Meer zo van..ruilen,,ik wil een hond..ga jij maar ff naar asiel een tijdjequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:20 schreef Deisyy het volgende:
Dat zou je dan ook met mannen en kinderen moeten kunnen
Maar dat is toch vies?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Met mannen heet dat toch "samenwonen"?
O hondjes, nu ik jou zie herinner ik me ineens wat ik gedroomd heb vannachtquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:24 schreef hondjes het volgende:
[..]
Meer zo van..ruilen,,ik wil een hond..ga jij maar ff naar asiel een tijdje![]()
Gewoon negeren die kerels, als ze moeilijk doen..
Lease mannen, vrouwen en kinderen FTW.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:22 schreef debuurvrouw het volgende:
Met mannen heet dat toch "samenwonen"?
Wel even vantevoren afnemen met een tissuequote:
Mannen van Fok! of mannen van Fok!-vrouwen, maakt me niet uitquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lease mannen, vrouwen en kinderen FTW.![]()
Dees, droom jij over mannen van FOK!vrouwen?![]()
Ik heb hier op kantoor zo'n grote pomp met antibacteriele wasgel, hoef je niet af te spoelenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wel even vantevoren afnemen met een tissue![]()
Mijn hemelquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O hondjes, nu ik jou zie herinner ik me ineens wat ik gedroomd heb vannacht![]()
Over je man. Geen vunzigheden ofzo, maar hij heette Hans en bleek een opdrachtgever van mijn man te zijn
Ieuw, dat was vast een nachtmerriequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:31 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb ook weleens over T-lex gedroomd en hij zag er net zo uit als zijn ava
Zo gek, ineens was ik er achter dat meneer hondjes een opdrachtgever wasquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:32 schreef hondjes het volgende:
[..]
Mijn hemel![]()
![]()
![]()
was toch geen nachtmerrie he..
Misschien kennen ze mekaar wel,,weten wij veel...is hij inderdaad een opdrachtgever..quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo gek ineens was ik er achter dat meneer hondjes een opdrachtgever was![]()
En toen werd ik wakker en was het nog zo echt dat ik Donald wilde vragen of die opdrachtgever een huis in Spanje heeft![]()
Blij dat ik het niet gedaan heb
Een eend met duizend vlieguurquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:39 schreef hondjes het volgende:
[..]
Misschien kennen ze mekaar wel,,weten wij veel...is hij inderdaad een opdrachtgever..
trouwens, ik dacht dat jouw man ..PILOOT...was, omdat hij in buitenland was...ook weer lekker stom van mij ..![]()
Onze fantasien gaan wel erg vreemd...zal de herfst wel zijn...
Het was ten tijde van DGK en T-Lex ging de kooi in en we waren allemaal fan van hemquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ieuw, dat was vast een nachtmerrie.
* beequeen denkt aan Scream.
Het moet niet gekker worden.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:43 schreef Deisyy het volgende:
Het was ten tijde van DGK en T-Lex ging de kooi in en we waren allemaal fan van hem![]()
T-Lex-soppers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |