Dan zegt 't apparaat niet "biep".quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:48 schreef appelsjap het volgende:
Wat nou als je niet scant
Zegt dat apparaat zo hard biep dan? En als je nou achter instapt.quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:49 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dan zegt 't apparaat niet "biep".
wat dacht je van op ovchipkaart.nl kijken, lamlul?quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:48 schreef appelsjap het volgende:
Ik snap het niet zo. Ik kreeg onlangs zo;n chipkaart in de bus, als student zijnde, jwz.![]()
Maar hoe werkt het nou? Hoef ik nu niets meer aan de buschaffeur te laten zien? Gewoon met mijn chipkaart over dat ding en ik ben 'gescand'? Wat nou als je niet scant maar aslof doet dat je scanf, dan zou je toch gewoon gratis kunnen reizen?
En ik heb mijn papieren ov chipkaart niet meer nodig? En wat nou als ik in een bus kom waar dat chipgebeuren defect is, kom ik namelijk vaak tegen.
Achterin staan ze ookquote:Op maandag 5 oktober 2009 14:50 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Zegt dat apparaat zo hard biep dan? En als je nou achter instapt.
Mensen laten zoeken is toch veel makkelijker, denk dan na jongen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:53 schreef kiekert het volgende:
[..]
wat dacht je van op ovchipkaart.nl kijken, lamlul?
Aiiitquote:Op maandag 5 oktober 2009 14:50 schreef Sjappel het volgende:
idd, ben chau trouwens.
je hoort een geluidje als je scant, verder hoef je nix te late zien
Nee.quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:55 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Zoek eens op internet of lees de folder die je er (als het goed is) bij hebt gekregen?
Ik Nijmegen kun je de OV chipkaart ook gebruiken, en WAT EEN TOEVAL IK WOON IN NIJMEGENquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:03 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Dat ding is alleen bruikbaar in Amsterdam en Rotterdam.. Oftewel je kan em gewoon in de la flikkeren.
Je hebt alleen je normale OV kaart nodig, net zoals eerder...
En zelfs dan reis je nog steeds gratis met ovchipstudentenkaart hoor..... dus moeilijk doen is niet eens nodig
http://www.ov-chipkaart.n(...)zen/waartegebruiken/quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:13 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ik Nijmegen kun je de OV chipkaart ook gebruiken, en WAT EEN TOEVAL IK WOON IN NIJMEGEN![]()
Je bewijst nu net dat het WEL kanquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:15 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
http://www.ov-chipkaart.n(...)zen/waartegebruiken/
volgens ovchipkaart niet...... maar succes, als je het allang wist zit dan niet te miepen joh...
bij mij zalm, of nijmegen ligt tegenwoordig in brabant.quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:19 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Je bewijst nu net dat het WEL kanNijmegen is roze gekleurd
Gewoon omdat het kan!quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:27 schreef Sjappel het volgende:
waarom doe je zoveel moeite om iemand die je probeert te helpe te disse man
laat em tochquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:27 schreef Sjappel het volgende:
waarom doe je zoveel moeite om iemand die je probeert te helpe te disse man
Omg jij bent echt blindquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:32 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
laat em tochhij kan gewoon de tabel niet lezen... Anders had ie ondertussen wel gezien dat er geen * stond bij Nijmegen.
en dan ben ik blind? Sjappie toch!quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:03 schreef LilDutchPrincess het volgende:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:03 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Dat ding is alleen bruikbaar in Amsterdam en Rotterdam.. Oftewel je kan em gewoon in de la flikkeren.
En zelfs dan reis je nog steeds gratis met ovchipstudentenkaart hoor..... dus moeilijk doen is niet eens nodig
Hij heeft wel gelijk.quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:39 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
en dan ben ik blind? Sjappie toch!
Mongoolquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |