Yup en die straat is klein en het verloop niet al te groot.quote:
Je kunt ze heel goed leren dat ze alleen iets mogen hebben als je het ze geeft.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:06 schreef debuurvrouw het volgende:
Dementor, zijn beagles echt van die voedselbeluste honden? Ik zie ze vaak aangeboden die als proefdier zijn gebruikt en die dan naar een gewoon gezin mogen. Maar ja, als ze de koekjes uit je handen eten vind ik dat niet zo'n sterke combi met kinderen of vergis ik mij?
Had al ff gecheckt of jij nou van de Beagles was![]()
Nee absoluut en dat snap ik. Maar er ligt hier natuurlijk best wel eens een koekje ofzo onbeheerd op tafel en dat ze daar dan mee vandoor gaan.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je kunt ze heel goed leren dat ze alleen iets mogen hebben als je het ze geeft.
Er zijn mensen die ze om die reden nooit uit de hand voeren, het ligt ook een beetje aan de beagle zelf.
Ze worden allemaal lief geboren maar de één is net wat assertiever dan de ander, dat zie je al tijdens het drinken van melk.
De makkelijkere laten de "sterkere" eerst drinken voordat ze zelf beginnen (zo zijn er wel meer dingen waar je op dat moment al aan kan zien wat voor beestje het gaat worden).
Door ze nooit iets te geven wat je zelf ook eet en door ze pas na het avondeten te voeren, weten ze dat ze lager staan qua rang in de "roedel".
Maar als kleine kindjes ze zelf gaan voeren kun je het een beagle niet natuurlijk niet kwalijk nemen.
Ik las dat je de hond meennam ter overweging.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:19 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou ja, ze houden wel van een hapje begrijp ik.Ik neem m mee in de overweging
Oh! dat zou een goeie zijn zeg!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik las dat je de hond meennam ter overweging.![]()
Kon het me ook al niet voorstellen, een hond op proef.
Gat in de markt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh! dat zou een goeie zijn zeg!![]()
Nee joh, das toch haske zielig? Denkt zo'n beessie dat hij een nieuw tehuis heeft, mag ie vervolgens weer terug naar het asiel of oude eigenaar.quote:
Met mannen heet dat toch "samenwonen"?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:20 schreef Deisyy het volgende:
Dat zou je dan ook met mannen en kinderen moeten kunnen
Meer zo van..ruilen,,ik wil een hond..ga jij maar ff naar asiel een tijdjequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:20 schreef Deisyy het volgende:
Dat zou je dan ook met mannen en kinderen moeten kunnen
Maar dat is toch vies?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Met mannen heet dat toch "samenwonen"?
O hondjes, nu ik jou zie herinner ik me ineens wat ik gedroomd heb vannachtquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:24 schreef hondjes het volgende:
[..]
Meer zo van..ruilen,,ik wil een hond..ga jij maar ff naar asiel een tijdje![]()
Gewoon negeren die kerels, als ze moeilijk doen..
Lease mannen, vrouwen en kinderen FTW.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:22 schreef debuurvrouw het volgende:
Met mannen heet dat toch "samenwonen"?
Wel even vantevoren afnemen met een tissuequote:
Mannen van Fok! of mannen van Fok!-vrouwen, maakt me niet uitquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lease mannen, vrouwen en kinderen FTW.![]()
Dees, droom jij over mannen van FOK!vrouwen?![]()
Ik heb hier op kantoor zo'n grote pomp met antibacteriele wasgel, hoef je niet af te spoelenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wel even vantevoren afnemen met een tissue![]()
Mijn hemelquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O hondjes, nu ik jou zie herinner ik me ineens wat ik gedroomd heb vannacht![]()
Over je man. Geen vunzigheden ofzo, maar hij heette Hans en bleek een opdrachtgever van mijn man te zijn
Ieuw, dat was vast een nachtmerriequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:31 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb ook weleens over T-lex gedroomd en hij zag er net zo uit als zijn ava
Zo gek, ineens was ik er achter dat meneer hondjes een opdrachtgever wasquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:32 schreef hondjes het volgende:
[..]
Mijn hemel![]()
![]()
![]()
was toch geen nachtmerrie he..
Misschien kennen ze mekaar wel,,weten wij veel...is hij inderdaad een opdrachtgever..quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo gek ineens was ik er achter dat meneer hondjes een opdrachtgever was![]()
En toen werd ik wakker en was het nog zo echt dat ik Donald wilde vragen of die opdrachtgever een huis in Spanje heeft![]()
Blij dat ik het niet gedaan heb
Een eend met duizend vlieguurquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:39 schreef hondjes het volgende:
[..]
Misschien kennen ze mekaar wel,,weten wij veel...is hij inderdaad een opdrachtgever..
trouwens, ik dacht dat jouw man ..PILOOT...was, omdat hij in buitenland was...ook weer lekker stom van mij ..![]()
Onze fantasien gaan wel erg vreemd...zal de herfst wel zijn...
Het was ten tijde van DGK en T-Lex ging de kooi in en we waren allemaal fan van hemquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ieuw, dat was vast een nachtmerrie.
* beequeen denkt aan Scream.
Het moet niet gekker worden.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:43 schreef Deisyy het volgende:
Het was ten tijde van DGK en T-Lex ging de kooi in en we waren allemaal fan van hem![]()
T-Lex-soppers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |