Jizzhut.comquote:Op maandag 5 oktober 2009 13:01 schreef Kalkoen_ het volgende:
[..]
Ja iemand op fok kwam met Outube.com , me vriend met xxxtoolbar.com (ja me maat is een kk mogool), en nog zo paar andere sites
Recoverenquote:Op maandag 5 oktober 2009 13:04 schreef Kalkoen_ het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Maar ik ben &%&$ al me schoolbestanden kwijt , nu leef ik echt in de hel
Google is je beste vriendquote:Op maandag 5 oktober 2009 13:07 schreef Kalkoen_ het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Want ik ben echt alles kwijt nu? Alle fotos,liedjes,games alles
Microsoft Security Essentialsquote:Op maandag 5 oktober 2009 13:06 schreef Kalkoen_ het volgende:
Norton 360 Komt nooit meer op mijn pc. Wat is een goede av
quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:00 schreef Gupje het volgende:
Mensen die een virus op een pc kunnen krijgen
Leer internetten
Ik denk dat ze je terug stuurt naar de basisschool zodat je je Nederlands kunt bijspijkeren.quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:10 schreef Kalkoen_ het volgende:
[..]
2 Dagen gewerkt aan een klote filmverslag op de computer , en wtf : eh mevrouw , er zat een virus op me pc dus moest ik xp opnieuw installeren , en nu ben ik al me werk kwijt
-> Wat zal haar reactie zijn ftw
quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:10 schreef Penisbaard het volgende:
Ik heb wel een bestandje waarmee je alles kan terughalen, kom maar PM. Dan geef ik je terughalen.exe
Met je vriend bedoel je daarmee slecht doordachte google searches?quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:21 schreef Kalkoen_ het volgende:
Me vriend heeft me nu dus flink genaaid![]()
Hoe kan ik hem terugpakkenEnkele tips met zware gevaarlijke virussen
Dan veranderd zijn blije kk kop tenminste![]()
Stap 1:quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:21 schreef Kalkoen_ het volgende:
Ts komt uit de kastquote:Op maandag 5 oktober 2009 13:21 schreef Kalkoen_ het volgende:
Download alles wat je kan vinden op Limewire, helpt vaak.quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:27 schreef Kalkoen_ het volgende:
[..]
FTW Ik zie het al voor me, maar ik bedoel Virussen die ze pc flink kapoet maken
Ja en dan hopen dat je mail dan aankomt, omdat hij nog langs zn mailfilter moet komenquote:Op maandag 5 oktober 2009 13:30 schreef Kalkoen_ het volgende:
[..]
En dan in een mail sturen , met hier heb je Fallout 3 (ik verzin watvan mijn cd gekopieerd , ff downloaden en uitvoeren en je kan er van genieten
.
Maar stieken is het een virus die zijn pc flink vernietigd
Dit komt goed uit want hij heeft zijn a/v ook altijd uit staan , FTW
Via MSN gaat t ook niet die scant ook de bestanden die je stuurt sinds kort. Uploaden is je laatste optie, of je zet het op n USB stick en laat het hem thuis openen..quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:33 schreef Kalkoen_ het volgende:
[..]
Dan stuur ik hem via WLM. Anders moet ik hem maar ergens uploaden zodat hij hem dan download
Aangezien jij ook reageert in dit topic kunnen we jou dus ook beschouwen als een "Achterlijke Randdebiel"quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:35 schreef Armageddon het volgende:
Door deze achterlijke randdebielen in dit topic loopt het hele internet dus vast.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:24 schreef Stiffy het volgende:
[..]
Stap 1:
Pak zijn pc.
Stap 2:
Loop naar het dichtsbijzijnde raam.
Stap 3:
Maak het raam voorzichtig open.
Stap 4:
Laat de pc gelijdelijk uit het raam vallen.
4a: Eerst het linkerbeen uit het raam steken
4b: daarna het rechterbeen uit het raam steken
4c: loslaten
Stap 5:
Met mazzel raak je iemand die beneden staan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |