quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:49 schreef Cat22 het volgende:
Satsu vindt een Paal van 3 verdiepingen niet genoeg.![]()
[ afbeelding ]
Geer zette zichzelf net ook aardig voor schut. Mevrouw ligt graag in schone droge was, ik heb het liever niet maar ze doet het wel. Dat is namelijk lekker zacht aan het buikje. Net zette ik een wasmand neer op het logeerbed, en Geer zag haar kans schoon. Allen was de was nat. En koud.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:49 schreef Cat22 het volgende:
Satsu vindt een Paal van 3 verdiepingen niet genoeg.![]()
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Geer zette zichzelf net ook aardig voor schut. Mevrouw ligt graag in schone droge was, ik heb het liever niet maar ze doet het wel. Dat is namelijk lekker zacht aan het buikje. Net zette ik een wasmand neer op het logeerbed, en Geer zag haar kans schoon. Allen was de was nat. En koud.
Katten kunnen vliegen én zelf opstijgen.
[..]
Vast wel ergens op de wereld. Maar niet hierrrrrrrr......quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Het zou toch 20 graden worden vandaag?
't Is hier 21 graden, binnen. De PC staat recht onder de thermostaat, lekker handig.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Het zou toch 20 graden worden vandaag?
Ik denk het equivalent van paardenhoeven bekappen, of een pedicurebehandeling voor mensen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:52 schreef nokwanda het volgende:
Dat gekapte varken van eisoep: ik zag gister een marsepein varken bij de bakker. Zou hij/zij dat bedoelen?
Zo liet ze het wel overkomen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
En het was uiteraard allemaal jouw schuld.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:21 schreef Pagan het volgende:
[..]
't Is hier 21 graden, binnen. De PC staat recht onder de thermostaat, lekker handig.
Straks de komkommers en tomaten oogsten, de planten rooien en de kas winterklaar maken.
Dan kunnen de vorstgevoelige planten vorstvrij opgeborgen worden.
Ik ga hem geeneens meer aanslingeren. Ben met tien minuten de deur. uit.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:35 schreef Cat22 het volgende:
Ik houd het ook nog stoer vol zonder de verwarming aan. Maar begin langzaam te bezwijken.
Over het marsepein issue: lekker, maar met mate.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |