abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 oktober 2009 @ 12:47:49 #1
124788 WebHawkjuh
Ik was ook gewoon geweldig.
pi_73388430
FLINKE VERHOGING TARIEVEN VODAFONE
Vodafone heeft de tarieven in één klap fors verhoogd. De prijzen stijgen naar 30 eurocent per minuut voor bellen en sms'en buiten de belbundel.

5 cent
Het vorige tarief was 25 eurocent. Het telecombedrijf wijt de hogere tarieven aan opgelopen kosten. Ook zouden de tarieven heel lang hetzelfde zijn geweest.

Belbundel
Overigens zou circa driekwart van de huidige abonnees binnen de belbundel blijven.
via: RTL Nieuws

Vodafone verhoogt hun beltarieven met 5 cent. Zijn dit soort geintjes niet een mogelijke manier om te cashen voor mensen die net een nieuw abo met mobieltje enzo hebben afgesloten, wat ze nu per direct kunnen opzeggen? (en natuurlijk een manier om op te zeggen voor mensen die het niet eens zijn met de kosten)
WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
  maandag 5 oktober 2009 @ 12:49:36 #2
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_73388473
Voor zover ik weet zou dit inderdaad de aanleiding mogen zijn om je contract te beëindigen
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  maandag 5 oktober 2009 @ 12:49:45 #3
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_73388478
ze kunnen volgens mij niet zomaar de prijzen verhogen zonder de klant daarmee akkoord te laten gaan (oftewel de mogelijkheid bieden om over te stappen naar een ander)
You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..
pi_73388490
Kijk je contract even na.
Als er niets staat over het accepteren van hogere tarieven dan maak je wel kans.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  maandag 5 oktober 2009 @ 12:53:23 #5
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_73388574
Weet je zeker dat dit ook jouw contract betreft, zoja, zouden ze je moeten waarschuwen.

Anders kun je opzeggen omdat ze de Algemene Voorwaarden wijzigen, (ook deze mogelijkheid moet Vodafone aangeven)
"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
pi_73388582
Hmm interessant ik heb ook Vodafone, kan alleen nergens mijn contract vinden, dacht dat ik die digitaal in mijn mail had staan..
  maandag 5 oktober 2009 @ 12:53:50 #7
124788 WebHawkjuh
Ik was ook gewoon geweldig.
pi_73388583
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 12:50 schreef Ridocar het volgende:
Kijk je contract even na.
Als er niets staat over het accepteren van hogere tarieven dan maak je wel kans.
Dat is sowieso niet waar, in principe kunnen ze zoiets niet per AV vastleggen, aangezien het voor zover ik weet per definitie zo is dat als iemand zijn tarieven verhoogd, ze bestaande klanten of via het lage tarief moeten blijven behouden, of ze de mogelijkheid geven de overeenkomst per direct te ontbinden...
WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
  maandag 5 oktober 2009 @ 12:54:07 #8
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_73388588
zou wel goed nieuws zijn, kom ik van mijn abo af en kan ik een fijne phone uitkiezen
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_73388599
Vodafone verhoogt tarieven AMSTERDAM (AFN) - Telecombedrijf Vodafone heeft voor nieuwe klanten en klanten die hun contracten verlengen de tarieven voor bellen en sms'en buiten de belbundel verhoogd. De prijzen stijgen naar 30 eurocent per minuut of sms, waar Vodafone eerder een tarief van 25 eurocent hanteerde.

Vodafone verdedigde maandag de tariefsverhoging door te wijzen op opgelopen kosten. De tarieven voor het bellen en sms'en buiten de belbundel zijn heel lang hetzelfde geweest, aldus een woordvoerder. Circa driekwart van de huidige abonnees blijft binnen de belbundel, zei hij.

Bron : http://www.telegraaf.nl/d(...)oogt_tarieven__.html
(1e hit voor zoeken)
---------

In andere woorden, maak je niet zo druk.
  maandag 5 oktober 2009 @ 12:55:15 #10
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_73388623
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 12:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Voor zover ik weet zou dit inderdaad de aanleiding mogen zijn om je contract te beëindigen
Mij mag je er voor wakker maken.
  maandag 5 oktober 2009 @ 12:55:44 #11
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_73388639
oplopende kosten? Lijkt me toch dat de kosten van het GSM en 3G netwerk omlaag lopen...

Maargoed, zulke acties zijn zeer zelden voor huidige klanten, dat kost ze anders echt bakken geld/klanten
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_73388644
ik ben als vodafonebezitter erg benieuwd naar de uitkomst!
pi_73388696
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 12:54 schreef Elcadarn het volgende:
Vodafone verhoogt tarieven AMSTERDAM (AFN) - Telecombedrijf Vodafone heeft voor nieuwe klanten en klanten die hun contracten verlengen de tarieven voor bellen en sms'en buiten de belbundel verhoogd. De prijzen stijgen naar 30 eurocent per minuut of sms, waar Vodafone eerder een tarief van 25 eurocent hanteerde.

Vodafone verdedigde maandag de tariefsverhoging door te wijzen op opgelopen kosten. De tarieven voor het bellen en sms'en buiten de belbundel zijn heel lang hetzelfde geweest, aldus een woordvoerder. Circa driekwart van de huidige abonnees blijft binnen de belbundel, zei hij.

(1e hit voor zoeken)
---------

en wat nou als ik vorige maand een contractverlenging gedaan die 12 december ingaat. contract e.d. is al getekend. wat zou dat dan voor mij betekenen?
pi_73388774
Artikel 9 Tarieven
3 Vodafone heeft het recht tarieven eenzijdig te wijzigen. Indien dit op grond van de toepasselijke wettelijke
bepalingen vereist is zal Vodafone Contractant voorafgaande aan de inwerkingtreding van de wijziging informeren en indien van toepassing Contractant wijzen op het recht (het relevante deel van) de Overeenkomst op te zeggen met ingang van de datum van inwerkingtreding van de wijziging.
De opzegging dient uiterlijk voor de inwerkingtreding van de wijziging door Vodafone ontvangen te zijn. In geval van opzegging zijn partijen elkaar daardoor geen andere vergoeding of compensatie verschuldigd, dan de op dat moment openstaande betalingsverplichtingen.

https://www.vodafone.nl/Vodafone/wg20/pdf/algemenevoorwaarden.pdf

Maar dit lijkt dus niet op te gaan omdat het alleen voor nieuwe klanten is.
pi_73388779
TVP
  maandag 5 oktober 2009 @ 13:03:27 #16
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_73388829
vals alarm dus
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_73388842
Maandag, 05 oktober 2009
Vodafone heeft vandaag de beltarieven verhoogd van de gesprekken die buiten de belbundel van de Basis-abonnementen vallen. De operator spreekt van een prijscorrectie om de gestegen kosten te dekken.

“De buitenbundeltarieven zijn al jaren niet gestegen, maar onze kosten wel. En om ook in de toekomst innovatief te kunnen blijven en nieuwe producten voor klanten te ontwikkelen voeren we nu een prijscorrectie door”, verklaart Bart Hofker, directeur van de consumentenafdeling bij Vodafone Nederland.

De tarieven voor het bellen buiten de bundel is daarom verhoogd van 25 naar 30 cent per minuut/sms. Daarnaast worden meegenomen minuten/sms’jes pas aangesproken als het nieuwe bundeltegoed is verbruikt.

Vodafone voegt er wel aan toe dat de tariefsverhoging alleen geldt voor nieuwe abonnees en bestaande klanten die hun abonnement verlengen.
pi_73389192
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 13:03 schreef amokjeeh het volgende:
Maandag, 05 oktober 2009
Vodafone heeft vandaag de beltarieven verhoogd van de gesprekken die buiten de belbundel van de Basis-abonnementen vallen. De operator spreekt van een prijscorrectie om de gestegen kosten te dekken.

“De buitenbundeltarieven zijn al jaren niet gestegen, maar onze kosten wel. En om ook in de toekomst innovatief te kunnen blijven en nieuwe producten voor klanten te ontwikkelen voeren we nu een prijscorrectie door”, verklaart Bart Hofker, directeur van de consumentenafdeling bij Vodafone Nederland.

De tarieven voor het bellen buiten de bundel is daarom verhoogd van 25 naar 30 cent per minuut/sms. Daarnaast worden meegenomen minuten/sms’jes pas aangesproken als het nieuwe bundeltegoed is verbruikt.

Vodafone voegt er wel aan toe dat de tariefsverhoging alleen geldt voor nieuwe abonnees en bestaande klanten die hun abonnement verlengen.
maar wat nou als ik er tegen ben? ik heb nieuwe contract al getekend voor verlenging, maar ben niet blij met die verhoging
  maandag 5 oktober 2009 @ 13:19:28 #19
30361 HaagseHarrie
Wat een wil is, ben ik weg...
pi_73389230
tvp
Los van mijn charmes, hoge intelligentie, mooie lichaam en mijn gevoel voor humor.....denk ik dat bescheidenheid mijn sterkste punt is....
pi_73389290
eurocent
pi_73389398
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 12:55 schreef Catch22- het volgende:
oplopende kosten? Lijkt me toch dat de kosten van het GSM en 3G netwerk omlaag lopen...

Maargoed, zulke acties zijn zeer zelden voor huidige klanten, dat kost ze anders echt bakken geld/klanten
Want? Ze krijgen meer klanten die het gebruiken, dus moeten ze meer capaciteit gaan inkopen en leveren, dus meer masten, meer data verkeer, dus de kosten lopen echt niet terug, maar inderdaad omhoog!
  maandag 5 oktober 2009 @ 13:27:11 #22
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_73389412
De prijzen voor mobiel bellen in NL zijn al belachelijk krankzinnig.

Het is goedkoper om vanuit Hong Kong met een mobieltje naar NL te bellen, dan dat je vanuit NL naar NL belt met je mobieltje(!)
Ik heb daar een hele maand met 10 euro beltegoed gedaanL: iedere dag meerdere keren mobiel bellen binnen Hong Kong, en een stuk of 10x redelijk lange gesprekken naar NL, en op het einde had ik nog steeds geld over op mijn pre-paid(!)

Anyway, ik ben Vodafone klant, maar gebruik alleen dat 'Onder Ons'. Onbeperkt bellen met mensen in je groep, voor 10 euro per maand.
  maandag 5 oktober 2009 @ 13:46:33 #23
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_73389902
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 13:26 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

Want? Ze krijgen meer klanten die het gebruiken, dus moeten ze meer capaciteit gaan inkopen en leveren, dus meer masten, meer data verkeer, dus de kosten lopen echt niet terug, maar inderdaad omhoog!
Ja, alleen is de R&D zo'n beetje wel terugbetaald, dus zo duur is het allemaal niet meer.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_73390105
Mmm net verlengd, even volgen
MOKUM XXX RATED
pi_73390212
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 13:18 schreef blessed19 het volgende:

[..]

maar wat nou als ik er tegen ben? ik heb nieuwe contract al getekend voor verlenging, maar ben niet blij met die verhoging
Voor je het contract tekent had je de bijbehorende voorwaarden moeten lezen en daar moet je het mee eens zijn. Als de verhoging niet in jouw kopie van de voorwaarden staat, dan geldt de verhoging niet voor jou. Staat de verhoging er wel in, dan had je beter moeten lezen .

Helaas.. geen JA wel een mobieltje, NEE geen contract.
pi_73390545
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 12:54 schreef Elcadarn het volgende:

(1e hit voor zoeken)
---------

nieuwe klanten... en wanneer gaat dat in? Ik heb een maandje geleden vodafone aangevraagd... En bel er nu een weekje mee ofzo. (omdat ik die 50% korting eerste (half) jaar wel ok vond )
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_73390830
nog hoger wat een ergernis!
I'm not the man you think I am!
pi_73393380
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 13:59 schreef noutie het volgende:

[..]

Voor je het contract tekent had je de bijbehorende voorwaarden moeten lezen en daar moet je het mee eens zijn. Als de verhoging niet in jouw kopie van de voorwaarden staat, dan geldt de verhoging niet voor jou. Staat de verhoging er wel in, dan had je beter moeten lezen .

Helaas.. geen JA wel een mobieltje, NEE geen contract.
dude, ik heb sim-only....

Nerd met benen maandag 5 oktober 2009 @ 15:54:59 #29
18073 miss_bleu
pi_73393654
las ergens dat ze de prijzen omhoog gooien voor nieuwe klanten en verlengingen.
Je huidige voorwaarden blijven dus bestaan dus dan kan je niet op basis van verandering van voorwaarden opzeggen./
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')