abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin dinsdag 6 oktober 2009 @ 10:19:11 #51
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_73417440
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 10:17 schreef sinadO het volgende:

[..]

Ik verwacht eigenlijk wel een grote reclamecampagne binnenkort, postbus 51 stylee.

Dat je twee vrouwen druk in gesprek ziet over hun uitgezakte vagina; 'Ja, Henk past er niet eens meer bij!' 'Meid!'

Nu nog een slogan bedenken.
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 10:21:39 #52
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_73417496
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 10:17 schreef sinadO het volgende:

[..]

Ik verwacht eigenlijk wel een grote reclamecampagne binnenkort, postbus 51 stylee.

Dat je twee vrouwen druk in gesprek ziet over hun uitgezakte vagina; 'Ja, Henk past er niet eens meer bij!' 'Meid!'

Nu nog een slogan bedenken.
Uiteraard met een aantal stoere rappers die de jeugd moeten aanspreken
pi_73417535
Leuk die vaginale verzakking, maar hoe voorkom je het?

Is het gewoon een gevalletje bekkenbodemspier trainen of niet?
Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
pi_73417548
Vaginale verzakking: want wat binnenin zit, moet ook binnenin blijven

“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_73417703
Vind veel reakties hier over dit onderwerp wel wat kinderachtig.
Het is namelijk iets wat bij veel (vooral oudere) vrouwen voorkomt en die schamen zich ervoor, hebben er vaak jarenlang ontzettende last van, totdat het niet meer te harden is en ze uiteindelijk naar de dokter gaan.
Komt ook bij jonge vrouwen voor, na een bevalling. Je moet je even voorstellen wat het met je lichaam doet, zo'n kind er uit persen. Daar raken de bekkenbodemspieren ook van slag van, werken niet meer goed, zijn uitgerekt als een oud elastiek.
Die spieren moeten weer herstellen (door tijd en ook door bekkenbodemspiertraining) en bij sommige vrouwen lukt dat gewoon niet goed (blijven een uitgelubberd elastiek) en dan zakken de organen dus gewoon wat naar beneden. Soms zo erg dat ze uitpuilen.
Bij die vrouwen kunnen ze een ring plaatsen, die houdt ahw de zaak een beetje op zijn plaats, dit werkt in veel gevallen heel goed. Maar bij sommige vrouwen is dat zelfs niet meer afdoende.
Wat er dan moet gebeuren weet ik niet, maar ik denk niet dat het erg prettig zal zijn.

[ Bericht 1% gewijzigd door jacqjacq op 06-10-2009 10:37:25 ]
pi_73417714
Goor
pi_73417744
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 10:30 schreef jacqjacq het volgende:
vind veel reakties hier over dit onderwerp erg kinderachtig. Het is namelijk iets wat bij veel (vooral oudere) vrouwen voorkomt en die schamen zich ervoor, hebben er vaak jarenlang ontzettende last van, totdat het niet meer te harden is en ze uiteindelijk naar de dokter gaan.
Komt ook bij jonge vrouwen voor, na een bevalling. Je moet je even voorstellen wat het met je lichaam doet, zo'n kind er uit persen. Daar raken je bekkenbodemspieren ook van slag van, werken niet meer goed, zijn uitgerekt als een oud elastiek. Die spieren moeten weer herstellen (door tijd en ook door bekkenbodemsperitraining) en bij sommige vrouwen lukt dat gewoon niet goed (blijven een uitgelubberd elastiek) en dan zakken de organen dus gewoon wat naar beneden. Soms zo erg dat ze uitpuilen.
Bij die vrouwen kunnen ze een ring plaatsen, die houdt ahw de zaak een beetje op zijn plaats, dit werkt in veel gevallen heel goed. Maar bij sommige vrouwen is dat zelfs niet meer afdoende.
Wat er dan moet gebeuren weet ik niet, maar ik denk niet dat het erg prettig zal zijn.
Wat een geil verhaaltje. Ik krijg er een beetje een stijfje van.
pi_73417751
quote:
vind veel reakties hier over dit onderwerp erg kinderachtig. Het is namelijk iets wat bij veel (vooral oudere) vrouwen voorkomt en die schamen zich ervoor, hebben er vaak jarenlang ontzettende last van, totdat het niet meer te harden is en ze uiteindelijk naar de dokter gaan.
Komt ook bij jonge vrouwen voor, na een bevalling. Je moet je even voorstellen wat het met je lichaam doet, zo'n kind er uit persen. Daar raken je bekkenbodemspieren ook van slag van, werken niet meer goed, zijn uitgerekt als een oud elastiek. Die spieren moeten weer herstellen (door tijd en ook door bekkenbodemsperitraining) en bij sommige vrouwen lukt dat gewoon niet goed (blijven een uitgelubberd elastiek) en dan zakken de organen dus gewoon wat naar beneden. Soms zo erg dat ze uitpuilen.
Volgens mij komt het vooral voor bij bevallingen die te snel gaan.
Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 10:33:00 #59
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_73417755
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 10:23 schreef Jor_Dii het volgende:
Vaginale verzakking: want wat binnenin zit, moet ook binnenin blijven

Ik zeg subsidie aanvragen en doen.
pi_73417832
En alsof dat nog niet erg genoeg is, is er ook nog zoiets als een navelbreuk, waarbij je ingewanden er door je navel uit kunnen komen. Dat treft niet alleen vrouwen (weer die zwangerschap he), maar afaik ook mannen.
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 10:36:42 #61
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_73417840
1 op de 4... over welke leeftijdscategorie praten we eigenlijk?
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_73417854
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 10:33 schreef Penisbaard het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ik zeg subsidie aanvragen en doen.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_73417884
quote:
En er echt bloedserieus op ingaan ook he? Man, koffie over het toetsenbord, leukste post van het topic.
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
pi_73417891
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 10:32 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:

[..]

Wat een geil verhaaltje. Ik krijg er een beetje een stijfje van.
kleuter
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 10:39:19 #65
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_73417917
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 10:36 schreef rozenijlpaard het volgende:
En alsof dat nog niet erg genoeg is, is er ook nog zoiets als een navelbreuk, waarbij je ingewanden er door je navel uit kunnen komen. Dat treft niet alleen vrouwen (weer die zwangerschap he), maar afaik ook mannen.
Gadverdamme nee

Niet geheel veilig voor mensen met een navel
pi_73417935
Dit topic is in potentie legendarisch. Ik voorzie een reeks.
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
pi_73417941
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 10:36 schreef griekjeee het volgende:
1 op de 4... over welke leeftijdscategorie praten we eigenlijk?
Hopelijk over de leeftijd waar wij toch al te oud zijn om mooi gevonden te worden
Baby darling doll face honey
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 10:41:37 #68
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_73417990
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 10:40 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Hopelijk over de leeftijd waar wij toch al te oud zijn om mooi gevonden te worden
Nou, dat is wel te hopen.
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_73418007
quote:

[..]

Nee, laat ze eerst maar beginnen met menstrueren joh! Dan pas uitzakken. Kom op hey...
pi_73418028
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 08:19 schreef 8108139dpths het volgende:
Lekker op de vroege morgen...
Idd, had dit niet geplaatst kunnen worden tegen 6 uur?
Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
pi_73418031
Nee nee geintje, Yvonne van Hertum! Sorry!
pi_73418251
quote:

[..]

Je bent toch al ouder dan 15?
pi_73418433
Kuttopic.
pi_73418624
quote:
Vind veel reakties hier over dit onderwerp wel wat kinderachtig.
Het is namelijk iets wat bij veel (vooral oudere) vrouwen voorkomt en die schamen zich ervoor, hebben er vaak jarenlang ontzettende last van, totdat het niet meer te harden is en ze uiteindelijk naar de dokter gaan.
Komt ook bij jonge vrouwen voor, na een bevalling. Je moet je even voorstellen wat het met je lichaam doet, zo'n kind er uit persen. Daar raken de bekkenbodemspieren ook van slag van, werken niet meer goed, zijn uitgerekt als een oud elastiek.
Die spieren moeten weer herstellen (door tijd en ook door bekkenbodemspiertraining) en bij sommige vrouwen lukt dat gewoon niet goed (blijven een uitgelubberd elastiek) en dan zakken de organen dus gewoon wat naar beneden. Soms zo erg dat ze uitpuilen.
Erg fijn dat je jouw verhaal met ons durft te delen
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 11:12:03 #75
272893 honinkjeinderaat
Haalt overal de angel uit
pi_73418707
Eigenlijk een soort vaginale aambeien dus?

Heeft er iemand een foto van? Zo maar om mezelf eens te informeren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')