quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:17 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk wel een grote reclamecampagne binnenkort, postbus 51 stylee.
Dat je twee vrouwen druk in gesprek ziet over hun uitgezakte vagina; 'Ja, Henk past er niet eens meer bij!' 'Meid!'
Nu nog een slogan bedenken.
Uiteraard met een aantal stoere rappers die de jeugd moeten aansprekenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:17 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk wel een grote reclamecampagne binnenkort, postbus 51 stylee.
Dat je twee vrouwen druk in gesprek ziet over hun uitgezakte vagina; 'Ja, Henk past er niet eens meer bij!' 'Meid!'
Nu nog een slogan bedenken.
Wat een geil verhaaltje. Ik krijg er een beetje een stijfje van.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:30 schreef jacqjacq het volgende:
vind veel reakties hier over dit onderwerp erg kinderachtig. Het is namelijk iets wat bij veel (vooral oudere) vrouwen voorkomt en die schamen zich ervoor, hebben er vaak jarenlang ontzettende last van, totdat het niet meer te harden is en ze uiteindelijk naar de dokter gaan.
Komt ook bij jonge vrouwen voor, na een bevalling. Je moet je even voorstellen wat het met je lichaam doet, zo'n kind er uit persen. Daar raken je bekkenbodemspieren ook van slag van, werken niet meer goed, zijn uitgerekt als een oud elastiek. Die spieren moeten weer herstellen (door tijd en ook door bekkenbodemsperitraining) en bij sommige vrouwen lukt dat gewoon niet goed (blijven een uitgelubberd elastiek) en dan zakken de organen dus gewoon wat naar beneden. Soms zo erg dat ze uitpuilen.
Bij die vrouwen kunnen ze een ring plaatsen, die houdt ahw de zaak een beetje op zijn plaats, dit werkt in veel gevallen heel goed. Maar bij sommige vrouwen is dat zelfs niet meer afdoende.
Wat er dan moet gebeuren weet ik niet, maar ik denk niet dat het erg prettig zal zijn.
Volgens mij komt het vooral voor bij bevallingen die te snel gaan.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:30 schreef jacqjacq het volgende:
vind veel reakties hier over dit onderwerp erg kinderachtig. Het is namelijk iets wat bij veel (vooral oudere) vrouwen voorkomt en die schamen zich ervoor, hebben er vaak jarenlang ontzettende last van, totdat het niet meer te harden is en ze uiteindelijk naar de dokter gaan.
Komt ook bij jonge vrouwen voor, na een bevalling. Je moet je even voorstellen wat het met je lichaam doet, zo'n kind er uit persen. Daar raken je bekkenbodemspieren ook van slag van, werken niet meer goed, zijn uitgerekt als een oud elastiek. Die spieren moeten weer herstellen (door tijd en ook door bekkenbodemsperitraining) en bij sommige vrouwen lukt dat gewoon niet goed (blijven een uitgelubberd elastiek) en dan zakken de organen dus gewoon wat naar beneden. Soms zo erg dat ze uitpuilen.
Bij die vrouwen kunnen ze een ring plaatsen, die houdt ahw de zaak een beetje op zijn plaats, dit werkt in veel gevallen heel goed. Maar bij sommige vrouwen is dat zelfs niet meer afdoende.
Wat er dan moet gebeuren weet ik niet, maar ik denk niet dat het erg prettig zal zijn.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:23 schreef Jor_Dii het volgende:
Vaginale verzakking: want wat binnenin zit, moet ook binnenin blijven
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:33 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zeg subsidie aanvragen en doen.
En er echt bloedserieus op ingaan ook he? Man, koffie over het toetsenbord, leukste post van het topic.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:30 schreef jacqjacq het volgende:
kleuterquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:32 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Wat een geil verhaaltje. Ik krijg er een beetje een stijfje van.
Gadverdamme neequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:36 schreef rozenijlpaard het volgende:
En alsof dat nog niet erg genoeg is, is er ook nog zoiets als een navelbreuk, waarbij je ingewanden er door je navel uit kunnen komen. Dat treft niet alleen vrouwen (weer die zwangerschap he), maar afaik ook mannen.
Hopelijk over de leeftijd waar wij toch al te oud zijn om mooi gevonden te wordenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:36 schreef griekjeee het volgende:
1 op de 4...over welke leeftijdscategorie praten we eigenlijk?
Nou, dat is wel te hopen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hopelijk over de leeftijd waar wij toch al te oud zijn om mooi gevonden te worden
Nee, laat ze eerst maar beginnen met menstrueren joh! Dan pas uitzakken. Kom op hey...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hopelijk over de leeftijd waar wij toch al te oud zijn om mooi gevonden te worden
Idd, had dit niet geplaatst kunnen worden tegen 6 uur?quote:
Je bent toch al ouder dan 15?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Erg fijn dat je jouw verhaal met ons durft te delenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:30 schreef jacqjacq het volgende:
Vind veel reakties hier over dit onderwerp wel wat kinderachtig.
Het is namelijk iets wat bij veel (vooral oudere) vrouwen voorkomt en die schamen zich ervoor, hebben er vaak jarenlang ontzettende last van, totdat het niet meer te harden is en ze uiteindelijk naar de dokter gaan.
Komt ook bij jonge vrouwen voor, na een bevalling. Je moet je even voorstellen wat het met je lichaam doet, zo'n kind er uit persen. Daar raken de bekkenbodemspieren ook van slag van, werken niet meer goed, zijn uitgerekt als een oud elastiek.
Die spieren moeten weer herstellen (door tijd en ook door bekkenbodemspiertraining) en bij sommige vrouwen lukt dat gewoon niet goed (blijven een uitgelubberd elastiek) en dan zakken de organen dus gewoon wat naar beneden. Soms zo erg dat ze uitpuilen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |