Dit trekt mijn algemeen niveau weer een beetje gelijk dat goede topics van vanmorgenquote:Op maandag 5 oktober 2009 14:52 schreef Elixabete het volgende:wat een kuttopic.
Wat zonde dat ik hier heb gekeken, nu loop ik achter op mijn schema
Als er geen toiletpapier is poep ik twee dagen later.quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:54 schreef wakajawaka het volgende:
Jij drinkt soms koffie op maandag ochtend maar als die op is neem jij wiskey? Als er geen wc papier is wijk jij gewoon van je schema af en gebruikt een handoek?
onmogelijk, ik schijt minimaal 2x per dagquote:Op maandag 5 oktober 2009 14:54 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Als er geen toiletpapier is poep ik twee dagen later.
En raken in paniek wanneer er iets anders gebeurd.quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:54 schreef zovty het volgende:
Mensen die volgens een schema leven weten altijd wat ze te doen staat.
Nee hoor, een auto kan je altijd scheppen, tenzij mensen dat ook in hun schema opnemen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:54 schreef zovty het volgende:
Mensen die volgens een schema leven weten altijd wat ze te doen staat.
Waarom blijven mensen dat vol verbazing zeggen? Het is een topic van mij, wat verwacht je dan?quote:
Als het gewoon in het schema had gestaan was er helemaal niks aan de hand geweest.quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:55 schreef Trannellius het volgende:
[..]
En raken in paniek wanneer er iets anders gebeurd.
Kijk naar de aardbeving in Indonesie, niemand had hed in zijn schema, dus paniek. Als ze wat meer open minded waren was er veel minder aan de hand geweest
Als je een schema maakt, moet je het wel goed natuurlijk. Anders kun je net zo goed geen schema gebruiken.quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:57 schreef leetzors het volgende:
[..]
Nee hoor, een auto kan je altijd scheppen, tenzij mensen dat ook in hun schema opnemen.
dit is meer een klacht om je gewoonte vast te houden,quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:57 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Waarom blijven mensen dat vol verbazing zeggen? Het is een topic van mij, wat verwacht je dan?
quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:57 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Waarom blijven mensen dat vol verbazing zeggen? Het is een topic van mij, wat verwacht je dan?
Dan verwacht ik een waardeloze klacht die alleen aan jouw verzuurde brein ontsproten kan zijn.quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:57 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Bij wat voor ambtelijke organisatie werk jijquote:15:00 koffie pauze plus puzzel
Ik doe altijd de nrc-next puzzel met mijn collega wetenschappersquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:06 schreef Falco het volgende:
[..]
Bij wat voor ambtelijke organisatie werk jij?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |