkt weinig te functioneren en hoop andere ellende...
Jeetje BB...wat een ellende zegquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:59 schreef bigbird het volgende:
Hey, even berichtje van mij. Zijn al sinds zaterdag in rotterdam en voornamelijk in het ziekenhuis.zijn mama ligt op de IC en het gaat helemaal niet goed. Duim even want het ziet er erg slecht uit voor haar... Ben voorlopig ook even niet online. Volgende keer hopelijk beter nieuws....
Huh? Het is tien over negen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:08 schreef Loveless85 het volgende:
Ik duik ff onder de douche en in mn mandje
Dat heb jij goed gezienquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Huh? Het is tien over negen?
@Kweej, gaat wel hoor.
gelukkigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |