Nou ja zeg, is wel een rondje waard toch?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Beneden in de koelkast en daar blijft het voorlopig.
Pak maar wat je wil, ik neem er morgenavond in Eindhoven wel eentje.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:38 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nou ja zeg, is wel een rondje waard toch?
Dat geloof ik best..quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:39 schreef Juud79 het volgende:
Hoezee![]()
Mijnfijn aan het werk...
Boh zeg, dat was me een boel spannend....
Och is vlak in de buurt, neem ik er nog een op jou en Juud..quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Pak maar wat je wil, ik neem er morgenavond in Eindhoven wel eentje.
Da's mooi, wat ga je nu doen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:30 schreef Dementor het volgende:
Ik heb de baan.
Top, veel plezier, ik pak er 1tje op.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat zeg ik later nog wel.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Da's mooi, wat ga je nu doen?
Gezelligheidsdierquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Da's ook niet zo gek, je was al weer aan het posten hier op een tijdstip dat je in het weekend naar bed gaat.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
Slaap lekker iedereen, ik val om.
Ik zal maar niet vragen waarvoor je morgenochtend scherp moet zijn want dat ga je toch niet vertellenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik moet morgenochtend wel scherp zijn.
Dan neem ik een bord chili con carne op je naam !! Proostquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Beneden in de koelkast en daar blijft het voorlopig.
Lekkerquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan neem ik een bord chili con carne op je naam !! Proost
't Is mooi dat je een baan krijgt in een tijd waar tienduizenden hem verliezen. Werk (en eigen inkomen) is, als je het niet hebt, zo ongeveer het belangrijkste in je leven vind ik.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:54 schreef Dementor het volgende:
Die felicitaties doen me goed, bedankt.
Het is je gegund.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:54 schreef Dementor het volgende:
Die felicitaties doen me goed, bedankt.
En morgenochtend denk ik zelfs aan FFJJUUUUuuuuuuuuuuuuuddddddddddquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker![]()
Dat ga ik op mijn boodschappenlijstje zetten
Ik ga meer voor een zinnige invulling, dat zoiets nu samen gaat is mooi.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Is mooi dat je een baan krijgt in een tijd waar tienduizenden hem verliezen. Werk (en eigen inkomen) is, als je het niet hebt, zo ongeveer het belangrijkste in je leven vind ik.
Maar toch......als ik het over moest doen, bleef ik op school zitten en deed ik er nog een studie achteraan.
Ik kan het niet meer !!! Naar school gaan/studie echt ik kan me er niet meer toe zetten. Ik moet werken en het liefst rennen. Concentratie is 0,0quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Is mooi dat je een baan krijgt in een tijd waar tienduizenden hem verliezen. Werk (en eigen inkomen) is, als je het niet hebt, zo ongeveer het belangrijkste in je leven vind ik.
Maar toch......als ik het over moest doen, bleef ik op school zitten en deed ik er nog een studie achteraan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |