quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik doe met een Pter trainen...en dies niet zachies met mij......veel nadruk op de benen en de bilspieren
nog nietquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
en.. en en.. jullie wel eens wat gedaan dan?
Pm'en mag ook altijdquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
neuh....ik geloof niet dat ik dat met alle mensen hier wil delen
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:41 schreef Dementor het volgende:
Het ziet er naar uit dat ik morgen(avond) toch nog in Eindhoven ben.
Streams testen.
Is er werk ???.. Ben afgewezenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:41 schreef Dementor het volgende:
Het ziet er naar uit dat ik morgen(avond) toch nog in Eindhoven ben.
Streams testen.
Nah jammer... Maar er is genoeg onder de zonquote:
Zeker waar.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah jammer... Maar er is genoeg onder de zon
Ja dat is het nadeel.. Maar ach ik kijk niet eens vaak tv en een filmpje kijken is leuker met zijn tweedjes dan alleen. En dan is het groot toch wel super hoor !!quote:
Mijn oudste zus is eind van dit jaar tig jaar getrouwd (mijn zwager trouwens ookquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:10 schreef Chanel5 het volgende:
Waar is Annie eigenlijk? verdwenen met het Palinggatetopic?
Vond Annie wel grappig..
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn oudste zus is eind van dit jaar tig jaar getrouwd (mijn zwager trouwens ook) dus zijn we bezig ies leuks voor ze te organiseren om ze te verrassen.
Ik belde vandaag naar één of andere eetgelegenheid om informatie te krijgen over een arrangement en toen die man vertelde dat de hapjes geserveerd worden op etagières schoot ik spontaan heel hard in de lach
GlibberigePalingGate Nr 39 ofzoquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:08 schreef Deisyy het volgende:
Waar is eigenlijk die Palinggate in SHO gebleven?
Is die ook gesloten wegens wangedrag?
Begrijp niet wat het met Annie te maken heeft, of ze moet er een grap/uitspraak over hebben gehad, echt Annie eigenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn oudste zus is eind van dit jaar tig jaar getrouwd (mijn zwager trouwens ook) dus zijn we bezig ies leuks voor ze te organiseren om ze te verrassen.
Ik belde vandaag naar één of andere eetgelegenheid om informatie te krijgen over een arrangement en toen die man vertelde dat de hapjes geserveerd worden op etagières schoot ik spontaan heel hard in de lach
Is niet zo gek hoor, gewoon verschillende lagen op borden boven elkaar. Staat heel leuk.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij was die Anniebab een zeer goeie kloon. Ik heb me er vreselijk mee vermaakt tochquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:25 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Begrijp niet wat het met Annie te maken heeft, of ze moet er een grap/uitspraak over hebben gehad, echt Annie eigen![]()
Maar hapjes van etagères???![]()
Ken wel van die dingen, je weet wel, waar ze van die hapjes/taartjes/gebakjes op serveren met van die etages..
Meen je dat, joh daar heb ik echt geen verstand van, ze was/is in ieder geval wel komisch, dus kloon of niet..quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij was die Anniebab een zeer goeie kloon. Ik heb me er vreselijk mee vermaakt toch
Ja zoiets ik weet het ook niet zekers..quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:30 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Meen je dat, joh daar heb ik echt geen verstand van, ze was/is in ieder geval wel komisch, dus kloon of niet..
Tof man feli !!!!!! Waar is het bier enzo ?quote:
Zo laat op de avond positief bericht! maakt niks uit, dit is ff eenquote:
Ja, ik ook, is stukken vermakelijker voor ons om naar te kijkenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:30 schreef Gert het volgende:
De Rijdende Rechter zometeen: de bewoners van een straat in Terhole versus de gemeente. De bewoners worden gedwongen een stuk grond te kopen die ze al jaren in gratis bruikleen hadden en inmiddels bij hun tuinen hebben betrokken.
Hmm.. ik heb liever twee buren die uitwerpselen bij elkaar in de brievenbus gooien vanwege een conifeer.
O die!!! Gerdaquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:30 schreef Deisyy het volgende:
Ik moest lachen om etagières omdat dat woord zo vaak voor kwam in de rap van Gerda
Dat heeft he dus ook met Anniebab te maken![]()
Cool, gefeliciteerd.quote:
Annie heeft zo het hart op de tong, kan me er ook niks bij voorstellen dat ze een kloon is maar wie ben ik..quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:32 schreef Deisyy het volgende:
welnee Annie was geen kloon, gewoon weer een gevalletje kloon-paranoia
Beneden in de koelkast en daar blijft het voorlopig.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Tof man feli !!!!!! Waar is het bier enzo ?
Trusten Liesquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
Slaap lekker iedereen, ik val om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |