Wat knap!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:04 schreef Ca.ra het volgende:
Tussen de krampjes door oefenen met hoofdoptillen
[ afbeelding ]
quote:
Neequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:17 schreef huuphuup het volgende:
koele doet![]()
dat issie zeker!![]()
TFrammel je?
hij trekt zich (nog) niet op in de box. Gisteren een beetje begonnen, dus nu in de gaten houden. Maar hij kruipt op zijn manier de hele box doorquote:
jaaaaa doen we!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:02 schreef innepin het volgende:
Lena en Amélie! Wat leuk! Wat gezellig! Ik wil ook![]()
Max, mooie jongen![]()
Diaan, wat leuk zo, ziet er uit als een heel gezellige dagEn boxhappen
![]()
Deal!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:23 schreef huuphuup het volgende:
[..]
jaaaaa doen we!![]()
rij ik langs jouw huis, Willow in cosi achterin en dan door naar Poppedein's huis om het hoge noorden es te bewonderen![]()
![]()
hebben ze daar pasfotohokjes in oe durp poppedeinske?
En Lena te knuffelent is zo'n mooi poppeke
Wat een leuke foto Innepin. Je kleine meisje is echt lief.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:32 schreef innepin het volgende:
[..]
Deal!Leuk!
Deepfreeze, mooi jochie! Die foto dat ie op z'n knietjes op de weg zit is echt mooi, wat een heerlijke blik zo!
Mijn meisje heeft hele grote ogen![]()
[ afbeelding ]
Dude, wat doe je met die camera?!
En een heel maf hoofd als ze aan het lachen is
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:33 schreef freecell het volgende:
Innepin die ogenmooi joh! Heeft ze die van jou?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:54 schreef innepin het volgende:
Bar, mooi mannetje
Leander't is dat ie dat broodje in z'n hand/mond heeft, anders had je er zo een sticker met "How YOU doin'?" op kunnen plakken
Ze blijft een pracht van een baby!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:39 schreef Robertje het volgende:
Wilde zeggen dat de foto's van pinguit echt supermooi zijn.![]()
[ afbeelding ]
Mae 4.5 maand
deze foto (&kindje!) vind ik echt waanzinnig! zoo mooi!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:39 schreef Robertje het volgende:
Wilde zeggen dat de foto's van pinguit echt supermooi zijn.![]()
[ afbeelding ]
Mae 4.5 maand
Dank je welquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:44 schreef NoralyZ het volgende:
[..]
deze foto (&kindje!) vind ik echt waanzinnig! zoo mooi!
goed afgericht hah?quote:
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:48 schreef pinquit het volgende:
knuffelendaar doet mijn max niet aan
![]()
ohja das waar ookquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:54 schreef huuphuup het volgende:
[..]hij heeft anders op t strand best gezellig bij me gezeten toen!
![]()
de schoonouders hebben ook weer flink foto's gemaakt van t meiske dus ik ben benieuwd wat er binnenkomt over de mail binnenkort.
Ze hebben daar trouwens een foto opgehangen die tijdens een slaapstuipje is gemaakt toen ze twee weken oud was, een lucky shot dus eigenlijk. Ik vind het een supermooie foto hoor, leuk kindje op die foto, maar het voelt zo erg niet als mijn kind op die foto, omdat ze helemaal niet op zichzelf lijkt zeg maar. Heel gek vind ik dat en een beetje stom van mezelf
quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:35 schreef Macka66 het volgende:
M@x, wat wordt je kind groot en stoer![]()
Lucie ging naar de open dag van het kindertheater en kwam zo terug:
[ afbeelding ]
hihi wat grappig.. ik zie juist meer BE in Oscar en Stinkie in Sashaquote:Op zondag 18 oktober 2009 20:49 schreef Vivi het volgende:
BE, ik zie in Sasha echt jou en in Oscar Stinkie, zo grappig!
Amelie is echt een schuimpje.
En Stella
Vandaag waren we in Naturalis en konden de kindjes als dinosaurus geschminkt worden Hoewel het er meer uitzag als de zoon van de gehoornde maar dat terzijde:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
" Kijk, dat ben jij" " Echt?"![]()
[ afbeelding ]
Dat viel ons ook al op jaquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:04 schreef Ca.ra het volgende:
Die rode oogjes op de tweede foto maken het helemaal af Vivi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |