Lieve meisjes niet inderdaadquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:02 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Lieve meisje luisteren toch niet naar Rammstein...
neuh... nou ga ik er vanuit dat mijn smaak ook heel anders is dan de jouwe... maar dat is wat anders...quote:
dan maar niet lief...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:02 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Lieve meisje luisteren toch niet naar Rammstein...
Waarschijnlijk wel, maar geen Rammstein is altijd (in mijn ogen) goedquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:04 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
neuh... nou ga ik er vanuit dat mijn smaak ook heel anders is dan de jouwe... maar dat is wat anders...
Heb je helemaal gelijkquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:04 schreef tombolafan het volgende:
Heel iets anders, (en vast ook offtopic) maar volgens mij hoorde ik gewoon dat "not fair" van Lilly Allen gecensureerd werd op Sky Radio... heel apart...
er is 1 nummer geweest van ze wat het best hoog in de nederlandse lijsten gehaald heeft. dat was dan ook wel "aardig" om te horen. verder vind ik het allemaal iets te hard... wild.. hoe je het noemen wilquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:05 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar geen Rammstein is altijd (in mijn ogen) goed
Eindelijk van je reputatie af?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dan maar niet lief...
maar ik luister naar heel veel, en ook Rammstein kan ik waarderen...
belachelijk. volgens mij was "in the wet patch (quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:05 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk
er zijn trouwens 2 gecensureerde versies. 1 waar het helemaal uitgeknipt is en 1 waarbij het woord vervangen is voor een ander woord. in plaats van giving head zingt ze dan giving bread...
Inderdaad belachelijk. Ik ben zo wie zo tegen dit soort kuisheden... Rap muziek zit er vol mee dus dan hoor je er niks meer van op de radio... daarom geef mij maar MP3/CD daar staan wel de volledige versies op...quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
belachelijk. volgens mij was "in the wet patch () " ook verwijderd... en dat terwijl "fuck you" wel gewoon gedraaid wordt!
Geen probleem hoor. We hadden toch wel al door dat je niet zo'n lief meisje bent als je iedereen wil laten denken...quote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:13 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Geen probleem hoor. We hadden toch wel al door dat je niet zo'n lief meisje bent als je iedereen wil laten denken...
Ja, we geloven je ook wel hoorquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
maar ik ben wel een lief en onschuldig meisje!
Ok ok... niemand gelooft je daar nog in...quote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:51 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ok ok... niemand gelooft je daar nog in...
Niet huilen lief meisjequote:
nu geen zin meer inquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Niet huilen lief meisje![]()
Ik ken je niet dus je bent neutraalBewijs maar of je aardig bent of niet
Je moet niet te ver gaan om die RC award binnen te halen he.. een compleet ander karakter krijgen lijkt me ook niet goedquote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:33 schreef Patch het volgende:
Ik nomineer je, zeker na je laatste post in het FMT-topic, zeker voor de Ebenezer Scrooge-award, negatief en ongeduldig ding dat je bent !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |