Piemelverzakking is volgens mij ook een vrij groot probleem.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:52 schreef sinadO het volgende:
Ik wacht vol spanning op de lemmingen die komen gaan.
quote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:24 schreef Ragnarock het volgende:
Ik zag het ook in de krant staan...
Lekker smakelijk bericht zo vroeg in de ochtend om je dag mee door te komen
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:49 schreef dabadbass het volgende:
Gadver, ik las het ook, zat net te eten.
Stelletje tere zieltjes.quote:
Het betekent simpelweg dat er een stulping optreedt maar jullie zullen het wel interpreteren als een tros organen die spontaan naar buiten komt kletteren.quote:Bij vaginale verzakkingen kunnen de blaas, darmen of baarmoeder in de vagina zakken als gevolg van slap geworden steunweefsel.
Bleghquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:10 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ik neem aan dat dit probleem vooral bij oudere vrouwen voorkomt. Dan is wel meteen het probleem van de uitgelubberde vagina opgelost en voel je als man tenminste weer wat
Kijk voor de lol eens op googlequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:10 schreef Smolderbeard het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Stelletje tere zieltjes.
[..]
Het betekent simpelweg dat er een stulping optreedt maar jullie zullen het wel interpreteren als een tros organen die spontaan naar buiten komt kletteren.
Je moeder staat er ook tussen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:17 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Je moeder staat er ook tussen.Ze mag zich wel eens scheren overigens.
Ik zal het tegen haar zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik twijfel of een wallpaper formaat foto van een prolapse vagina NSFW is.quote:
Gewoon lekker voor thuis bewaren.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:18 schreef Smolderbeard het volgende:
[..]
Ik twijfel of een wallpaper formaat foto van een prolapse vagina NSFW is.
Ik waag het er maar niet op.
Het feit dat jij daaraan twijfelt zegt iets over je intelligentieniveau. Namelijk dat dit bijzonder laag is.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:18 schreef Smolderbeard het volgende:
[..]
Ik twijfel of een wallpaper formaat foto van een prolapse vagina NSFW is.
Ah, een vrouw. Herken je dit probleem? Hoe ben je ermee om gegaan? Ken je meer vrouwen die hier last van hebben?quote:
Au contraire mijn waarde opa.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:26 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Het feit dat jij daaraan twijfelt zegt iets over je intelligentieniveau. Namelijk dat dit bijzonder laag is.
Zo laag dat het niet boven mijn schoenzolen uitkomt.
Nee, nog nooit van gehoord, maar ik denk dan ook niet dat mensen het snel tegen elkaar zullen zeggen ?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:48 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ah, een vrouw. Herken je dit probleem? Hoe ben je ermee om gegaan? Ken je meer vrouwen die hier last van hebben?
Ik verwacht eigenlijk wel een grote reclamecampagne binnenkort, postbus 51 stylee.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, nog nooit van gehoord, maar ik denk dan ook niet dat mensen het snel tegen elkaar zullen zeggen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |