Dat is inmiddels een week of 2 geleden uitgegaan.quote:Op maandag 5 oktober 2009 09:01 schreef deepart het volgende:
Zeg TS; hoe is het met je meid? Al sexueel contact gehad met elkaar?
quote:Op maandag 5 oktober 2009 09:02 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Dat is inmiddels een week of 2 geleden uitgegaan.
Waarom? En waarom hebben we dat niet gehoord in een langslepende topicreeks?quote:Op maandag 5 oktober 2009 09:02 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Voornamelijk omdat ze vond dat ik te gesloten was, en ik het irritant vond dat ze daar over bleef praten. En ik was er niet echt gelukkig mee, vandaar dat ik het niet aan de grote klok hing.quote:Op maandag 5 oktober 2009 09:04 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Waarom? En waarom hebben we dat niet gehoord in een langslepende topicreeks?
nee, ik bleef beleefd, anders kreeg hij nog gelijk ook met zijn beeld van mij.quote:Op maandag 5 oktober 2009 09:06 schreef deepart het volgende:
Had je niet aan die man kunnen vragen of hij zijn stemgeluid wat kon dimmen omdat je er oorkanker van krijgt?
Maakt toch niet wat hij van jou denkt, welke trein was dat? Hier in Den Bosch is iedereen nog vredelievendquote:Op maandag 5 oktober 2009 09:07 schreef Trannellius het volgende:
[..]
nee, ik bleef beleefd, anders kreeg hij nog gelijk ook met zijn beeld van mij.
Jij vind het geen vertekend beeld als mensen verwachten verbaal afgemaakt te worden wanneer ze een ander vragen of de muziek een klein beetje zachter kan?quote:Op maandag 5 oktober 2009 09:08 schreef Lkw het volgende:
Onterechte klacht. Mensen hebben geen vertekend beeld gekregen. Het IS namelijk zo dat tegenwoordig in zo'n beetje elke coupé een of andere hufter geluid zit te stinken met zo'n ding op z'n kop. Zeer irritant en egocentrisch.
Daarbij vraag ik me af waar je in vredesnaam woont als je in de ochtendspits een hele coupé voor jezelf hebt.
Van Hoofddorp naar Leiden. In Hoofddorp was ik opgestapt, en blijkbaar op Nieuw-Vennep ook een paar mensen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 09:09 schreef deepart het volgende:
[..]
Maakt toch niet wat hij van jou denkt, welke trein was dat? Hier in Den Bosch is iedereen nog vredelievend
Ja zo klote is dat joh als je:quote:Op maandag 5 oktober 2009 09:08 schreef Lkw het volgende:
Onterechte klacht. Mensen hebben geen vertekend beeld gekregen. Het IS namelijk zo dat tegenwoordig in zo'n beetje elke coupé een of andere hufter geluid zit te stinken met zo'n ding op z'n kop. Zeer irritant en egocentrisch.
Daarbij vraag ik me af waar je in vredesnaam woont als je in de ochtendspits een hele coupé voor jezelf hebt.
Precies. Het is imo iets heel anders als iemand het met luidsprekers op zijn telefoon doet. Maar ik zat lekekr met een koptelefoon op. En als je er dan alsnog last van hebt, vraag het dan ff gewoonquote:Op maandag 5 oktober 2009 09:14 schreef deepart het volgende:
[..]
Ja zo klote is dat joh als je:
- In een winkel loopt en die hebben de radio aan
- op je werk zit en je collega luistert een kut zender
- je op straat loopt en er zit zo'n vent met zijn accordion
- de kermis voor de deur hebt
- een festival vlak bij je huis hebt staan terwijl je in de binnenstad woont
Je deelt dit land met 17 miljoen anderen, laat elkaar toch gewoon. Als hij zin heeft in wat muziek, dan doet hij dat toch. Wie ben jij dan als mens om tegen hem te gaan kankeren
Sowieso kan ik mij niet voorstellen dat een gelukkig mens zich daaraan kan ergeren. Dan zit er überhaupt al iets mis in je hoofdquote:Op maandag 5 oktober 2009 09:15 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Precies. Het is imo iets heel anders als iemand het met luidsprekers op zijn telefoon doet. Maar ik zat lekekr met een koptelefoon op. En als je er dan alsnog last van hebt, vraag het dan ff gewoon
Lekkere boel zou het worden als iedereen deed wat hij zou willen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 09:14 schreef deepart het volgende:
[..]
Ja zo klote is dat joh als je:
- In een winkel loopt en die hebben de radio aan
- op je werk zit en je collega luistert een kut zender
- je op straat loopt en er zit zo'n vent met zijn accordion
- de kermis voor de deur hebt
- een festival vlak bij je huis hebt staan terwijl je in de binnenstad woont
Je deelt dit land met 17 miljoen anderen, laat elkaar toch gewoon. Als hij zin heeft in wat muziek, dan doet hij dat toch. Wie ben jij dan als mens om tegen hem te gaan kankeren
Je hebt potentie, maar je dient nog wel te werken aan je getroll.quote:Op maandag 5 oktober 2009 09:18 schreef Skull-splitter het volgende:
TS heeft geen in-ear oorpluggen en vernielt zo zijn gehoor.
Man die TS aansprak heeft een punt met jongeren met een kort lontje.
Vanaf nu gaat je topic niet meer over de OP.quote:Op maandag 5 oktober 2009 09:02 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Geen getroll aan. Mits normaal gebruikt zijn in-ear oorploggen je vriend in het OV. (Ik werd steeds op mijn schouder getikt door de conducteur voor mijn kaartje en heb zo ooit een leuk gesprek gehad met eenquote:Op maandag 5 oktober 2009 09:21 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Je hebt potentie, maar je dient nog wel te werken aan je getroll.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |