Garisson72 komt hier alleen maar om nog een keer goed te kunnen lachen. Ik persoonlijk kom vooral op fok uit verveling.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:31 schreef ajwOnline het volgende:
[..]
Toch vreemd. Jullie weten alles zo goed. Wat doen jullie hier eigenlijk?
Voor de broodnodige realitycheckquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:31 schreef ajwOnline het volgende:
[..]
Wat had je nou verwacht man, begrip? Dat maakt je nog zieliger.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:31 schreef ajwOnline het volgende:
[..]
Waarin wil je nou concreet advies? Hoe je tegen je vrouw moet zeggen dat je bij haar weg wilt? Dat maakt niet uit hoe, áls je het maar zegt, en een beetje snel. Het lijkt me als vrouw 'niet leuk' dat je man bij je weg wil, maar nog erger zou zijn om erachter te komen dat hij eigenlijk al jaren eerder de stap had willen zetten.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:31 schreef ajwOnline het volgende:
[..]
Ik heb rijkdommen zat dus ik help graag hen die minder geluk hebben in het levenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:31 schreef ajwOnline het volgende:
[..]
Ga je nou heel handig de focus verleggen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:31 schreef ajwOnline het volgende:
Wat ken je me toch goed.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:33 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Garisson72 komt hier alleen maar om nog een keer goed te kunnen lachen. Ik persoonlijk kom vooral op fok uit verveling.
quote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:31 schreef ajwOnline het volgende:
[..]
Ik heb het niet eens over het vreemdgaan. Ik snap gewoon niet dat je al meer dan 10 jaar ongelukkig bent in je relatie en geen keuze durft te maken. Daarmee ontzeg je zowel jezelf als jouw partner de kans op echte liefde, op iemand die wel volledig voor jou of haar gaat.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:25 schreef ajwOnline het volgende:
[..]
Tsja, fijn dat er ook mensen zijn die niet meteen met hun (ver)oordeel klaarstaan, maar zich echt in de zaak verdiepen. Ik heb dit idd mat zowel een goede vriend als mijn moeder besproken. Het feit dat ik hier iets post is voor mij ook om te ijken of ik het juist heb. Soms is het wel wat moeilijk om door de schrewerige reacties van de dames perfect heen te kijken. Zij blijven namelijk hangen bij de passage vreemdgaan en menen dat alleen mannen vreemdgaan. Ik ben benieuwd naar jullie eigen topics vanaf het moment dat je ook wat hebt meegemaakt in het leven...
En natuurlijk.. die slappe zak. Ik voel me idd zo. En toch geef ik het je te doen..
Bravo. Post naar m'n hartquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:39 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik heb het niet eens over het vreemdgaan. Ik snap gewoon niet dat je al meer dan 10 jaar ongelukkig bent in je relatie en geen keuze durft te maken. Daarmee ontzeg je zowel jezelf als jouw partner de kans op echte liefde, op iemand die wel volledig voor jou of haar gaat.
Dat is wat me tegen staat.
In je andere topic zat ik ook al en daar stond me tegen dat je zo veel kritiek op jouw vrouw had, maar ondertussen alles accepteerde wat zij zei. Door het niet te bespreken heb je haar niet eens de kans gegeven te reflecteren op haar gedrag en tot een oplossing te komen.
Dat vind ik slap.
Een jaar na dat topic ben je nog geen stap verder.
Dat vind ik slap.
Je bent zelf nog altijd verantwoordelijk voor je eigen geluk, maar ik zie jou alleen maar achterover leunen en wachten tot het vanzelf over gaat.
Idd mee eens.quote:Op maandag 5 oktober 2009 08:13 schreef LoudGirl het volgende:
Als ik het goed begrijp ben je vreemd gegaan, en nu neem je het haar kwalijk dat ze toch bij je is gebleven?Tel je zegeningen vriend, het huwelijk is geen wegwerpartikel en je vrouw ook niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |