Je gaat het er allemaal hamertjes met sikkeltjes in tekenen en vervolgens pics plaatsen op Stormfront?quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:49 schreef J.Stalin het volgende:
Boeken moeten (helemaal in deze tijd) toch wel gewoon legaal in een winkel gekocht kunnen worden, of niet dan?
Welke gedachten er ook instaan, wie hem ook heeft geschreven.
Klacht: Mein Kampf niet te koop in Nederland
Het gaat mij er meer om dat het boek niet legaal verkocht mag worden, dat is toch gewoon onzinquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:50 schreef jslavenburg het volgende:
http://radioislam.org/historia/hitler/mkampf/pdf/ned.pdf
Downloaden daar en niet zeuren
Dus richt uw pijlen op onze volksvertegenwoordiging.quote:In september 2007 liet de Nederlandse minister van onderwijs, cultuur en wetenschappen, Ronald Plasterk weten dat wat hem betreft Hitlers boek vrij verkrijgbaar zou moeten zijn. Een krappe kamermeerderheid (83 van de 150 zetels) bleek het niet met hem eens te zijn[8].
Het staat toch onder censuur? dus ook strafbaar als je het in bezit hebt. Maar goed t staat ook op het net dus...quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:54 schreef Brainfish het volgende:
Voor zover ik op de hoogte ervan ben heeft de Nederlandse overheid het volledige auteursrecht (dat menen ze iig volgens Wikipedia) over de Nederlandse vertaling ervan. Dus het kopen is niet het probleem, echter er worden geen nieuwe versies gemaakt.
Ben benieuwd wat Geert hier van vindquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:59 schreef Brainfish het volgende:
Ik ben trouwens even blijven hangen bij de Wikipedia pagina erover en ik kwam dit tegen:
[..]
Dus richt uw pijlen op onze volksvertegenwoordiging.
Boeken verbieden, dat is voor nazi's.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:00 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
Goh onze huis Nazi wil mein kampf lezen...
Ik denk dat een boel geschiedenis studenten en enige zelfrespecterende historici het ook wel zouden willen lezen hoor.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:00 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
Goh onze huis Nazi wil mein kampf lezen...
qft.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:00 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Boeken verbieden, dat is voor nazi's.
Nee hoor, wij begrijpen heel goed dat u, mijnheer Stalin, graag de fijne kneepjes van het vak van de concurrentie afkijkt.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:49 schreef J.Stalin het volgende:
Subklacht: Iedereen kijkt je aan alsof je een Nazi bent als je Mein Kampf graag wilt lezen.
Welk origineel?quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:05 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik heb een origineel doorgelezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |