quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:45 schreef themauster het volgende:
In the morninghopen dat de studio heel blijft deze keer
Brenquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:52 schreef Brennel het volgende:
Een hele goede morgen gewenst vanuit het Arnhemse bos
Neehoorquote:Op maandag 5 oktober 2009 11:19 schreef Jannekje7 het volgende:
Roel wel sjacho...? Moe..? Lui..? Verveeld..?
Verveeld dus!quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Neehoor. De
vanwege die
plaat van Adèle
.
kan je je vriendje geen massage curcus kado doenquote:Op maandag 5 oktober 2009 11:29 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Verveeld dus!![]()
Oproepje: masseur voor mn nek, schouders en onderrug gezocht!
Vergoeding: gezelligheid en een knuffel van moi!
Vriendje is aan t werk... en een verschrikkelijk masseur...quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
kan je je vriendje geen massage curcus kado doen
daarom ook die cursusquote:Op maandag 5 oktober 2009 11:48 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Vriendje is aan t werk... en een verschrikkelijk masseur...
Verder issie wel heel erg lief hoor!
En is dat een goed of slecht teken...?quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
daarom ook die cursus. , bij mij valt mijn vrouw in slaap als ik masseer
quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:52 schreef Brennel het volgende:
Een hele goede morgen gewenst vanuit het Arnhemse bos
Ik dacht dat roosmarijn een oog had voor muziek, waarschijnlijk zat er nu een vuiltje inquote:Op maandag 5 oktober 2009 12:29 schreef themauster het volgende:
Die clip ookhttp://www.3fm.nl/page/3fm_muzieknieuws/324684
Lijkt net Hans Spekman wel die zingtquote:Op maandag 5 oktober 2009 12:29 schreef themauster het volgende:
Die clip ookhttp://www.3fm.nl/page/3fm_muzieknieuws/324684
Na het filenieuws. Ik had van Stenders wel verwacht dat hij er 'More than a file' van zou maken.quote:
Daar kunnen we wel verandering in brengenquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:43 schreef on_air het volgende:
Ah, de '90's week is voorbij en de topics zijn weer bij te houden.
Met MichielMetDomienquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:40 schreef -Hans- het volgende:
Ah, de Award winning Coen en Sander show is begonnen.. Gelukkig vanavond weer MetMichiel !
2 weken lang dus ook 2x ekstra weekendquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, Domien er weeer? uuhhm, okay! FF kijken of ik ga luisteren.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:59 schreef themauster het volgende:
[..]
2 weken lang dus ook 2x ekstra weekend
Heb net in de auto in een deuk gelegenquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:33 schreef alors het volgende:
Dat gesprek net![]()
Zal straks wel op nu.nl staan: Kim Lian doet aan SM
It's a lie heeft bij mijn weten weinig tot niets gedaan, dus ergens klopt het wel.quote:
moet zeggen dat de muziek keuze het eerst uur nou niet echt denderd is geweest.quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:57 schreef Sirolf het volgende:
Zo hee, is iedereen samen met Michiel op vakantie gegaan ofzo? Wat een stilte hier het afgelopen (bijna-)half uur!
Ik lees verhalen over Tokio Hotel... blij dat ik even niet luisterde!quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
moet zeggen dat de muziek keuze het eerst uur nou niet echt denderd is geweest.
goed!! lang niet gezienquote:
Hee, niets tegen Domien.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:25 schreef alors het volgende:
Al kreeg ik een geweer tegen mn kop, dan nog zou ik geen Pink draaien
Ja prima, beetje SOG'end maar verder goed.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:25 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
goed!! lang niet gezienook goed met jou?
t is vanaaf niet zo druk hier, dus als ik jou was, zou ik lekker verder gaan met leren
kheb m net getweet dat ie maar wat moet draaien, zodat je daarna kan lerenquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:26 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja prima, beetje SOG'end maar verder goed.
Als Domien The Prodigy draait ga ik leren.
dat zei mn man net ook al...wat is het juiste?quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:38 schreef gerbenp het volgende:
Op TMF draaien ze deze versie als 'Sexy Chick'..
Waarom ben je @ RegioFM?quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heel even hoor! switch na deze plaat weer terug richting RegioFM.
Haha tof.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:30 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
kheb m net getweet dat ie maar wat moet draaien, zodat je daarna kan leren
Tijd voor het RegioFM topic?quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Relaxte muziek joh. Net nog Queen - You Don't Fool Me
.
Mwa, dat is misschien teveel van het goedequote:
misschien moeten we net als die Tokio Hotel fans zn hele mailbox volspammenquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:41 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Haha tof.Ik heb ook al gesms't, voor het eerst sinds tijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjden maar hij heeft geen zin ofzo.
Daar gaat mijn Nederlands.
Zullen we? The Prodigy is tenminste écht goed.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:44 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
misschien moeten we net als die Tokio Hotel fans zn hele mailbox volspammen
quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:46 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Zullen we? The Prodigy is tenminste écht goed.
ik dacht al dat het die christelijke warenquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:06 schreef Derek010 het volgende:
waarom hoor ik zo vaak die zielige zeikplaat van die Christelijke fop-Amerikanen... hebben ze nou nog steeds niet gevonden waar ze op zoek naar zijn...![]()
heuj!!! n medestanderquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:06 schreef Derek010 het volgende:
waarom hoor ik zo vaak die zielige zeikplaat van die Christelijke fop-Amerikanen... hebben ze nou nog steeds niet gevonden waar ze op zoek naar zijn...![]()
Mika? ik vind m ook leukquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:13 schreef naatje_1 het volgende:
deze had ik dus de hele dag in mn hoofden ik vind em zelfs nog een beetje goed ook
quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja maar jij hebt een excuusjij bent vrouw
nee, want dat is gewoon geaccepteerdquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:16 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
So?![]()
En als ik zeg dat ik big fan van Metallica ben ? Zeg je dan ook *jamaar jij bent een vrouw*
Nou, ik heb zeker niks tegen Christenen, sterker nog, ik zat op een christelijke basisschool en zit nu op een christelijke middelbare school dus ik heb er redelijke kennis van, maar die muziek van dit soort christelijke religieuze bands is niet mijn smaak, ik vind het altijd zo zeurderig klinken.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik dacht al dat het die christelijke warenvandaar dat ie zo slecht is
quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nee, want dat is gewoon geaccepteerdmaar mika is niet geaccepteerd om dat te luisteren als mannelijke 3fm luisteraar
zegmaar
nja lama
zelfde bij mij... maar zeg nou zelfquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:19 schreef Derek010 het volgende:
[..]
Nou, ik heb zeker niks tegen Christenen, sterker nog, ik zat op een christelijke basisschool en zit nu op een christelijke middelbare school dus ik heb er redelijke kennis van, maar die muziek van dit soort christelijke religieuze bands is niet mijn smaak, ik vind het altijd zo zeurderig klinken.
En dit draait SaaiRadio morgen ook. En overmorgen. En de dag na overmorgen. Over vier dagen ook...quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:25 schreef borisz het volgende:
Wat 3FM met 90ties platen kan Saairadio natuurlijk ook.
Om 9:00 een uur lang 90ties draaien met de orginele titel 90's @9.
Hun playlist
09.03 Rembrandts - I'll Be There For You
09.06 Britney Spears - Baby One More Time
09.09 Boyzone - Picture Of You
09.13 Blof - Aan De Kust
09.16 Freddie Mercury - Living On My Own
09.20 Jennifer Paige - Crush
09.23 Mariah Carey - Dream Lover
09.34 Robbie Williams - Angels
09.37 Rozella - Everybody's Free
09.40 Elton John - Can You Feel The Love Tonight
09.44 Meja - All 'bout The Money
09.47 Guus Meeuwis - Per Spoor
09.51 Alanis Morissette - Thank U
Die muziek draaien ze normaal ook, alleen nu proppen ze het nu in een uur.
mag ik weten wat saairadio isquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En dit draait SaaiRadio morgen ook. En overmorgen. En de dag na overmorgen. Over vier dagen ook...
weer foutquote:
hoor ik daar wat leedvermaak?quote:
Kijk, daar heb je je antwoord al.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
mag ik weten wat saairadio is![]()
IK weet uhm wel...
U2!quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zelfde bij mij... maar zeg nou zelfheb je ooit een goede christelijke band gehoord
Stryper!quote:
Wel een hele slechte...quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:09 schreef gerbenp het volgende:
Ekdommetje?
Domeinbalie Zeg, weet jij waar het domein van Guus Meeuw .. is? ;-) Guus had toch beter Domeinbalie kunnen Tweeten ook hij had GRATIS advies gekregen.2 minutes ago from CoTweet
quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:56 schreef -Hans- het volgende:
Moooooooooooooi ! Corton is weer terug. Woehoe!!!!
Ik luister al niet eens meerquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:23 schreef muisje-eliza het volgende:
wat een bullshit aktie dat staken in het OV...moeten winkelmedewerkers ook maar staken? alsof mij spataderige benen op mn 65 me nog kunnen dragen
dan is de keuze heul makkelijk jahquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik luister al niet eens meerDe keuze tussen Air's - Cherry Blossom Girl of de
stelling
is niet zo heel moeilijk
.
Wat moeten straatwerkers, bouwvakkers en wij (de werknemers in de zorg) dan wel niet zeggen?quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:23 schreef muisje-eliza het volgende:
wat een bullshit aktie dat staken in het OV...moeten winkelmedewerkers ook maar staken? alsof mij spataderige benen op mn 65 me nog kunnen dragen
Had het nieuwe Editors album ff opgezetquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik luister al niet eens meerDe keuze tussen Air's - Cherry Blossom Girl of de
stelling
is niet zo heel moeilijk
.
Als je die eens live kunt zien moet je het doen. Wat een fokking feest is datquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:26 schreef -Hans- het volgende:
Al zijn de Infadels natuurlijk wel erg tof!!!
Dat album moet ik ook nog een keer gaan checken, maar las je reactie op Twitter dat 'ie wel OK isquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:29 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Wat moeten straatwerkers, bouwvakkers en wij (de werknemers in de zorg) dan wel niet zeggen?
[..]
Had het nieuwe Editors album ff opgezet![]()
Moet idd ook nog een keer gaan gebeurenquote:Als je die eens live kunt zien moet je het doen. Wat een fokking feest is dat![]()
![]()
![]()
Agnes Jongerius kan haar vijfde auto niet betalen, daarom...quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:23 schreef muisje-eliza het volgende:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:57 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Agnes Jongerius kan haar vijfde auto niet betalen, daarom...
Dat klinkt wel heul spannendquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:58 schreef Barney_Stinson het volgende:
Zo, net terug van college Belastingrecht![]()
Nu nog ff 3FM luisteren en dan pitten.
Und? hebben we recht op belasting?quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:58 schreef Barney_Stinson het volgende:
Ik mag in januari beginnen met belastingrechtquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:58 schreef Barney_Stinson het volgende:
Erg fijn iddquote:Op maandag 5 oktober 2009 23:13 schreef Barney_Stinson het volgende:
Lekker nummer van F&TM.
Ik wel. sterker nog: heb `t 2 weken geleden terug gekregenquote:
Aha! dat is het beter werkquote:Op maandag 5 oktober 2009 23:18 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ik wel. sterker nog: heb `t 2 weken geleden terug gekregen![]()
quote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 07:58 schreef borisz het volgende:
Zo voor het eerst sinds een week weer naar de VU.
Zou het ?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Hopen dat ze je nog kennen daar
.
Wat een kutplaat...quote:
Blijft idd een leuk plaatje. Niet gedacht dat ze toch wel een sterke comeback maaktequote:
Fijn.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:32 schreef Sersjee het volgende:
De nieuwe Vampire Weekend is fijn. En gratis.
bron
Jaaaa lekker, een van de goeiste bands van de jaren 80quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
AHa!
Ik kan er niet bij...quote:
Jupquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:53 schreef themauster het volgende:
Deze is vaak te horen bij de dance classics
Ze zijn wel touchy, dus ik gok dat het wel mee valt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:53 schreef on_air het volgende:
[..]
Zouden de heren van A-Ha dat probleem ook ervaren hebben
Ja, jammer dat hij het alleen niet lekker kan presenteren. Maar met zijn smaak is niets mis, wat betreft muziek. Schrijven daarentegen....quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:01 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ze zijn wel touchy, dus ik gok dat het wel mee valt.
Ik was even bij de buren gaan luisteren, dat schrijvertje had weer fijne muziek meegenomen... Ocean, Young Girl, een onbekende Bruce Springsteen (Iceman). Erg fijn, ook omdat ie z'n stem kwijt was.
Gisteren werd je zelfs gewaarschuwd dat het 12 uur was door een outdoor PSB-alarm, maar vandaag helaas niet.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:12 schreef Jannekje7 het volgende:
Kut, nu lweer 12u?
Outdoor PSB-alarm!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gisteren werd je zelfs gewaarschuwd dat het 12 uur was door een outdoor PSB-alarm, maar vandaag helaas niet.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gisteren werd je zelfs gewaarschuwd dat het 12 uur was door een outdoor PSB-alarm, maar vandaag helaas niet.
okay danquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:56 schreef Jannekje7 het volgende:
Nieuwe rok gekocht op de markt, en ik vind m helemaal geweldig!
Waar blijven de fotosquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:56 schreef Jannekje7 het volgende:
Nieuwe rok gekocht op de markt, en ik vind m helemaal geweldig!
Bookmark 'm dan eens.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:39 schreef TheArt het volgende:
Heeft iemand de link van het archief van de PO? Ik had die link al eerder gekregen hier, maar ben em weer kwijtgeraaktWil even een uitzending terugluisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |