Dat is een baarmoeder, daar zit normaliter toch geen vocht in ?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:02 schreef Runfun het volgende:
Welke fucker plaatst nou ook een plaatje![]()
Die instant oogkanker gaat alleen over als je de inhoud van het ballonetje er overheen uitknijpt
Ik dacht een blaasquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:03 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Dat is een baarmoeder, daar zit normaliter toch geen vocht in ?
Behalve dan als die bitch zwanger is.
Dat is een grappig programma.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:25 schreef Karina het volgende:
Vorige week zag ik een aflevering van "Genante ziektes" en daarin lieten ze het zien
Hahaha ja inderdaad.quote:
Ik heb er ook niet met haar over gepraat, ze's zo dement als wat... Mijn vader zei gewoon dat ze dat had en te oud was geopereerd te worden en dat ze t met een zalfje een beetje in moest smeren ofzo.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:23 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken om met mijn oma over vaginale verzakkingen te praten. Ook niet toen ze nog leefde.
OMG BEN JE NIET GOED BIJ OFZOquote:
...en pijnlijk... alleen de TS nietquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:53 schreef UIM het volgende:
Dat alle mensen die hier een plaatje hebben gepost maar snel mogen sterven![]()
Ja, lachen manquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:49 schreef Jenglejack het volgende:
Wow, die plaatjes zijn echt nice.
Alsof er een klein ballonetje naar buiten komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |