doe ik vanavond welquote:Op maandag 5 oktober 2009 11:50 schreef ufopiloot het volgende:
Op maandag hoor je sowieso niet thuis te zijn, ga werken!
Normale mensen zitten op hun werk op dit tijdstipquote:Op maandag 5 oktober 2009 11:38 schreef Klonk het volgende:
Ik dacht, het gaat regenen laat ik vanmorgen vroeg even een stukje gaan fietsen en wat boodschappen doen.
Dus jij spoort ook niet...?quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:52 schreef zovty het volgende:
[..]
Normale mensen zitten op hun werk op dit tijdstip.
Ik ga wel met de trein naar m'n werk ja. Daar ben ik nu dus ook.quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:01 schreef Black_Horny_Girl het volgende:
[..]
Dus jij spoort ook niet...?
En studenten en scholieren danquote:Op maandag 5 oktober 2009 11:52 schreef zovty het volgende:
[..]
Normale mensen zitten op hun werk op dit tijdstip.
Ik afgelopen week nogquote:Op maandag 5 oktober 2009 12:02 schreef zovty het volgende:
[..]
Die krijgen toch geen aangetekende post.
Neequote:Op maandag 5 oktober 2009 12:07 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Heb je eindelijk je Voetbal International abonnement opgezegd?![]()
Over het algemeen wordt het in KLB, FOK, Nederland en de rest van de wereld, niet echt gewaardeerd dat je om je eigen grapjes lacht.quote:
Van die preutse winkelmiepen die perse alles volgens de regels willen doenquote:Op maandag 5 oktober 2009 11:55 schreef ufopiloot het volgende:
Vooruit dan maar.. En trouwens; met een beetje geluk kan je het vanmiddag ook wel ophalen. De volgende werkdag zeggen omdat dat wat ruimer is. Vaak ga ik dezelfde middag nog naar het postkantoor en dan heeft de postpode het al achtergelaten
Tenzij er zo'n snol achter de balie zit met niveautje paarse krokodil;
'Goedenmiddag mevrouw, ik kom een pakketje ophalen.'
"Nee meneer, dat kan de volgende werkdag pas."
'Maar hij staat daar!'
"Jaaahaa, hij staat daar."
Pabo?quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:13 schreef Seam het volgende:
[..]
NeeVI
Ik had een uiterst delicaat pakketje besteld.
Inderdaad, KANKERHOEREN SWA.quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:16 schreef fs180 het volgende:
[..]
Van die preutse winkelmiepen die perse alles volgens de regels willen doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |