RIPquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:51 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ben zojuist overleden aan SARS.
't Is wat.
Nee.quote:
Ik heb wel een envelop geopend afgelopen week die uit 2004 kwam.quote:
De enige remedie is, in de zure regen gaan staan.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:57 schreef 2NutZ het volgende:
Maar iemand hier met Mcguyver skills? kan je niet een perforator ombouwen tot een anti-SARS machine ofso?
Ik ben echt op zoek naar een remedie.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:57 schreef 2NutZ het volgende:
Maar iemand hier met Mcguyver skills? kan je niet een perforator ombouwen tot een anti-SARS machine ofso?
Bron?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:50 schreef Penisbaard het volgende:
SARS heeft hier ook toegeslagen, zijn zelfs een paar overleden. Ik snap echt niet waarom de overheid het uit de media probeert te houden, dit kan zo niet langer
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:59 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je hebt toch echt ook een paperclip en een feesthoedje met elastiekje eraan nodig.
Anders gaat het natuurlijk noooooit.
Drop.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
![]()
Maar ff serieus he.
Zijn er verzachtende middelen tegen die hoest? ik kan op dit moment niet naar de apotheek.
Thee met honing helpt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:13 schreef 2NutZ het volgende:
Zijn er verzachtende middelen tegen die hoest? ik kan op dit moment niet naar de apotheek.
Sperma schijnt erg goed te helpen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
![]()
Maar ff serieus he.
gast...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:46 schreef error_404 het volgende:
[..]
Sperma schijnt erg goed te helpen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |