Jawel, maar lang niet aan iedereen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is snel!
Maar aan de andere kant, sta je volgens mij ook te popelen.
En vertel je dan daarna een keer wat je precies gaat doen, of sort of. In lekentaal?
Vanavond als het goed is.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:00 schreef beequeen het volgende:
Zo, das lekker vlot Dementor. Juud, jij ook gefeliciteerd .![]()
En, heb je de streams getest in EHV?
Ok, spannend. Hou je ons hier op de hoogte of in het Bunkerforum?quote:
Mwah er zit daar nu iemand die de boel verpest voor de rest.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ok, spannend. Hou je ons hier op de hoogte of in het Bunkerforum?
Het is een discussieforum. Met verschillende meningen die geuit worden. En eerlijk gezegd snijden die argumenten van Stefan best hout in mijn optiek.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:13 schreef Dementor het volgende:
Mwah er zit daar nu iemand die de boel verpest voor de rest.
Tuurlijk, maar we hebben vorige keer gezien hoe een klein groepje users de toon op een dusdanige manier kan zetten dat dit negatief effect heeft op het programma zelf.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is een discussieforum. Met verschillende meningen die geuit worden. En eerlijk gezegd snijden die argumenten van Stefan best hout in mijn optiek.
Ik moet het ook nog eerst zien.
En ook ik heb ernstige twijfels bij dit verhaal.
ik weet het, ik weet het!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:03 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jawel, maar lang niet aan iedereen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo is dat.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Boh nog even snel dan!
Neuh eigenlijk geen zin in, hij zoekt het maar fijn uit.
Dat had ik even nodig.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo is dat.
Én je was gewoon aan het zeiken.
Hihi, dan moet het wel eerst een wat concretere vorm aannemen en Fok moet zelf ook willen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:36 schreef tuinfluiter het volgende:
The Bunker vond ik niet zo, had ik weinig mee, was denk ik het leukst voor de mensen achter
de schermen, wel leuk om topics en posten te lezen, maar wanneer er in november een nieuw programma start wat niets met The Bunker te maken heeft, waarom dan in het Bunker forum posten, kan dat dan geen nieuw plekje krijgen elders op dit forum?
Hier zeikt het van de regen. Het zal wel aan het weer liggen.quote:
Weet het verder ook niet.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:37 schreef Dementor het volgende:
Hihi, dan moet het wel eerst een wat concretere vorm aannemen en Fok moet zelf ook willen.
Maar Gert zal daar as we speak wel een reply over tikken.
Ook zonder samenwerking kan er een subforum worden gemaakt, en als er 24/7 streams zijn gaat dat zeker gebeuren.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:42 schreef Dementor het volgende:
Nou de "samenwerking" verliep nogal stroef, dus ik zou er geen geld op inzetten dat er direct een subforum aan gewijd zal worden.
Maar wie weet groeit er uit een ropic reeks en een aantal gerelateerde topics wel weer een subforum, ik heb echt geen flauw idee.
Je kunt je ei toch nog altijd kwijt in SHO.
Tuurlijk maar vind je het dan heel erg dat ik denk "ah daar heb je hem weer?"quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ook zonder samenwerking kan er in subforum ontstaan.
Ik ben het wel met je eens dat Stefan een geschiedenis heeft van erg negatief naar het programma kijken (herinner me een avond dat hij over allerlei wissewasjes negatieve topics liep te openen, en zijn mening 10 keer ging lopen herhalen om het kracht bij te zetten).
Al heeft hij dat recht uiteraard wel.
Nee, ik dacht precies hetzelfde.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Tuurlijk maar vind je het dan heel erg dat ik denk "ah daar heb je hem weer?"
Come on, dat kun je de users hier toch echt niet verwijten. Als dat van invloed is geweest op het programma, dan zegt dat meer over de Bunkermedewerkers i.c.m. de zakelijke partners.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar we hebben vorige keer gezien hoe een klein groepje users de toon op een dusdanige manier kan zetten dat dit negatief effect heeft op het programma zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |