Nou dat nummer van bovie en rox lijkt ook op een eerder nummer van ze:quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:36 schreef Remsjo het volgende:
Ik ben een groot liefhebber van den house muziek. Ik zit dan ook elke keer met smart te wachten op nieuwe release's van Housequake, Funkerman, Fedde Le Grand, Baggi Begovic, de nieuwe Sneakerz albums en nog meer van dit soort zulks. Alleen de laatste tijd valt me erg op dat er tegenwoordig geen orginele housetracks worden gemaakt. Als er ook maar een nummer een grote hit is in een Top 40, dan wordt nummer gelijk in de blender gegooit door Sidney Samson en consorten om er een standaard houseplaatje van te maken. Waarom is het zo moeilijk om zelf een orgineel nummer te maken ipv alleen maar remixen van '' hitjes ''
Bovenstaand nummer is tenminste een heerlijk swingende orginele housetrack met een deuntje wat dagenlang in je kop blijft zitten![]()
![]()
Waren alle housetracks maar zo!
Klacht: Gebrek aan orginele housetracks
Dat is idd ook wel een goed nummer maar die Akon maakt het weer te commercieel. Beter had David Guetta gewoon een onbekende zanger voor die plaat gebruikt. Dan was het een topperquote:
Nee, als diepgang voor jou een synoniem is voor saai, dan heb jij geen verstand van muziek.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:41 schreef gniffie het volgende:
Idd dit is dirty house, echte house is echt vervelend saai.
Goede kenner ben jij
Dit is inderdaad echte house, niet echt mijn soort muziek maar ja dat heb je met alle soorten muziek.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:45 schreef teknomist het volgende:
[..]
Nee, als diepgang voor jou een synoniem is voor saai, dan heb jij geen verstand van muziek.
Dit is echte diepe house. Dat heeft niks met die handtasjeshouse van hierboven van doen.
Heerlijk nummer! Al vind ik die 'handtasjeshouse' zoals jij het noemt lekkerder om op te dansen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:45 schreef teknomist het volgende:
[..]
Nee, als diepgang voor jou een synoniem is voor saai, dan heb jij geen verstand van muziek.
Dit is echte diepe house. Dat heeft niks met die handtasjeshouse van hierboven van doen.
Wat is jouw definitie van originaliteit dan?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:50 schreef 2NutZ het volgende:
En daarbij, al die techno en house shit is NIET origineel.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:36 schreef Remsjo het volgende:
Alleen de laatste tijd valt me erg op dat er tegenwoordig geen orginele housetracks worden gemaakt.
quote:house
quote:origineel
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:50 schreef 2NutZ het volgende:
TS je hebt het over originele tracks. En dan kom je aan met een Dub MIX.. een mix dus.
En daarbij, al die techno en house shit is NIET origineel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |