IntensiveGary | dinsdag 6 oktober 2009 @ 09:13 |
Wederom in naam van mijn zusje t.k.a.: In april heeft mijn zusje voor 1350 euro deze mooie Voyager gekocht. Zag er mooi uit, reed lekker, dus was ze zo om. Echter, de auto vertoonde steeds meer gebreken en toen afgelopen zaterdag het beestje besloot om op drie poten te gaan lopen heeft ze besloten om ermee te stoppen en hem met pijn in het hart te verkopen. Dit omdat hettoch best een fijne auto is, maar niet voor iemand die zelf niet handig is. Er mankeren allemaal kleine dingetjes aan die ontzettend duur zijn om te laten repareren door de dealer, maar waarvoor de handige klusser zijn hand niet omdraait. Wat mankeert er aan: -Loopt op drie poten. -Slot aan bestuurderskant werkt niet meer (makkelijk te fixen) -Centrale vergrendeling doet moeilijk, is dus afgekoppeld. -klokkenunit is vervangen door de verkopende garage toen de vorige uitviel nadat zuslie 'm een paar dagen in haar bezit had. Kilometerstand is 180.000, nieuwe klokkenwinkel staat een ton verder. -beetje roest onderaan schuifdeur. Zo hee..wat is er nog goed aan dat ding dan? -APK tot juni -Twee gloednieuwe voorbanden -nieuwe accu en bougies -nieuwe uitlaat Ook zit er nog een volle tank in. Doe een goed bod en dan hoeft ze 'm niet leeg te hevelen ![]() LET OP: Auto loopt nu verrot en als je niet handig bent heeft het geen zin om 'm te kopen. Ben je handig en heb je wat vrije tijd, dan heb je er een heel fijne auto aan. Vraagprijs: 400 euro ![]() ![]() ![]() | |
omearos | dinsdag 6 oktober 2009 @ 09:28 |
Enig idee waarom hij maar met drie cilinders rijdt? Heb je een foto van de roestplek? Is die plek nog wel hard? [ Bericht 12% gewijzigd door omearos op 06-10-2009 09:34:20 ] | |
admiraal_anaal | dinsdag 6 oktober 2009 @ 09:52 |
Oke heren, gaan we nu verder ontopic ![]() | |
Modjopower | dinsdag 6 oktober 2009 @ 10:09 |
Ik hou deze eventjes in de gaten! (potentieel bangbusje ![]() | |
IntensiveGary | dinsdag 6 oktober 2009 @ 10:25 |
En ik maar denken dat de term "op drie poten lopen" gemeengoed was ![]() Nee, geen foto's van de roestplek.. zit onderaan de schuifdeur. NIet heel storend en niet op een dragend deel. De grootste zorg op dit moment is de motor. Als je dat probleem op kunt lossen heb je er een mooie wagen die nog even mee kan. Je moet echter wel van knutselen houden. Maar hij gaat met pijn in het hart weg bij zusje.. ze heeft er al best veel geld in gestoken en kan het nu niet meer aan zichzelf verkopen om er nóg meer in te steken...zij moet alles bij een garage doen en dan loop je leeg | |
zoalshetis | dinsdag 6 oktober 2009 @ 10:28 |
-edit: begrijpend lezen is moeilijk he [ Bericht 95% gewijzigd door admiraal_anaal op 06-10-2009 11:43:04 ] | |
CaLeX | dinsdag 6 oktober 2009 @ 11:41 |
-edit: niet doen [ Bericht 85% gewijzigd door admiraal_anaal op 06-10-2009 11:42:47 ] | |
admiraal_anaal | dinsdag 6 oktober 2009 @ 11:49 |
Opgeruimd en nu geen bagger of offtopic meer, simpele tvp's hoeven hier ook niet | |
rece | dinsdag 6 oktober 2009 @ 11:55 |
Kan hier de foto's niet zien dus ik kijk thuis even. | |
omearos | woensdag 7 oktober 2009 @ 08:31 |
Ik haak af. Heb even uitgezocht wat de vaste lasten zouden zijn voor mij, en dat kwam me toch te hoog uit. Succes met de verkoop! ![]() | |
IntensiveGary | woensdag 7 oktober 2009 @ 10:48 |
Geen enkel probleem. Overigens móet 'ie een dezer dagen weg ivm parkeervergunningen en zo. Doe een goed bod en je kan 'm op komen halen! Er zit nog een bijna volle tank in ![]() Ook zou het zonde zijn om een auto die eigenlijk nog goed is naar de sloop te sturen... | |
ColtZ40 | woensdag 7 oktober 2009 @ 11:46 |
quote:Hij is dus niet goed he! ![]() Maar dat zal het idd worden, de sloop... iedereen die iets van auto's weet(techniek) gaat niet beginnen aan deze rammelbak. Iemand die er niks van weet krijgt een offerte van 1500 euro plus om zijn oren. ![]() | |
IntensiveGary | woensdag 7 oktober 2009 @ 11:52 |
sloop zal het niet worden. Zojuist via marktplaats een paar mailtjes van handelaren gehad. Die komen 'm dan halen en lappen 'm op... VInden we 'm voor 1000 euro terug op marktplaats ![]() Overigens is de auto best okee hoor, alleen moet je handig zijn. Als je niets zelf kunt of wil doen, dan moet je er niet aan beginnen. Ben je zelf echter handig, dan heb je er echt nog wel een fijne auto aan. Weekje knutselen en je kent 'm niet meer terug. Toch bedankt voor je mening, though. | |
omearos | woensdag 7 oktober 2009 @ 12:11 |
nadeel van problemen met de cilinders is dat het vanalles kan zijn, van eenvoudig op te lossen tot nieuwe onderdelen moeten plaatsen. Een handelaar kan dat risico makkelijker nemen dan een knutselaar. Voor 400 euro wou ik het risico wel nemen voor onderdelenkosten, dan kan het nog uit. Ik kan het wel zelf in elkaar knutselen, dat scheelt een hoop kosten. Helaas viel de belasting+verzekering me te hoog uit. | |
IntensiveGary | woensdag 7 oktober 2009 @ 12:26 |
ik heb idd vanalles voorbij horen komen. Van rotte verdeelkap tot gebroken nokkenas en alles daartussen in. De doetutzelvert zou 'm gewoon even moeten schorsen en 'm in een schuur of garage op moeten lappen. De handelaar heeft idd iets meer mogelijkheden. Ze gunt 'm echter eerder aan een particulier dan aan een sjacheraar die er 250 euro voor geeft, 'm met spuug en plakband oplapt en dan weer doorverkoopt aan iemand als m'n zusje... ![]() | |
dery1990 | woensdag 7 oktober 2009 @ 12:33 |
Deze auto ben je makkelijk kwijt! TVP | |
IntensiveGary | donderdag 8 oktober 2009 @ 11:56 |
Ja, aan dubieuze autohandelaren geen gebrek....maar liever naar een klussert... nog één a twee dagen, dan moet ie echt weg wegens parkeervergunningen... doe een redelijk bod en regel een sleepwagen en je bent de trotse eigenaar van een 16 jaar oude voyager ![]() | |
IntensiveGary | vrijdag 9 oktober 2009 @ 12:54 |
voor de tvp'ers: heb je interesse, regel dan een aanhanger, want hij moet vndaag of morgen weg... t.e.a.b.! | |
IntensiveGary | zaterdag 10 oktober 2009 @ 15:48 |
laatste schopje, daarna gaat 'ie alsnog naar de pro's ![]() |