Werk? Hobbies!
Klein huisje, grote loods met goed gereedschap.
Auto's restaureren en misschien een paar bouwen, boot kopen en opknappen (oude sleper), bootjes bouwen (
genoeg inspiratie), audio-apparatuur bouwen, andere elektronicadingen bouwen, misschien een paar kunstwerken maken...
Met veel dingen ben je toch wel een jaar van je leven kwijt als je het goed wilt doen, en je hoeft niet bang te zijn als je iets verprutst, je doet het gewoon overnieuw.
Ik heb minder dan 800 maanden te leven, en ik verwacht dat mijn lichaam het nog zo'n 500 maanden goed genoeg is om te doen wat ik wil, en daar wil ik wel gebruik van maken. Die overige 300 vul ik wel met reizen, kijken, luisteren en adviseren over hoe anderen hun leven in kunnen vullen, voor het beleven ben ik dan te oud na mijn 75e. (afgerond)
En verder appartementjes overal op de wereld, Los Angeles en New York voor als ik in Amerika inkopen wil doen, Parijs als ik lekker wil eten, Milaan als ik kleren nodig heb, Tokyo als ik in Japan inkopen wil doen... Geen hotels, ik heb een hekel aan mensen om mij heen waar ik afhankelijk van ben, als ik iets wil doen wil ik het niet aan een of andere balie melden dat ik weg ben of om te vragen of er post voor mij is.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.