Jaaa! wij zijn zondag even langs de hofwoningen gelopen. Daar wordt druk geklust al!quote:Op maandag 30 november 2009 13:48 schreef RoToN het volgende:
Schiet op! Nog even geduld hebben en ik mag je begroeten in onze nieuwe wijk. Langzaam maar zeker worden steeds meer huizen opgeleverd. Diverse huizen zijn inmiddels bewoond!
Ik heb altijd al een zwembad in de achtertuin willen hebben ;-)quote:Op maandag 30 november 2009 14:23 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Jaaa! wij zijn zondag even langs de hofwoningen gelopen. Daar wordt druk geklust al!
Jullie hebben trouwens wel erg veel water overlast van die regen zeg in het midden gedeelte
jaaa, hoe is het met jullie huis?!quote:Op woensdag 2 december 2009 10:12 schreef RoToN het volgende:
[..]
Ik heb altijd al een zwembad in de achtertuin willen hebben ;-)
`quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:01 schreef miss_bleu het volgende:
Daarna doorgereden om te gaan kijken voor een bank. En ook nu weer met wat bluffen ruim 1700 euro van de bank afgepraat:
[ afbeelding ]
Dan alleen in de kleur zwart
Nee volgens mij niet, hij komt bij de seats & Sofa's vandaan.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:48 schreef static het volgende:
[..]
`
Waar heb je die bank gekocht? Ook in leer verkrijgbaar?
Ja, daar zijn wij als pioniers erg blij meequote:Aan het einde van de straat om de hoek en in de al opgeleverde straten hebben ze nu de stoepen opgehoogd, lijkt me wel prettig voor de bewoners.
Zie ook de foto's bij mijn webalbum op picassa! groetjes maar weer.
Ja! met een snel en klein rekensommetje komen wij uit met oplevering zo ongeveer rond 15 feb. Ben benieuwd. Blok 7 heeft 1 dec hun inmeetmoment gehad. Wij zullen dus ook wel snel mogen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:23 schreef RoToN het volgende:
[..]
Ja, daar zijn wij als pioniers erg blij mee![]()
Jammer voor jullie dat de bouw tijdens de kerst stil ligt. Ook bij jullie schiet het namelijk namelijk erg op. Het lijkt wel of ze bijna klaar zijn! Elke week zie ik weer nieuwe bewoners.... Binnenkort zijn jullie dat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |