Ja is een mooie compensatie voor dat oerlelijke oost europa bouwerk aan de andere kant van de weg waar Media Markt in zitquote:Op maandag 5 oktober 2009 09:39 schreef Ang3l het volgende:
Ons Blobje is bijna af
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die zwarte doos?quote:Op maandag 5 oktober 2009 09:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja is een mooie compensatie voor dat oerlelijke oost europa bouwerk aan de andere kant van de weg waar Media Markt in zit
MM pand is toch niet zwart maar dondergroen ?quote:Op maandag 5 oktober 2009 09:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die zwarte doos?
Ach vind hem wel wat hebben.... alleen die enooooooooooorme rode lichtgevende letters zijn wel wat overdone.
Ik vind de nieuwe poorten voor de ondergroendse fietsparkeerstalling zo mooi op 't stuk voor de Piazza/Bijenkorf.... echt een soort schelpachtige tunnelsDuurt wel lang met bouwen, maar volgens mij wordt dat heel mooi.
Er schijnt nog een mini-blobje te komen bij het 18sept plein, las ik.
De baby versie van die grote blob.
Volgens mij is ie zwart hoorquote:Op maandag 5 oktober 2009 09:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
MM pand is toch niet zwart maar dondergroen ?
Ik zoek de Mediamarkt, kunt u me zeggen waar ik die kan vindenquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:03 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Zwart. Of anders wel heeeeeeeeel donkergroen.
Ach flikker toch opquote:
Plezier in Utrechtquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ach flikker toch op.
Ik ga naar Utrecht!
Wat komt daar in?quote:Op maandag 5 oktober 2009 09:39 schreef Ang3l het volgende:
Ons Blobje is bijna af
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaad jaquote:Op maandag 5 oktober 2009 04:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, zeg, er zijn genoeg topics waar de hetero's achter de vrouwen aankunnen
Ja, ik ook van jou, hoorquote:Op maandag 5 oktober 2009 10:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ach flikker toch op.
Ik ga naar Utrecht!
En 's avonds ook nog eens lichtgevend hequote:Op maandag 5 oktober 2009 10:11 schreef Baltar het volgende:
[..]
Ik zoek de Mediamarkt, kunt u me zeggen waar ik die kan vinden
*geeft doekje tegen het bloeden aan*quote:
O.a. winkels, maar ik meen allemaal ook iets van een biosjequote:
Ja, heb je een vestiging in Eindhoven of nietquote:Op maandag 5 oktober 2009 11:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En 's avonds ook nog eens lichtgevend he
Ja ok, Lichtstad.quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:51 schreef Baltar het volgende:
[..]
Ja, heb je een vestiging in Eindhoven of niet
Dit lijkt me nogal jaren 80 neon-reclamequote:Op maandag 5 oktober 2009 11:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ok, Lichtstad.
Maar deze is wel HEEL overdreven.
En ik vind licht mooier dan lichtreclame.
Vind dit gewoonweg vervuiling.
Maar tis wel de grootste MM van NL
Was een trekpleister niet effectiever ?quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:50 schreef Baltar het volgende:
[..]
*geeft doekje tegen het bloeden aan*
Heb je al een tegenbod gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |