abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 18:33:23 #126
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_73431816
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 18:31 schreef ajwOnline het volgende:

[..]

Toch vreemd. Jullie weten alles zo goed. Wat doen jullie hier eigenlijk?
Garisson72 komt hier alleen maar om nog een keer goed te kunnen lachen. Ik persoonlijk kom vooral op fok uit verveling.
Resistance is futile
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 18:34:27 #127
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_73431845
En bij mij is het een roeping.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 18:38:38 #128
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_73431980
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 18:34 schreef Copycat het volgende:
Fokroep.
Resistance is futile
pi_73432859
quote:

[..]

Voor de broodnodige realitycheck
Quinn Dexter
pi_73433157
Tsja, het is erg makkelijk om te gaan lopen bashen, maar tegelijkertijd ben ik wel benieuwd wat de meeste mensen die hier zo fel uit de hoek komen in jouw plaats zouden doen.

Maar goed, je hebt duidelijk fouten gemaakt en men zou ook kunnen stellen dat je een laffe hond bent, maar tegelijkertijd kan ik me ook wel iets voorstellen bij je dilemma. Je weet zelf donders goed dat er geen makkelijke oplossing is, maar dat je tot het besef bent gekomen dat dit 'het' niet is (wat dat dan ook moge zijn) lijkt me al heel wat. Aangezien je er al zolang mee loopt, mogen we ook aannemen dat het geen bevlieging is en dat er hoogstwaarschijnlijk voor jou niets meer zal gaan veranderen aan de situatie. En tsja, dat leidt dan toch tot de conclusie dat je concrete stappen moet gaan zetten. Natuurlijk zal je omgeving, je vrouw, je kinderen je een klootzak vinden en kun je je maar beter voorbereiden op het ergste. Maar vraag jezelf af wat belangrijker is: jezelf, je vrouw, je kinderen voor de gek houden door de schone schijn op te houden (je zult niet de eerste en zeker niet de laatste zijn) en zo tot aan je dood verder te sukkelen, of je vrouw recht in de ogen te durven kijken en eerlijk op te biechten hoe jij je voelt in de relatie? Het antwoord weet je volgens mij al, anders zou je hier niet eens een bericht geplaatst hebben.

Ik zou je toch aanraden om hier met een psycholoog over te praten, je dilemma voor te leggen. Jij bent uiteindelijk degene die de knoop zal moeten doorhakken, maar er met andere - ,objectievere - mensen over praten lijkt me geen overbodige luxe.
pi_73433276
quote:

[..]

Wat had je nou verwacht man, begrip? Dat maakt je nog zieliger.
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 19:39:33 #132
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_73433793
quote:

[..]

Waarin wil je nou concreet advies? Hoe je tegen je vrouw moet zeggen dat je bij haar weg wilt? Dat maakt niet uit hoe, áls je het maar zegt, en een beetje snel. Het lijkt me als vrouw 'niet leuk' dat je man bij je weg wil, maar nog erger zou zijn om erachter te komen dat hij eigenlijk al jaren eerder de stap had willen zetten.
The love you take is equal to the love you make.
pi_73434258
quote:

[..]

Ik heb rijkdommen zat dus ik help graag hen die minder geluk hebben in het leven
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 21:00:21 #134
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_73437112
quote:
Ga je nou heel handig de focus verleggen?
Het gaat hier om JOU, JIJ zit met het probleem en JIJ moet er wat aan doen. Jengelen dat het niet te doen is en dat wij het allemaal zo goed weten en makkelijk praten hebben helpt je niet.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 21:02:30 #135
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_73437194
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 18:33 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Garisson72 komt hier alleen maar om nog een keer goed te kunnen lachen. Ik persoonlijk kom vooral op fok uit verveling.
Wat ken je me toch goed.
Overigens kom ik hier natuurlijk éérst en vooral om mijn medemens te helpen, altruïst dat ik er ben.
Net als Cc, die is ook zo:
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 18:34 schreef Copycat het volgende:
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_73437829
quote:

[..]

Garisson heeft in R&P meer dan genoeg mensen van prima advies voorzien.
Jij bent hier degene die al een jaar aan het trutten is.
Het gaat hier helemaal niet over hoe goed mensen alles wel of niet weten en ik begrijp best dat het niet makkelijk is om een scheiding in gang te zetten maar of je doet dat, of je kapt met zeuren.
pi_73443438
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 08:25 schreef ajwOnline het volgende:

[..]

Tsja, fijn dat er ook mensen zijn die niet meteen met hun (ver)oordeel klaarstaan, maar zich echt in de zaak verdiepen. Ik heb dit idd mat zowel een goede vriend als mijn moeder besproken. Het feit dat ik hier iets post is voor mij ook om te ijken of ik het juist heb. Soms is het wel wat moeilijk om door de schrewerige reacties van de dames perfect heen te kijken. Zij blijven namelijk hangen bij de passage vreemdgaan en menen dat alleen mannen vreemdgaan. Ik ben benieuwd naar jullie eigen topics vanaf het moment dat je ook wat hebt meegemaakt in het leven...

En natuurlijk.. die slappe zak. Ik voel me idd zo. En toch geef ik het je te doen..
Ik heb het niet eens over het vreemdgaan. Ik snap gewoon niet dat je al meer dan 10 jaar ongelukkig bent in je relatie en geen keuze durft te maken. Daarmee ontzeg je zowel jezelf als jouw partner de kans op echte liefde, op iemand die wel volledig voor jou of haar gaat.
Dat is wat me tegen staat.

In je andere topic zat ik ook al en daar stond me tegen dat je zo veel kritiek op jouw vrouw had, maar ondertussen alles accepteerde wat zij zei. Door het niet te bespreken heb je haar niet eens de kans gegeven te reflecteren op haar gedrag en tot een oplossing te komen.
Dat vind ik slap.

Een jaar na dat topic ben je nog geen stap verder.
Dat vind ik slap.

Je bent zelf nog altijd verantwoordelijk voor je eigen geluk, maar ik zie jou alleen maar achterover leunen en wachten tot het vanzelf over gaat.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 00:03:05 #138
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_73444157
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 23:39 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik heb het niet eens over het vreemdgaan. Ik snap gewoon niet dat je al meer dan 10 jaar ongelukkig bent in je relatie en geen keuze durft te maken. Daarmee ontzeg je zowel jezelf als jouw partner de kans op echte liefde, op iemand die wel volledig voor jou of haar gaat.
Dat is wat me tegen staat.

In je andere topic zat ik ook al en daar stond me tegen dat je zo veel kritiek op jouw vrouw had, maar ondertussen alles accepteerde wat zij zei. Door het niet te bespreken heb je haar niet eens de kans gegeven te reflecteren op haar gedrag en tot een oplossing te komen.
Dat vind ik slap.

Een jaar na dat topic ben je nog geen stap verder.
Dat vind ik slap.

Je bent zelf nog altijd verantwoordelijk voor je eigen geluk, maar ik zie jou alleen maar achterover leunen en wachten tot het vanzelf over gaat.
Bravo. Post naar m'n hart
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
pi_73447505
Ik weet dat het niet kan, maar het zou wel mooi zijn om ook het standpunt van je vrouw te zien. We weten niet hoe jullie relatie nu is, maar ze zet je al jaren op een voetstuk en je bent uit medelijden bij haar gebleven tijdens een vorige crisis en jullie hebben nooit ruzie.

Dat moet toch verstikkend zijn, niet alleen voor jou, maar zeker ook voor haar en een enorme latente spanning opleveren als jullie daar nooit echt over praten? Misschien weet zij die spanning/angst perfect te verbergen na 25 jaar.

Heb je het idee dat zij nog steeds echt 'gelukkig' is met de relatie, of dat ze de schijn ophoudt omdat ze zelf doodsbang is, of in het belang van de kinderen handelt oid? En je weet zelf ook wel hoe je daar het beste achterkomt....
pi_73598346
Haha ben je nog bij je vrouw.. Topic niet helemaal doorgelezen maar kan de reacties wel raden..

Ja balen dat zij niet opstapt als jij vreemdgaat maar jullie doen precies hetzelfde - je vrouw wacht blijkbaar ook net zo lang tot de bom barst.

Zijn jullie van de passief-agressieve acties? (Google). Jij hebt blijkbaar wensen meningen doelen die je niet communiceert en naleeft, er kleven consequenties aan natuurlijk. Tegelijk bouw je een antipathie to haar op omdat zij het met de rest van jou uithoudt - en push je haar zo ver dat zij jouw lijntjes moet gaan trekken, terwijl jij al 10 jaar weg wil. Lekker makkelijk, maar eigenlijk ook zo zielig voor jou! Voor verwezenlijking van je plannen moet je dus altijd een situatie zo op de spits drijven dat een ander een deur achter jou dicht smijt. Lijkt me niets aan, doe mij maar een afscheidsborrel..

Waarom mensen die nb kinderen hebben niet kunnen zeggen/schrijven, [insert naam] lieverd ga even zitten [insert een glaasje van het een of ander], je weet dat ik om je geef maar ik wil graag iets anders met mijn leven als ik het nu niet doe komt er niets van etc, ik besef dat dit alles op zijn kop zet maar het is niet anders, hoop op je steun, bla? Je kan de situatie willen verlaten but why not do it with some sympathy & respect voor de andere partij. Heb je na de eerste shock de kans om eea ff uit te spreken en blijft het naderhand allemaal niet als negatieve bagage in je nek hangen.

Anyway, blijkbaar heb je niet genoeg lef om een gesprek aan te gaan dus misschien van buiten naar binnen werken? Als je je vertrek bv concreet gaat voorbereiden wordt het vanzelf echt - je baan opzeggen is ook makkelijker als je al weet wat je daarna gaat doen. Waar ga je wonen, hoe regel je het financieel, ga je een nieuwe baan of leergang oppakken, heb je een vertrouwenspersoon dat soort dingen. Terwijl je dat allemaal op poten zet groei je er van zelf naar toe dat je je vrouw op een bepaald moment (wel) moet inlichten. Maar dan iig met wat waardigheid?

Suc6 maar weer, lezen over een jaartje wel denk

[ Bericht 0% gewijzigd door Manono op 13-10-2009 11:55:11 ]
Jusqu'ici tout va bien...
pi_73861007
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 08:13 schreef LoudGirl het volgende:
Als ik het goed begrijp ben je vreemd gegaan, en nu neem je het haar kwalijk dat ze toch bij je is gebleven? Tel je zegeningen vriend, het huwelijk is geen wegwerpartikel en je vrouw ook niet.
Idd mee eens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')