quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 00:00 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
geen plek voor naast jouw foto, je weet wel die in die hartvorm
over zoet hequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 00:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
glazuur spring spontaan van mn tanden bij zulke fotolijstjes
quote:Op maandag 5 oktober 2009 23:48 schreef Ang3l het volgende:
Het hoge woord is er uit.
Ik heb duidelijkheid.
En nu gaan we lief samen slapen, zonder relatie.
QAF magquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 00:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik geloof niet dat ik TV dingen heb naast QAF
geen sience finctions, maar ze staan hier niet want ik zit bij R maar hou wel van spaanse cinemaquote:
maar die spaanse films ken ik allemaal nietquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 00:10 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
geen sience finctions, maar ze staan hier niet want ik zit bij R maar hou wel van spaanse cinema
komt nog wel, als onderdeel van je spaanse lesquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 00:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar die spaanse films ken ik allemaal niet
voorlopig heeft ze nog niks gezegd over dat we een film gaan kijkenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 00:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
komt nog wel, als onderdeel van je spaanse les
komt nog wel, die films die Mismo laatst noemde waren erg goedquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 00:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
voorlopig heeft ze nog niks gezegd over dat we een film gaan kijken
die ben ik alweer vergetenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 00:40 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
komt nog wel, die films die Mismo laatst noemde waren erg goed
Ja uitprinten en in je schoen stoppen voor sinterklaasquote:
die komt hier niet langsquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 00:53 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Ja uitprinten en in je schoen stoppen voor sinterklaas
Download er 1quote:
je krijgt niks van sinterklaas, wat ben jij nu voor een Nederlanderquote:
eentje die kerst leuker vind, maar jij mag me wel wat geven voor sinterklaas hoor als je wiltquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:09 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
je krijgt niks van sinterklaas, wat ben jij nu voor een Nederlander
dan moet ik weer helemaal opzoek gaanquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:06 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Download er 1
wel con subtitulos jeje
ik doe alleen aan kerstquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
eentje die kerst leuker vind, maar jij mag me wel wat geven voor sinterklaas hoor als je wilt
Dan moet je em gaan zoekenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:11 schreef wonderer het volgende:
Mijn keelpijn is over maar nu heb ik een verstopte neus
Misschien ligt ie in de buurt van de verstopte WC.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dan moet je em gaan zoeken
(flauwe grap)
hehequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Misschien ligt ie in de buurt van de verstopte WC.
Ik wilde Brad vertellen van de WC en toen zei ik dat "dad hid the toilet"Dat krijg je als je in het Nederlands chat en in het Engels praat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |