abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73720126
Hoer
Geilt op sg's *fapfap*
Bier :9
pi_73726928
Werk? Hobbies!

Klein huisje, grote loods met goed gereedschap.

Auto's restaureren en misschien een paar bouwen, boot kopen en opknappen (oude sleper), bootjes bouwen (genoeg inspiratie), audio-apparatuur bouwen, andere elektronicadingen bouwen, misschien een paar kunstwerken maken...
Met veel dingen ben je toch wel een jaar van je leven kwijt als je het goed wilt doen, en je hoeft niet bang te zijn als je iets verprutst, je doet het gewoon overnieuw.
Ik heb minder dan 800 maanden te leven, en ik verwacht dat mijn lichaam het nog zo'n 500 maanden goed genoeg is om te doen wat ik wil, en daar wil ik wel gebruik van maken. Die overige 300 vul ik wel met reizen, kijken, luisteren en adviseren over hoe anderen hun leven in kunnen vullen, voor het beleven ben ik dan te oud na mijn 75e. (afgerond)

En verder appartementjes overal op de wereld, Los Angeles en New York voor als ik in Amerika inkopen wil doen, Parijs als ik lekker wil eten, Milaan als ik kleren nodig heb, Tokyo als ik in Japan inkopen wil doen... Geen hotels, ik heb een hekel aan mensen om mij heen waar ik afhankelijk van ben, als ik iets wil doen wil ik het niet aan een of andere balie melden dat ik weg ben of om te vragen of er post voor mij is.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_73729312
Ik zou een bedrijf beginnen a la executive outcomes en dan een afrikaans land innemen, dan zou ik daar alleenheerser worden en er WEL iets van maken.
C'est magnifique, mais ce n'est pas la guerre.
-
  donderdag 15 oktober 2009 @ 21:40:21 #154
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_73729894
Tourmanager van SLAYER
Minds are like parachutes. They only function when open.
pi_73742605
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 17:08 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Mensen die oud willen worden.
Des te beter lijkt me. Als ik nog maar 10 jaar te leven zou hebben zou ik flink moeten doorfeesten om al dat geld op te krijgen.
pi_73743921
Hetzelfde als wat ik nu doe behalve dat ik dan een bedrijf zou creeren waar mensen die om wat voor reden dan ook buiten de boot vallen hun talenten kunnen ontwikkelen inclusief scholing!
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 11:54:24 #157
47586 DaCybrSrfr
Kan sporen van gluten bevatten
pi_73743951
Ik zou over de hele wereld een keten met exclusieve clubs openen.
En elke dag in een andere club, in een ander land beetje rondstruinen en feesten.
Single father | Aviation enthousiast | Gamer
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 11:55:24 #158
269888 garriej
ik las ondertieten.
pi_73743983
DSB overnemen.
We are all going to die someday. For the lucky few of us it'll be nice and fast. But for most of us it'll be just as long and slow and painful as a conversation with you.
Xbox live:garriej
pi_73746354
Me een enorme kakkerindentiteit aanmeten en dan in mijn absurd luxe limousine heel de dag rondrijden langs bedrijven waar ik aandelen in heb om dan vervolgens de werknemers daar toe te spreken met zinnen als:"Hee jij daar! Pauper! Ja jij pauper! Sta daar niet te staan en werk eens wat harder voor mijn geld! Pauper!". Alles met walgelijk bekakt accent natuurlijk.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_73746448
Eeuwige student, evt promoveren etc. Daarnaast een studio en veel te dure instrumenten kopen en muziek maken.
pi_73748279
Hetzelfde als nu: onderzoek doen. Maar dan in een iets meer relaxede setting; denk aan jacuzzi en champagne
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 18:46:54 #162
152195 Foxio
Zeker wel
pi_73757341
De eerste 10/15 jaren helemaal losgaan en big leven, ervan uitgaande dat ik miljardair op mijn huidige leeftijd (17) zou zijn.

- Meerdere huizen laten bouwen met alles erop en eraan, bowlingbaan, biljartkamer, zwembad binnen en buiten, huge TV scherm, Jacuzzi. Plekken waar ik een huis zou willen: Nederland, Zuid-Frankrijk/Monaco, VS, Mallorca en ergens in Zuid-Amerika.
Dan zou ik de eerste tiental jaren gewoon alle feesten afgaan, met de privejet natuurlijk. En verder zou ik me voorstellen dat je met die velen tijd die je hebt veel gaat sporten, opeens heb je tijd dus kan je de tijd nemen aan sporten waar je eerst geen tijd voor had. Daarbij zou ik zo ongelooflijk veel kleren, schoenen, en allemaal rotzooi kopen/ custimized laten maken dat ik een half huis nodig heb voor alleen dit al. En zou ik Roda overnemen en ze weer eens goed op de rails zetten, misschien dat ik dan Voorzitter van Roda zou blijven als baan.

Maar hier kan ik werkelijk uren over fantaseren, mijn baan zal dus in het begin geen zijn. Daarna zal ik denk ik gewoon proberen een eigen bedrijfje op te zetten, een eigen winkel beginnen of iets dergelijks.
Heb schijt aan de dingen die je wel hebt gedaan, in plaats van spijt van de dingen die je niet hebt gedaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')