quote:Mijn ING niet beschikbaar
Mijn ING is op dit moment niet beschikbaar. Probeert u het op een later tijdstip nog eens.
Excuses voor het ongemak.
> Meer informatie
> Naar ING.nl
Het is een klacht, geen vraagquote:Op maandag 5 oktober 2009 00:32 schreef Parafernalia het volgende:
Het grote "Er is iets down topic" #39 - Waar GS stuk is...
Dat topic is ook niet voor vragen!quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:34 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Het is een klacht, geen vraag
anders was ik wel in DIG / dat topic geweest
quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:45 schreef livalo het volgende:
Eens met de klacht! Besluit ik eindelijk eens beltegoed te gaan kopen, doet de ING moeilijk.
Misschien de DSB Bank een optie?quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:45 schreef livalo het volgende:
Eens met de klacht! Besluit ik eindelijk eens beltegoed te gaan kopen, doet de ING moeilijk.
Tuurlijk, omdat ING 1 avond een VERWACHTE downtime hebben, overstappen op een andere bankquote:Op maandag 5 oktober 2009 00:52 schreef Black_Horny_Girl het volgende:
[..]
Misschien de DSB Bank een optie?
DSBbank. Het nieuws, problemen, gehackte site. Begint er een belletje te rinkelen?quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:53 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Tuurlijk, omdat ING 1 avond een VERWACHTE downtime hebben, overstappen op een andere bank?
Waarom niet?quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:53 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Tuurlijk, omdat ING 1 avond een VERWACHTE downtime hebben, overstappen op een andere bank?
quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:31 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Net wanner ik mn royale balans wil checken
En leer eens spellen jij.quote:
quote:
Nee, maar dankjewel dat je op dit tijdsstip nog aan mn spelling denktquote:Op maandag 5 oktober 2009 01:02 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]![]()
Dat was toch niet zo moeilijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |