abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_248847
Wat ik me even af zat te vragen. Jop mocht laatst naar huis bellen, de eerste die ie belt is een (z'n?) vriend, daarna z'n moeder.
Ik moet toegeven, hij flirt wel behoorlijk met de meiden, maar is ie soms bi?
Ik hoorde laatst ook op de radio dat een van de deelnemers een travo is. Komt er dan toch nog wat spanning in?
Of beeld ik me weer dingen in?
C’est Davie :o)
pi_248848
Wie weet ja. Ik heb Jop nog niet kunnen betrappen op mogelijke intimiteiten met de mannelijke passagiers. Maar het kan wel wat worden. Bijvoorbeeld met Aziz. Kunnen we die gesprekken tenminste helemaal niet meer verstaan Of misschien is Jop gewoon een straight homofiel en doet ie nu net alsof hij de meiden leuk vindt. Toneelspelen kunnen ze wel
Het kan ook zijn dat Jop eerst maar die vriend belt, omdat hij weet dat zn moeder toch alleen maar zal zeggen dat hij beter moet articuleren en niet zoveel over sex moet praten
Fotografie, omdat het leuk is
Roodpetje
Bas Fotografie
  dinsdag 22 februari 2000 @ 11:45:00 #3
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_248849
Als je maar twee minuten de tijd hebt om te bellen en je weet dat je moeder met 'goed bedoelde' adviezen komt (ik neem tenminste aan dat hij zijn moeder onderhand wel kent) terwijl je veel liever antwoorden op je vragen wilt hebben, is de keuze wie je belt toch niet zo moeilijk?
Terug uit het enge bos
pi_248850
Mwah, misschien heb je wel gelijk.
Maar als ie vervolgens vragen gaat stellen als: hoe populair zijn we, hoe zijn de kijkcijfers, en hoe kom ik over op TV weet ik het niet...
pi_248851
Volgens Jop's eigen zeggen is hij helemaal hetero.
pi_248852
quote:
op 02-23-2000 om 12:42 AM schreef HiZ het volgende:

Ach, misschien komt ie er tijdens 'De Bus'-rit nog achter.

pi_248853
ook ik heb gehoord dat er een travestiet in de bus zit wie o wie, vast seki
oke
pi_248854
Volgens berichten heette de travo Martijn, en is hij niet in de bus gekomen.
Wat betreft Jop, vreemd is-ie wel (mijn mening), maar of-ie bi is....??????
pi_248855
quote:
op 02-23-2000 om 12:42 AM schreef HiZ het volgende:

Klopt.
Maar moet je eens opletten hoe hij iedere keer met z'n handen aan een andere man zit te friemelen. Steeds valt het me op, dat als hij iemand troost (een man), hij het te "intiem" doet. Als er maar iets is, is hij er als eerste bij om zogenaamd te troosten.
Hij wil steeds met z'n "stoere" verhalen vertellen wat een populaire hetero hij is. Dat heet volgens mij de "ontkenningsfase".
We zullen wel zien wat hij is, maar hoe dan ook, ik blijf het een irritant mannetje vinden !
Van alles is weer waardeloos

pi_248856
Juffrouw Jannie zegt:

Maar moet je eens opletten hoe hij iedere keer met z'n handen aan een andere man zit te friemelen. Steeds valt het me op, dat als hij iemand troost (een man), hij het te "intiem" doet.

Nou en, Juffrouw Jannie!!!!!!!!!!!!!!

pi_248857
quote:
op 02-27-2000 om 03:06 AM schreef Coos het volgende:

Nou en, Juffrouw Jannie!!!!!!!!!!!!!!

?????????? Verklaar nader.

pi_248858
Kijk dit vind ik dus echt weer een staaltje van de kleinsteedse nederlandse mentaliteit!!! EEn man belt i.p.v zijn moeder (vind je het gek) gewoon zijn beste vriend, en verteld ook op t.v dat hij van zijn vrienden houd, en ja hoor HIJ IS NATUURLIJK GELIJK HOMO. en nu blijkt dat hij erg handtastelijk zou zijn en niet alleen bij vrouwen o getsie en dat kan niet want dat hoort niet. Alleen homos doen dat. Dit lijkt erg op Martin en Bart in BB. Jongens doe niet zo burgerlijk.
pi_248859
Dit is inderdaad een beetje zielige topic. Die mensen hebben steun aan elkaar nodig, en worden daardoor een beetje knuffelig. Nou en? Dat is toch heel normaal? En als hij zegt dat hij van zijn vriend houd, dan is hij niet abnormaal hoor, ik hou ook van mijn vriendinnen, ben ik dan bi?
Ik zie trouwens Antonette en Tessa en Willeke ook altijd aan elkaar plukken. Waarom dan geen topic genaamd: Tessa bi?
Itsme, ik ben het helemaal met je eens.
pi_248860
All the gays are macho
can't you see the leather shine ?

( Joe Jackson - Real Man )

Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
pi_248861
Das een mooie nummer BooBoo. FF offtopic
Fotografie, omdat het leuk is
Roodpetje
Bas Fotografie
pi_248862
Yep! En waar Bagwan!

Every now and then we wonder,
who the real man are.

Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
  zondag 27 februari 2000 @ 12:44:00 #17
1464 ART
FOK!member
pi_248863
Mooie muziekkeus BooBooSan, het is bijna jeugdsentiment als ik die regeltjes lees.
Het is het Gesprek waar het om draait
  zondag 27 februari 2000 @ 14:35:00 #18
2653 ks_choice
Ja, mijn keus ja!
pi_248864
Juffrouw Jannie, is het niet gewoon zo dat dat is wat jij graag wil zien of wat je vooraf had verwacht of gehoopt? Dat een van de bussagiers (ik blijf het een term vinden) homo is en dat jij Job de meest geschikte kandidaat vindt?
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan.
pi_248865
Ik zit me iedere aflevering aan Job te ergeren,misschien dat ik daarom juist te veel op z'n gedrag gaat letten. Alles irriteert me aan hem.
En over dat homo gedoe: Ik heb nergens gezegd dat ik een hekel heb aan homo's.
Maar goed, misschien zie ik "spoken".We zullen wel zien.
---------

Jiskefet..... vat dit nou ook niet te serieus op

[Dit bericht is gewijzigd door Juffrouw Jannie (Datum 27 Februari 2000).]

zondag 27 februari 2000 @ 21:42:00 #20
2653 ks_choice
Ja, mijn keus ja!
pi_248866
Juffrouw Jannie,
Ik zeg ook niet dat je een hekel aan homo's hebt. Dat haal ik ook nergens uit! Maar ik was zelf nog helemaal niet op het idee gekomen dat Job homo zou kunnen zijn, dus ik was gewoon benieuwd waar dat vandaan kwam. Ik had nog geen enkel signaal opgevangen. (Nog steeds niet trouwens ) Maar goed. Job zal ook nooit mijn beste vriend worden.
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan.
pi_248867
[quote]op 02-26-2000 om 11:15 PM schreef lizzy het volgende:
ook ik heb gehoord dat er een travestiet in de bus zit wie o wie, vast seki

Jop heeft wel veel kraaltjes om

(ik quote vast verkeerd, vergeef me, me newbie)

Zolang er was is, is er leven.
pi_248868
Van de officiele site: gesprekje tussen Job en Bart.........

De mannen hebben drank. Er kan gepraat worden.
J: “Zij mag wel aan jou komen, maar als jij aan haar komt dan mag het niet. Nou……”
Bart sputtert zwakjes tegen: “Nee zo is het niet helemaal.”
S: “Je moet je niet gek laten maken. Je moet je niet laten verdrijven door zoiets. Je bent gewoon een wereldgozer en daarmee basta! Je moet uit je ei komen en je moet bij ons komen.”
B: “We hebben ook afgesproken dat we afstand houden.”
Jen S: “Doe dat dan ook!!!”
J: “Je mag tegen mij aanliggen. Ik wil ook best lepeltje lepeltje met je liggen. Je mag ook wel friemelen. Vind ik best wel lekker.”
Het is twee graden onder nul in de tuin maar de mannen voelen niets van de kou. Bart staat met een brede grijns en vochtige ogen te luisteren naar zijn maten en samen winnen ze heel even de Wereldcup. Niemand maakt ze gek vanavond. En zeker geen vrouw.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')