WE ZIJN EINDELIJK VAN HEM AF!quote:Op maandag 5 oktober 2009 09:08 schreef Lamon. het volgende:
Blokkeren werkt,
Ik zie geen enkele reactie meer van Otis, IQM en Mozy.
Nu alleen Danny nog mailen over de openingspost van dit topic, dan klb uit mijn active topics slopen, en gewoon verder posten, op de normale subfora.
Goodmorning, good afternoon, good evening, and in case I don't see () you, goodnight!
Ik hoop dat hij een enge ziekte krijgt deze keer dat hij op subforumsafari gaat.quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:36 schreef Aestivate het volgende:
Gelijk ook weer danny mailen één van de lokale mods is niet goed genoeg?
Verder, dit is al de 3e of 4e keer dat die aandachtshoer meld dat ie weggaat.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:37 schreef BereNDD het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
3 goku's voor dit topic
Geen Super Sayinquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:37 schreef BereNDD het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
3 goku's voor dit topic
quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:40 schreef Penisbaard het volgende:
Toch was het mooi hoe Lamon al het internettuig wist aan te pakken, hij durft tenminste zijn mond open te doen en te zeggen wat iedereen denkt.
Die 34-jarige die op 17-jarige meisjes valt.quote:
Heeft hij ook iets over mij gezegd?quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:40 schreef Penisbaard het volgende:
Toch was het mooi hoe Lamon al het internettuig wist aan te pakken, hij durft tenminste zijn mond open te doen en te zeggen wat iedereen denkt.
Hij noemde je een wiskundeleraar!quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:41 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Heeft hij ook iets over mij gezegd?
Het is algemeen bekend dat hij een enorme fan is van Trannelliustopicsquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:41 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Heeft hij ook iets over mij gezegd?
quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:42 schreef Otis2.0 het volgende:
Wat zal hij een leeg bestaan leiden, als hij mijn kwaliteitsposts niet kan zien.
ja, duh, wie niet?quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:42 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat hij een enorme fan is van Trannelliustopics
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |