Ja alles is al aangesloten, al had mijn vriend bij de kijkdag wel een losse watermeter in zijn handenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:16 schreef Gurb het volgende:
Het ziet er goed uit!
Zo te zien zijn de nuts-zaken aangesloten in je woning, hangen de CV ketels ook al of is het nog koud in je woning?
Wat me wel opvalt is dat de wastafels redelijk basic zijn, kunststof syfon, goedkope kraan (volgens mij de Grohe Costa zonder keramische schijven) Is dit een bewuste keuze?
Meter staat niet op onze naam nu. Maar het is inderdaad een goede tip. We hebben tijdens de kijkdag er ook al een foto van gemaaktquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:30 schreef exlurker het volgende:
Straks met de oplevering wel even de meterstanden noteren met de aannemer, zo dat jullie in het begin al niet opgescheept worden met een hoge energierekening
Leuke grapquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:36 schreef miss_bleu het volgende:
1 april om 10.30 uur krijgen wij de sleutel!!!!!
nog niet, vanaf 1 aprilquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:08 schreef Cynix ® het volgende:
Hey Bleu, ik zie nu pas dat je een stadgenoot bent. Leuk.
waterrijk?quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:23 schreef Chinless het volgende:
Ik ga een nieuwbouwwoning kopen in veldhoven. Aangezien de bouw allang gestart is kan ik er begin mei al in
Abdijtuinen...quote:
Dan hebben jullie toch minder vertraging als wij in absolute weken. Lekker zo net voor het paasweekend. Het aftellen kan nu ook bij jullie beginnen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:36 schreef miss_bleu het volgende:
1 april om 10.30 uur krijgen wij de sleutel!!!!!
Heeerlijk kunnen we namelijk meteen aan de slag. Het aftellen kan beginnenquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:49 schreef Krippo het volgende:
[..]
Dan hebben jullie toch minder vertraging als wij in absolute weken. Lekker zo net voor het paasweekend. Het aftellen kan nu ook bij jullie beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |