Hallo.
Ik heb een leuke starterswoning (60m2) gezien. Het gaat om een 2 kamerflatje (voorheen 3kamer) uit de jaren 60 op de beganegrond. Woning is netjes afgewerkt, dubbelglas, nette bruikbare keuken en badkamer maar niet met hele luxe materialen en last but not least een klein tuintje. Het enige nadeel is dat het een jaren 60 woning is, het liefst had ik nieuwbouw of uit de jaren 90. Leidingen zijn dus niet mooi weggewerkt en ik denk minder goed geisoleerd. Aan de andere kant hecht ik veel waarde aan een ruim balkon/terras. Tuintje met redelijk wat privacy is dan ook een groot pluspunt. (welliswaar is een gedeelte vd tuin gezamlijk, maar in de praktijk wordt daar geen gebruik van gemaakt) Zeker in mijn prijsklasse rond 150/160000 is een ruim terras niet veel voorkomend.
Vraagprijs is 154.500
Koopprijs in 2005 volgens Kadaster 133.000
Wat zijn jullie adviezen/tips. Wat kan ik meenemen in mijn beslissing? Wil heel graag verhuizen, maar heb opzich geen haast. Toch nog even afwachten of toch eens een bod doen en zo ja wat zou een reeel eerste bod zijn? De waarde van een huis is natuurlijk wat een gek ervoor geeft, maar vind het nu nog lastig om te bepalen wat ik het zelf waard vind en wil er goed over nadenken.