Ja kom op zeg, laten we vooral niet proberen een uitlaatklep voor ze te vinden. Stel je voor dat we mensen kunnen overtuigen dat het leven toch zin heeft!quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:33 schreef Cristal het volgende:
Vandaag zag ik op het nieuws dat er een nieuwe website gelanceerd is;
www.113online.org
Die website is voor mensen die zelfmoord gedachten en nijgingen hebben! Maar waar slaat dat op.. Als je met iemand gepraat hebt ben je toch niet gelijk gelukkig, en zijn als je zelfmoord nijgingen verdwenen. Ik denk dus echt dat dit een nutteloos project is! Zie er echt de nut niet van in.
Wat jullie?
Zullen de NS en haar reizigers blij mee zijn.quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:35 schreef Xebrozius het volgende:
Vanaf nu moeten die lui naar www.kopeentrein.nl.
Treinen moeten gewoon niet meer stoppen als er iemand voor springt. Iedereen happyquote:Op maandag 5 oktober 2009 18:45 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Zullen de NS en haar reizigers blij mee zijn.
quote:
Ja erg happy, Niet opruimen vooral. geeft een gezellige zweer op de stations. De NS kleuren worden langzaamaan rood inplaats van geel.quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:46 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Treinen moeten gewoon niet meer stoppen als er iemand voor springt. Iedereen happy
Doorgaans springen mensen voor de trein als deze een topsnelheid heeft bereikt. Dit voorkomt dat mensen, je weet wel, het overleven.quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:48 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Ja erg happy, Niet opruimen vooral. geeft een gezellige zweer op de stations. De NS kleuren worden langzaamaan rood inplaats van geel.
U spreekt met mevrouw van Buren, mijn kanarie heeft een manische depressie en ik vrees voor z'n levenquote:Op maandag 5 oktober 2009 18:50 schreef S.Seagal het volgende:
Hehe, ik lees net Wilders zijn programma:
Introductie nationaal alarmnummer voor dieren: 113.
Want zelfmoord is geen oplossing?quote:Wil je meer dan dat? Wij helpen je passende oplossingen te vinden.
Coolquote:Angstig, gespannen, zwaar down
Waarschijnlijk ben jij heel vaak angstig en heel gespannen, en daarbij voel je je ook zwaar down en depressief. Je rugzak is overvol. Misschien zie je het zelfs niet helemaal niet meer zitten. Maar dat je de test hebt ingevuld betekent dat je het er niet bij wilt laten zitten, gelukkig!
Oh nee hoor. Ik wou alleen bevestiging. Boehoehoequote:Maar dat je de test hebt ingevuld betekent dat je het er niet bij wilt laten zitten, gelukkig!
quote:
Goh, dat kon ik nu niet zelf bedenken.quote:Op dit moment denk je waarschijnlijk niet aan zelfmoord
die site is zooooo nutteloos. daar word je depressief vanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |