quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:29 schreef Vlindur het volgende:
Ik zag Tess met 2 vingers in dr mond in het vorige topic toch?
Dat deed ik ook!en de andere hand in de nek om met het lusje van mn trui te friemelen
![]()
Ik heb ze laatst nog es gepast, maar dat past echt niet meer hoor!
quote:
ik ben een btje vliefd op die oortjesquote:
Jeps, maar dat maakt niet zo heel veel uit toch, dat wordt vanzelf aangepastquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:08 schreef McWurth het volgende:
hehe moet dit niet topic nummer 163 zijn?tevens een tvp zal gauw weer eens wat mooie foto's neer zetten. Jayson word net wakker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cute, Adorable, Lovely... Just Smeej!
Ik vind het heel erg leuk om foto's te zien van jullie kleine man aangezien Leander en hij maar een dag schelenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:09 schreef McLaura het volgende:
En wat groeien alle andere julibeebs hard zeg!
Wat leuk! Heb je ook foto's van Leander bij de hand?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:52 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ik vind het heel erg leuk om foto's te zien van jullie kleine man aangezien Leander en hij maar een dag schelen
Vorige topic staan er een paar. Zal nu ff nog 2 uploaden.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:21 schreef McLaura het volgende:
[..]
Wat leuk! Heb je ook foto's van Leander bij de hand?
Leander heeft altijd de grootste lol op het aankleedkussen. Of ie nu aan of uitgekleed moet worden, schone luier of uit bad of douche komt. Hij moet altijd lachenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:07 schreef Chan het volgende:
Leander wat ben je rustig na die douche zeg, Timo gilt altijd alles bij elkaar als hij onder de douche wegkomt totdat hij weer aangekleed is..
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:51 schreef huuphuup het volgende:
Wij kwamen weer langs een pasfotohokje
Zo leuk die pasfotohokjefoto'squote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:51 schreef huuphuup het volgende:
Wij kwamen weer langs een pasfotohokje
hahahaquote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:31 schreef Soneal het volgende:
[..]
Zo leuk die pasfotohokjefoto's![]()
Ik had trouwens wel last van een gevalletje BlondT.... dat het me noch deze, noch de vorige keer opgevallen was maar nu BM alleen bovenstaande zin quote begrijp ik ineens de Amélie-pasfotohokje link
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:40 schreef Estrys het volgende:
we moeten een keer meeten hoor want die pinda van jou is ook om op te vreten. En Amelie natuurlijk ook
Hier vind ik hem echt nog zo een kleine keutel.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:57 schreef trui het volgende:
wat is fons toch al groot zeg.dat hele schoolgebeuren doet ook echt wel wat met kinderen, volgens mij.
Oh!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:36 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hahaha![]()
nouja om eerlijk te zijn, de eerste keer waren we gewoon een hokje ingedoken omdat mn lief en ik dat vroeger ook vaak deden, maar toen zei debuurvrouw (van hier dus) dat het zo goed bij haar naam pastte. Ik moest er nog over nadenken ook, snapte em niet
![]()
maar toen het eenmaal doordrong hebben lief en ik bedacht dat we het eigenlijk wel een heel grappig idee vinden om een fotoalbum met pasfoto's te maken voor haar. Hopelijk vindt ze het leuk en plakt ze er later ook haar eigen pasfotohokjefoto's in![]()
dus thnx voor het goeie idee buuf![]()
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:56 schreef snakelady het volgende:
Whaha, wat heerlijk die verffoto's!!!
de rest van de kleintjes ook allemaal super, wat een geluk hebben wij toch allemaal.
Even een foto van de meiden in het ziekenhuis bij papa ( die morgen naar huis mag)
[ afbeelding ]
wat een heerlijk grietjequote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Lieve foto Snakelady! Fijn dat hij morgen naar huis mag!
En dan heb je zomaar ineens geen baby of dreumes meer maar staat daar een randpeuter voor je neus![]()
[ afbeelding ]
Ze kan zo lekker geiten
[ afbeelding ]
Elin's oma is een halve pinda, mogen wij ook meedoen?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:27 schreef Ca.ra het volgende:ik vind gewoon iedere foto van mijn spekje mooi en leuk en lief, maar ik kan niet alles posten want dan gaan jullie een hekel aan me krijgen
Wat is Leander een heerlijk lachebekje! En het melkmonster van Serpente, met een schattig mondje. Heerlijk als ze zo voldaan zijn he.
Huup, zo met de armpjes omhoog slaapt Thomas ook altijd. Of nouja vaak dan. Dat fotohokjes-boek vind ik trouwens een geniaal idee!
Linda ook al zo'n mooie foto. Wat een teder kusje.
Eej en pinda-meet? Count me in! Thomas is *reken reken* wel 1/8e pinda!
Ah nou vergeet ik Fons met zijn kroon bijna. Ik weet nog wel hoe speciaal je je dan voelde. Heerlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |