abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73417713
quote:
Société Générale gaat staatssteun terugstorten
PARIJS - De Franse bank Société Générale wil met de uitgifte van nieuwe aandelen 4,8 miljard euro ophalen. De opbrengst zal vooral worden gebruikt om de staatssteun terug te betalen die is ontvangen tijdens de financiële crisis.

Dit maakte de bank dinsdag bekend. Vorige week had een andere grote Franse bank, BNP Paribas, al bekendgemaakt de staatssteun vervroegd te willen terugbetalen. BNP verwachtte toen voor 4,3 miljard euro aan nieuwe aandelen uit te geven.
Het Franse bankwezen ontving in totaal bijna 20 miljard euro van de Franse staat. BNP Paribas nam daarvan 5,1 miljard euro voor zijn rekening, Société Générale 3,4 miljard euro.
Bestaande aandeelhouders krijgen bij de emissie van Société Générale voorrang. Zij kunnen de aandelen tegen een korting van bijna 27 procent van de slotkoers van maandag kopen. De inschrijvingsperiode loopt van 9 tot 20 oktober.
Bron

Is dit niet het teken dat 't ergste voorbij is? Ik neem aan dat ze een paar stresstesten gedaan hebben alvorens zo'n grote beslissing te nemen .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_73418367
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 10:30 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Bron

Is dit niet het teken dat 't ergste voorbij is? Ik neem aan dat ze een paar stresstesten gedaan hebben alvorens zo'n grote beslissing te nemen .
Het teken? Ze halen dat geld op door extra aandelen uit te geven.. verwatering ftw. Ik zie het meer als een sign voor de rest van de wereld om te laten zien dat het wel weer goed gaat met ze .. en of het ook goed gaat valt te betwisten.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')