tijdens ons gesprek bij de BAM hebben we een meerwerk offerte aangevraagd voor ander schakelmateriaal. Dit was maar 100 euro meer voor de hele woning. Dus we hebben deze genomen. Mooi wit en strak. BAM heeft het zelfs al geplaatst in de woningquote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:16 schreef PrinsFloris het volgende:
[..]
Hi buurvrouw, dat is echt heel mooi! Wordt dit schakelmateriaal opgeleverd door de BAM?! Waarom hebben wij dat niet??
Geloof dat het de hele week zo blijft. Als het goed is krijgt blok 8 wel vandaag of morgen een brief met een datum voor het inmeet moment. Moet je wel heel eerlijk zeggen dat ik op dit moment wel erg ziek wordt van die vorstquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:53 schreef RoToN het volgende:
Sinds vanmorgen is het weer rustig op de bouw. Zelfs de bouwlampen gingen niet meer aan. Echt een teken dat de vorst weer in Eindhoven gearriveerd is. Je moet nog even geduld hebben...
He buurvrouw, ik ben erg benieuwd!! kun je mij die mailen?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:23 schreef miss_bleu het volgende:
met dank aan woonbedrijf net documenten gehad over de indeling rond de woningen!Parkeerplekken voor het huis!!!
onderweg naar je mailboxquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:23 schreef PrinsFloris het volgende:
[..]
He buurvrouw, ik ben erg benieuwd!! kun je mij die mailen?
Wees blij dat de vorst (waarschijnlijk) maar een week duurt. Ik heb de afgelopen bouwvak naar mijn huis gekeken dat net zover was als jouw huis nu. Vier weken lang gebeurde er niets terwijl het weer perfect was om te metselen...quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:11 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Geloof dat het de hele week zo blijft. Als het goed is krijgt blok 8 wel vandaag of morgen een brief met een datum voor het inmeet moment. Moet je wel heel eerlijk zeggen dat ik op dit moment wel erg ziek wordt van die vorst
Oooow dat vast en zekerquote:Op woensdag 10 februari 2010 17:44 schreef RoToN het volgende:
[..]
Wees blij dat de vorst (waarschijnlijk) maar een week duurt. Ik heb de afgelopen bouwvak naar mijn huis gekeken dat net zover was als jouw huis nu. Vier weken lang gebeurde er niets terwijl het weer perfect was om te metselen...
Gelukkig vergeet je alles wanneer je de sleutels eenmaal hebt...
Ja, het is tenslotte begane grond. Maar ik vind het leuk om de voortgang bij te houden, want het is een prachtig huis.quote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:22 schreef Csbs het volgende:
[..]
Ja, het is tenslotte begane grond. Maar ik vind het leuk om de voortgang bij te houden, want het is een prachtig huis.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:26 schreef Kaat_84 het volgende:
ik ben ook wel benieuwd naar die parkeerplaats indeling..zou je die eens kunnen mailen?
net mail gehad van die michiel dude van woonbedrijf..blijft vraagtekens zolang het vriest voor blok 7..maar hij verwacht dat het snel gaat als de vries eenmaal klaar is....onze externe planning daarna zou zomaar eens dik in de soep kunnen lopen, vooral betreffende de dan nog te plaatsen keuken waarvan de plaatsingsdatum het liefst 8 weken van te voren bekend moet zijn.
wel taaie kost die ruimtelijke indeling orgineel plan..wel geinig om te lezen idd..!
ik vind sneeuw echt vet, maar niet rondom metselwerk hehehe
Alle grote zaken in mijn huis zijn klaar en in gebruik. Echter, de kleine dingen... die vergen het meeste werk...quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:51 schreef miss_bleu het volgende:
Kwam toevallig het orginele plan van de wijk uit 2005 online tegen. Leuk om te lezen wat het orginele plan voor de wijk is geweest.
Wij hadden op de informatieavond om deze tekeningen gevraagd. Je kan ze dus altijd nog opvragen bij Woonbedrijf mocht je ze willen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:53 schreef Kaat_84 het volgende:
oow hehee, dan zie ik die van blok 7 vanzelf wel verschijnen van hun, of misschien ligt ie al op de grote stapel papierhandel hier.. die van jullie hebben we idd niet zoveel aan dan...
(ik ben stiekem wel blij dat we een huurhuis hebben met een maandje opzegtermijn en niet per 1 maart ofzo het huis al hadden verkocht)
Rotweer lijkt volgende week beter te worden:quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:39 schreef miss_bleu het volgende:
De officiele oplevering staat nu voor week 10. Wel onder dik voorbehoud van het winterweer. Maar toch
laten we het hopen!quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:00 schreef PrinsFloris het volgende:
[..]
Rotweer lijkt volgende week beter te worden:
http://www.buienradar.nl/weersverwachting_Eindhoven__Welschap_Nederland.aspx?lat=5.38&lon=51.45
Kommaaarrrr met die sleutel!
Ik ga zelf uit van week 12. Het heeft deze hele week gevroren en er is dus weer vorstverlet geweest. Volgende week ook tot woensdag dikke vorst.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:22 schreef delieven47 het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaa! Eindelijk de datum binnen! En ook fijn dat de oplevering zoals het er nu naar uitziet nog in maart kan plaatsvinden. Komt voor ons ook erg goed uit: we hebben de badkamer en keuken al afgeroepen (beide voor april, week 13 en week 17 volgens mij). Nu nog de mensen regelen die ons helpen met installeren...
Grappig trouwens: wij hebben volgens mij ook het schakelmateriaal veranderd zodat alles wit is. Gaat er volgens mij wel chique uitzien. Zeker met onze mooie vloeren, keuken en meubels e.d.
Nadeel van de brief is trouwens wel dat ik nu écht niet mee kan wachten op de oplevering!!!
wij gaan de 23ste kijken. Verhuizen is ondertussen met de planning alweer een weekend verschoven, maar zo snel is dat toch niet? Wanneer zijn jullie van plan officieel over te gaan?quote:Op zondag 14 februari 2010 18:32 schreef delieven47 het volgende:
Zo, dan gaan jullie ook snel verhuizen. Wanneer gaan jullie trouwens naar de inmeetdag (al is dit vooral een inmeet-uur)? Wij gaan de 18e en nemen dan gelijk de vloerenman mee.
zal dinsdag pas worden denk ik. Dan kunnen we pas weer in het huisquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:49 schreef Yoewie het volgende:
Ben zo benieuwd naar de nieuwe foto's...
Sjonge, die brief met aankondiging van oplevering is dan wel een enorm dooie mus zeg! Waarschijnlijk wisten ze bij versturen van de brief dus al dat het niet gehaald ging worden... heel jammer, zeg dan nietsquote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:20 schreef Krippo het volgende:
Gisteren hebben we van Briegit te horen gekregen dat wss volgende week de brieven voor oplevering van blok 7 de deur uit gaan. Volgens haar zal het opleveren starten in week 11. Als je dit doortrekt met 5 woningen per week, dan klopt week 14/15 voor jullie inderdaad wel.
jaaaaa dat waren prinsfloris op 5 en wij op 7quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:28 schreef Kaat_84 het volgende:
yeah, ik zag vandaag gewoon bouw activiteit ontplooien!![]()
volgens een mail van michiel komt idd de opzichter deze week met een nieuwe planning voor blok 7 en dus ook datum.. dan is er iig een datum en kunnen er externe dingen ingepland gaan worden voor ons!
volgens mij zag ik jullie buiten staan nog in jullie tuin tijdens het kijkuurtje op nr 5 en 7, toen ik even langs tufte in het autootje
nog ff geduld. Het is heel mooiquote:
3 etages rond de 150 m2 (exl. dakterras)quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:03 schreef samara het volgende:
[..]
nog ff geduld. Het is heel mooiaan het worden.
Hoe groot is je huis in m2, als ik vragen mag?
quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:35 schreef Krippo het volgende:
Vandaag via Michiel (lastig te bereiken zeg!) te horen gekregen dat we de 16de mrt de sleutel krijgen. Dat is dus niet op een vrijdag, maar zelfs op dinsdag. Nu komt het toch wel dichtbij! Eindelijk!
Leuke foto's trouwens hierboven van het huis en natuulijk gefeliciteerd!
Vandaag Michiel gesproken. Als het goed gaat krijgen wij het volgende week te horenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:04 schreef Kaat_84 het volgende:
hier ook 16 mrt sleutel..yeah!!!!
nu alles in gang zetten, en definitief zin in nu!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |