Ik rijd wel eens in andermans auto. Als je de auto strart wil je toch direct kunnen wegrijden? Niet eerst in z'n 1 zetten en de handrem eraf zetten.quote:
in z'n 1 zetten moet je sowieso, en een handrem losmaken duurt ook geen eeuwenquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:18 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ik rijd wel eens in andermans auto. Als je de auto strart wil je toch direct kunnen wegrijden? Niet eerst in z'n 1 zetten en de handrem eraf zetten.!
Omdat sommige auto's een beveiliging hebben waarbij de auto alleen start als je de koppeling volledig intrapt en druk op de rem zet.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:19 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Waarom zijn er mensen die per se de koppeling in moeten trappen als ze de auto starten, terwijl ze net zo makkelijk de handrem hadden kunnen gebruiken.
Er zijn maar buitengewoon weinig momenten dat ik weg kan rijden in de versnelling dat ik aan kwam rijden. Ik moet namelijk altijd weer de oprit af!?quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:18 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ik rijd wel eens in andermans auto. Als je de auto strart wil je toch direct kunnen wegrijden? Niet eerst in z'n 1 zetten en de handrem eraf zetten.!
Dan ben je ook echt een aap.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:20 schreef Renesite het volgende:
Omdat appel. Ja, waarom niet? Laatst nog deed iemand hem in zijn vrij niet op de handrem. Het parkeerterreintjebij de supermarkt loopt IETS af. Na een half uur stond die auto triomfantelijk midden op het parkeerterrein...
Vast zo'n moderne auto die geld gekost heeftquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:20 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Omdat sommige auto's een beveiliging hebben waarbij de auto alleen start als je de koppeling volledig intrapt en druk op de rem zet.
Verder zet ik hem weg in zijn 1 en op de handrem en in de winter zonder de handrem
Als je hem gewoon in de 1 zet rolt ie niet weg hoorquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:20 schreef Steve-O het volgende:
Ja erg leuk ook als je op een net niet waterpas rechte parkeerplaats staat
Prutser doe nou maar wat je vertelt is tijdens je rijlessen .
quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:20 schreef Steve-O het volgende:
in zn versnelling blijft die ook staan hoor scheetje.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:20 schreef Steve-O het volgende:
Toyota Auris, was mijn les wagenquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:22 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Vast zo'n moderne auto die geld gekost heeft
TS was vergeten de handrem van de auto van zijn schoonmammaaa te halen en toen werd ze boos. Nu probeert TS de schuld te verleggen op anderen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:18 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
dat klopt maar leuk zullen die tandwielen dat niet vinden als je hem lekker vast laat draaien omdat je niet helemaal horizontaal staat .quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:23 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
in zn versnelling blijft die ook staan hoor scheetje.
Vooral als er een auto achterop knalt, dan knalt je versnellingsbak helemaal kapotquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:27 schreef Steve-O het volgende:
[..]
dat klopt maar leuk zullen die tandwielen dat niet vinden als je hem lekker vast laat draaien omdat je niet helemaal horizontaal staat .
Op de oprit knalt er denk ik niet zo vaak een auto achteropquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vooral als er een auto achterop knalt, dan knalt je versnellingsbak helemaal kapot!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |