Enig idee op welke termijn?quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:41 schreef Antaresje het volgende:
Volgens mij ontvang je een factuur van de douane.
Die zat bij mij op het pakket geplakt de keren dat ik wat van buiten europa kreeg.quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:41 schreef Antaresje het volgende:
De douane factureert aan de partij die inklaart, in dit geval UPS. En die weet je wel te vinden, getuige de aflevering van het pakketquote:Op maandag 5 oktober 2009 12:41 schreef Antaresje het volgende:
Daar was ik al bang voor.quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:07 schreef JumpingJacky het volgende:
UPS factureert (bijna) altijd achteraf, dus die factuur komt nog wel. 't blijft een dure hobby...
Dan juich ik maar gewoon helemaal niet. Een jaar is wel lang. Is er geen verjaringstermijn?quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:21 schreef Noek het volgende:
Ik kreeg zelfs een factuur van meer dan een jaar geleden. Dus duurt het nog heeeeeel lang eer je mag juichen.
Ach, je hebt toch je niet-Europese spulletjes gekregen, en dat is soms ook al een wonder, dus gewoon juichen hoorquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:56 schreef D. het volgende:
[..]
Dan juich ik maar gewoon helemaal niet. Een jaar is wel lang. Is er geen verjaringstermijn?
Ik krijg mijn niet-Europese spulletjes atijd wel (iedere week wel een pakje), dus het is eerder een wonder als het niet aan zou komenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:14 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Ach, je hebt toch je niet-Europese spulletjes gekregen, en dat is soms ook al een wonder, dus gewoon juichen hoor
Nou, dan kan je ook weer gerust slapen, met dank aan UPSquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:30 schreef D. het volgende:
Er is zojuist een einde gekomen aan die tergende onzekerheid.
Drie hoeraatjes voor UPSquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:46 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Nou, dan kan je ook weer gerust slapen, met dank aan UPS
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |