Heb het geknipt en geplakt naar een andere map en nu heb ikquote:Op woensdag 7 oktober 2009 02:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zal mijn IM-box even legen.![]()
Als je dezelfde bestanden hebt op je harde schijf als op mijn server dan heb je alles
Bij elkaar moet het 2.347.295.765 bytes zijn en 24 bestanden (excl. info bestand)quote:Op woensdag 7 oktober 2009 02:09 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Heb het geknipt en geplakt naar een andere map en nu heb ik
1 2 3 4 5 6 7 8 9 11 12 16 17 19 21 en de 601.rar.
10 heb ik al 2x gedownload maar kan hem niet vinden momenteel, ik wacht nog even hoe het zit als die klaar is zeg maar, of ie hem goed neerzet.
Wann jedoe
Jaa dan klopt het.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 02:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Bij elkaar moet het 2.347.295.765 bytes zijn en 24 bestanden (excl. info bestand)
Daarna kun je alles uitpakken met Winrar/WInzip
Yup, als je alles hebt moet het goed zijnquote:Op woensdag 7 oktober 2009 02:18 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jaa dan klopt het.
Oke, dat laatste loopt nu binnen, dat zie ik morgenvroeg dan wel.
Maar dat moet de truc doen?
Spannend
Is aflevering 3 al uit?![]()
Nogmaals enorm bedankt en ik ga nu echt plat anders verslaap ik me morgenvroeg.
Zometeen...
Ah, tof!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 02:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Yup, als je alles hebt moet het goed zijn![]()
Slaap lekker
Mogguh....En er komt vandaag nog veel meer nattigheid aan. Goed voor 't grondwaterpeil en ter compensatie van maandenlange droogte. Kortom, laat maar komen die hapquote:Op woensdag 7 oktober 2009 07:54 schreef tuinfluiter het volgende:
Goedemorgen.
Stortbui, de tuin en het terras staan blank, loopt wel weer weg, maar het ging dus flink te keer.
quote:Oude allochtone vrouwen vervoerd met eigen busje
GOUDA - Allochtone oudere vrouwen in Gouda worden sinds kort met een 'eigen' aangepast busje naar de dagopvang van en naar zorgcentrum Korte Akkeren in Gouda vervoerd.
"Dit is nodig omdat een aantal oudere allochtone vrouwen niet kan klokkijken en daardoor hun busje miste. Daarnaast kunnen veel vrouwen door de thuissituatie niet opgehaald worden door een man", zegt Moustapha El Baroudi, woordvoerder van Zorgberaad Midden-Holland dat het busje aanschafte.
"Wij gaan ervan uit dat iedereen kan klokkijken, maar dat is dus niet zo. Oudere allochtone vrouwen hebben altijd in en om het huis gewerkt en bemoeiden zich niet met zaken als klokkijken."
Het mag wel wat kouder wordenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 07:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mogguh....En er komt vandaag nog veel meer nattigheid aan. Goed voor 't grondwaterpeil en ter compensatie van maandenlange droogte. Kortom, laat maar komen die hap
Een uurtje langer Fokken Fluitertjequote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:54 schreef tuinfluiter het volgende:
Vroeg me af wanneer de wintertijd in gaat dat is na de herfstvakantie in de nacht
van zaterdag 24 oktober 2009 op zondag 25 oktober , klok één uur achteruit om 03:00 naar 02:00 uur.
Maandag.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:47 schreef Marrije het volgende:
Wanneer mag je daar eigenlijk beginnen Dementor?
Dat is snel!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |