Lees de OP nou gewoon eens dan, debiel.quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:53 schreef Runfun het volgende:
Volgens mij moest je nodig schijten en kwam je daarna er achter dat er een lege rol hing
quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:53 schreef waterkip het volgende:
waarna je diezelfde persoon jou brood klaar ziet maken met pindavelletjes onder zijn nagels .
het word helemaal ranzig als hij Toine de poepeter heet
quote:
gmtaquote:Op maandag 5 oktober 2009 18:58 schreef leetzors het volgende:
[..]Waar heb je anders een onderbroek voor?
Tja ik had ook niet de waarheid er neer gezet, stronv(r)eter.quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:55 schreef reetveter het volgende:
[..]
Lees de OP nou gewoon eens dan, debiel.
Lekker frisquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:44 schreef tong80 het volgende:
Ik heb mijn reet wel eens afgeveegd met een lege WC rol
Of buiten in het bos, met blaadjesquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:44 schreef tong80 het volgende:
Ik heb mijn reet wel eens afgeveegd met mijn tongquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:44 schreef tong80 het volgende:
pics or it didn't happen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:48 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Ik heb mijn reet wel eens afgeveegd met mijn tong
Gekke is dat ik je per direct geloof...quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:48 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Een tong is toch Engels voor string, dan geloof ik het.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:48 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Dat is een thong.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:46 schreef Runfun het volgende:
[..]
Een tong is toch Engels voor string, dan geloof ik het.
Gastquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:46 schreef Runfun het volgende:
[..]
Een tong is toch Engels voor string, dan geloof ik het.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |