abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_248874
Ik krijg steeds sterker het vermoeden dat de streams 1 dag oud zijn.....vandaag (22/02) werd er een stukje uit de krant gelezen van gisteren (21/02)....

Kan dit kloppen, of heb ik geen gelijk?

Het geheim van succes is weten wie je de schuld moet geven voor je mislukkingen!
pi_248875
Ik zou het graag geolven, maar het lijkt me sterk. Dan zouden er een keer twee dagen achter elkaar op de stream hetzelfde te zien moeten zijn geweest. Volgens mij kan je kranten ook een dag later nog lezen. Ik wordt trouwens wel gestoord van de kwaliteit van de stream. Ik heb hier een aardige ISDN verbinding maar toch valt het geluid om de tien seconden even weg. Het lijkt wel of SBS6 er alles aan doet om niemand meer t elaten kijken.
Hide when the Buzzer rings!

pi_248876
Je bedoelt dat stukje over de 6 doden?
De streams zijn wel live, want met chatten klopt het wel bijvoorbeeld.
Ze hebben gewoon de krant van de dag daarvoor te pakken, dat kan toch? Ze doen toch pas 's middags de boodschappen.
Fotografie, omdat het leuk is
Roodpetje
Bas Fotografie
pi_248877
quote:
op 02-22-2000 om 03:20 PM schreef Buzz het volgende:
Ik wordt trouwens wel gestoord van de kwaliteit van de stream. Ik heb hier een aardige ISDN verbinding maar toch valt het geluid om de tien seconden even weg. Het lijkt wel of SBS6 er alles aan doet om niemand meer t elaten kijken.

Ik ben dus niet de enige die er last van heeft. Ik volg het via de kabel, maar ook hier valt het geluid geregeld weg

Roodpetje
Bas Fotografie
pi_248878
quote:
op 02-22-2000 om 03:22 PM schreef bagwan het volgende:
...Ze hebben gewoon de krant van de dag daarvoor te pakken....

Ik denk (eh...HOOP) dat je gelijk hebt, want anders was er niks meer echt aan de pus (lees: bus)

Het geheim van succes is weten wie je de schuld moet geven voor je mislukkingen!
pi_248879
dat hoop ik ook, anders zit ik een beetje naar videobeelden te turen
Roodpetje
Bas Fotografie
pi_248880
dat hoop ik ook, anders zit ik een beetje naar videobeelden te turen
Roodpetje
Bas Fotografie
pi_248881
De streams zijn niet helemaal live. Er zit een vertraging van circa 2 minuten in wat er gebeurt en wat er te zien is op de streams.

Als je precies wil weten hoeveel vertraging er is kun je dat vaststellen aan de hand van de chat. Namelijk de tijd die er verstrijkt tussen het moment dat je in de chatbox een vraag van de 'redactie' ziet en het moment dat de passagiers deze vraag oplezen.

Vertragingen van meer dan een paar minuten zijn mij in de tijd dat ik verslagen maak niet opgevallen.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')