Schotelquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 00:00 schreef x69 het volgende:
Het gesprek.. Zeker digitenne/Upc ofzo
De slimste is een rip off van de Slimste Mens en komt uit belgie. Dat is echt een goed programma. Bart de Wever is koning!quote:
De variant die Belgie uitzendt is 10 keer leuker als de Hollandse. Die ene droogkloot die af en toe een grapje maakt is een slap aftreksel in een tissuequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 00:05 schreef klaasdj het volgende:
[..]
De slimste is een rip off van de Slimste Mens en komt uit belgie. Dat is echt een goed programma. Bart de Wever is koning!
Was echt een dikke faal bij Talpa. Scoort het nu een beetje bij Rtl?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 00:05 schreef klaasdj het volgende:
[..]
De slimste is een rip off van de Slimste Mens en komt uit belgie. Dat is echt een goed programma. Bart de Wever is koning!
Wie? Jan?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 00:07 schreef Catch22- het volgende:
zijn broertje is nog op de radio
Oh Frank. Waarom luister jij radio als je ook misdadig & gevaarlijk kan kijkenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 00:09 schreef Catch22- het volgende:
Frank
Frank Dane, klinkt hetzelfde als hij
Welnee... hij ligt hier gewoon in mijn kelder.... gekneveld.quote:Op maandag 5 oktober 2009 23:59 schreef deepart het volgende:
Hij is echt ineens helemaal van de wereld af
Het is volkomen faal. Ik weet niets over de kijkcijfers, maar ik vind het echt lelijk. Men ziet niet in dat de formule op zich niet het wondermiddel voor een goed programma is. Je moet ook een presentator hebben die grappig is, en dat is die Krabbé niet. En verder moeten je gasten grappig zijn. Anders werkt het niet.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 00:06 schreef x69 het volgende:
[..]
Was echt een dikke faal bij Talpa. Scoort het nu een beetje bij Rtl?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |