Spannend....quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:07 schreef Dementor het volgende:
Ik zit te wachten op een referentiecheck, daarna hoor ik pas of ik de baan heb.
nou dan zit het wel goed toch!!??quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:07 schreef Dementor het volgende:
Ik zit te wachten op een referentiecheck, daarna hoor ik pas of ik de baan heb.
Nogal, ik zit ook te wachten op akkoord van iemand die ik heb leren kennen op mijn afstudeerstage.quote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
Maar gelukkig heb ik dankzij werkzaamheden in Eindhoven een referentie gekregen.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
nou dan zit het wel goed toch!!??![]()
![]()
Dat is die baan waar je thuis al eea voor aan het leren bent?
Dat is waar. Maar dan gooi ik gewoon in jouw plaats mijn goede hoop voor jou de lucht in. Samen met de armpjes van Noek.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:18 schreef Dementor het volgende:
But I don't get my hopes up just yet, want ik geloof het pas als alles is besproken en getekend.
Ach ik heb dat met alles tegenwoordig.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar dan gooi ik gewoon in jouw plaats mijn goede hoop voor jou de lucht in. Samen met de armpjes van Noek.
Is ook wel een slimme eigenschap. Ik mis dat. Ik ben altijd meteen enorm enthousiast, ben bij wijze van al bezig met de uitnodigingen voor mijn 10-jarig jubileum als ik voor een tweede gesprek word uitgenodigd. En dan ben ik blind voor eventuele kinken in kabels.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:24 schreef Dementor het volgende:
Ach ik heb dat met alles tegenwoordig.
Ik laat tegenwoordig meerdere dingen tegelijk lopen, lukt het niet dan linksom dan maar rechtsom.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is ook wel een slimme eigenschap. Ik mis dat. Ik ben altijd meteen enorm enthousiast, ben bij wijze van al bezig met de uitnodigingen voor mijn 10-jarig jubileum als ik voor een tweede gesprek word uitgenodigd. En dan ben ik blind voor eventuele kinken in kabels.
Is daar een film van? ken alleen het boek.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hè wat zonde. Die film maakt elke keer weer zo'n indruk op me.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:26 schreef liesje1979 het volgende:
Is daar een film van? ken alleen het boek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |