Dat is toch zo'n slechte leverancier? Of vergis ik me nu?quote:Op donderdag 3 december 2009 19:16 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet, hij komt bij de seats & Sofa's vandaan.
We zullen het zien. Zijn er veel die er negatief over praten, maar we zien welquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:25 schreef static het volgende:
[..]
Dat is toch zo'n slechte leverancier? Of vergis ik me nu?
Waar dient dat inmeetmoment eigenlijk voor, is dat voor inmeten van stoffering etc?quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:32 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Ja! met een snel en klein rekensommetje komen wij uit met oplevering zo ongeveer rond 15 feb. Ben benieuwd. Blok 7 heeft 1 dec hun inmeetmoment gehad. Wij zullen dus ook wel snel mogen.
Met het inmeet moment mag je ook bijvoorbeeld de keukenleverancier meenemen zodat die de keuken in kunnen meten.quote:Op maandag 7 december 2009 14:09 schreef PrinsFloris het volgende:
[..]
Waar dient dat inmeetmoment eigenlijk voor, is dat voor inmeten van stoffering etc?
En een vraag aan die bewoner van hofwoning: wordt de achtertuin fatsoenlijk opgeleverd; wat is de kwaliteit van de grond, moet dat eerst nog flink vernieuwd of omgeschopt worden?
Netjes! Bij ons hoeft het ook niet. Maar we gaan zeker wel. Kan vast de ramen opmeten voor de gordijnen enzo. Gaan jullie vandaag nog naar de bouw? Of donderdag?quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:22 schreef PrinsFloris het volgende:
aha.. dat is bij ons in elk geval niet nodig begreep ik van BAM omdat de levering gebeurd door ASWA na oplevering. Het inmeten van de keuken gebeurt nadat de binnenwanden zijn aangebracht en de E- en W installatie gereed is. Op dat moment maakt de uitvoerder van BAM een afspraak met ASWA voor het inmeten, vervolgens wordt de keuken besteld en wordt met een datum van plaatsing afgesproken.
We gaan in elk geval vanmiddag even naar de bouw, ik ben heel benieuwd! Gaan jullie kijken? Welke dag?quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:26 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Netjes! Bij ons hoeft het ook niet. Maar we gaan zeker wel. Kan vast de ramen opmeten voor de gordijnen enzo. Gaan jullie vandaag nog naar de bouw? Of donderdag?
Laat even weten hoe het geweest is.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:11 schreef PrinsFloris het volgende:
[..]
We gaan in elk geval vanmiddag even naar de bouw, ik ben heel benieuwd! Gaan jullie kijken? Welke dag?
quote:Op woensdag 9 december 2009 08:15 schreef PrinsFloris het volgende:
hi buurvrouw, was erg leuk gisteren. onze gezamenlijke buren nr 5 waren er ook.
Zal vanavond de foto's proberen online te zetten. grappig om zo in je nieuwe huis rond te lopen. je krijgt dan een goed gevoel van de omvang van het huis.
Tip van de week: doe laarzen aan. Het is een enorme blubber-zooi achter het huis... ;-)
VEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeellllllllllllllllllllll foto's makenquote:Op woensdag 9 december 2009 08:46 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Leuk!
Ik heb zin in morgen. Eindelijk in het huis lopen
quote:Op woensdag 9 december 2009 09:30 schreef Paxlie het volgende:
[..]
VEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeellllllllllllllllllllll foto's maken
In de tuin is nieuwe grond gestort. Het lijkt erop dat deze redelijk wat klei bevat aangezien het water moeite heeft om in de grond weg te zakken. Het duurt wat langer dan ik gewend benquote:Op maandag 7 december 2009 14:09 schreef PrinsFloris het volgende:
En een vraag aan die bewoner van hofwoning: wordt de achtertuin fatsoenlijk opgeleverd; wat is de kwaliteit van de grond, moet dat eerst nog flink vernieuwd of omgeschopt worden?
Dat klinkt goed. Ben bang dat het bouwafval bij onze woning iets meer zal zijn. Er staat nu een zaagcontainer van BAM in onze achtertuin. Ben bang als ze die weghalen dat we nog wat troep tegen gaan komen.quote:Op woensdag 9 december 2009 12:30 schreef RoToN het volgende:
[..]
In de tuin is nieuwe grond gestort. Het lijkt erop dat deze redelijk wat klei bevat aangezien het water moeite heeft om in de grond weg te zakken. Het duurt wat langer dan ik gewend benDe hoeveelheid bouwafval dat ik ben tegengekomen is tot op heden redelijk beperkt. Wij zijn in ieder geval niet van plan de grond te vernieuwen.
Bedankt, dat klinkt redelijk goed. Hoop dat het bij ons ook zo mee valt. Gisteren wezen kijken en de tuin leek redelijk opgeruimd (en uitgegraven), exciting...quote:Op woensdag 9 december 2009 12:30 schreef RoToN het volgende:
[..]
In de tuin is nieuwe grond gestort. Het lijkt erop dat deze redelijk wat klei bevat aangezien het water moeite heeft om in de grond weg te zakken. Het duurt wat langer dan ik gewend benDe hoeveelheid bouwafval dat ik ben tegengekomen is tot op heden redelijk beperkt. Wij zijn in ieder geval niet van plan de grond te vernieuwen.
hebben jullie de muur op zolder er laten staan? Dus een aparte kamer met overloop op zolder? Wij hebben deze muur laten vervallen zodat de ruimte wat groter zou worden. Het enige wat bij ons op zolder nog echt een hokje is is het washok waar de CV ook hangt en de aansluitpunten voor wasmachine en droger zitten.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:30 schreef delieven47 het volgende:
Ook wij zijn dinsdag dus naar het huis gaan kijken en het huis is groot!Was echt heel gaaf om het nu ook van binnen gezien te hebben. Wat mij met name opviel is de hoeveelheid licht, ook in de hal en op de overloop. Mijn vriend was wel wat teleurgesteld over de grootte van de kamer op de zolder; waarschijnlijk gaat de pooltafel niet passen...
Ik ben ook erg benieuwd naar de datum van oplevering en hoop dat we dat de 15e horen (wij zijn dan ook van de partij).
Volgens mij is die inmeet-dag inderdaad bedoeld voor het opmeten van de ramen, de keuken e.d. WIj hebben onze keuken niet via de BAM gekocht en hebben deze al laten inmeten. Officieel mag dat niet, maar ze hebben onze leverancier gelukkig al toegang gegeven tot het terrein.
Veel plezier morgen!
He dat is grappig, ook wel een goed idee! Helemaal als je bijv. een pooltafel wilt plaatsen.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:45 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
hebben jullie de muur op zolder er laten staan? Dus een aparte kamer met overloop op zolder? Wij hebben deze muur laten vervallen zodat de ruimte wat groter zou worden. Het enige wat bij ons op zolder nog echt een hokje is is het washok waar de CV ook hangt en de aansluitpunten voor wasmachine en droger zitten.
Nog nooit zo bekeken eigenlijk. Wij wilde eigenlijk meteen die muur er al uit hebben. En toen we vanmiddag boven kwamen was het echt een ongelooflijke grote en lichte ruimte. 16.00 uur eindelijk je huis in mogen en dan had mijn trein ook nog eens vertraging. Uiteindelijk waren we dus pas om 16.30 uur op de bouw en zoek dan nog maar eens iemand van Woonbedrijf die je woning open wilt maken.quote:Op donderdag 10 december 2009 15:01 schreef PrinsFloris het volgende:
[..]
He dat is grappig, ook wel een goed idee! Helemaal als je bijv. een pooltafel wilt plaatsen.
Wij hebben net als nr47 gekozen voor een kamer. We laten er ook nog een wastafel plaatsen zodat het evt als logeer/slaapkamer bruikbaar is.
Veel plezier zometeen!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |