Eew! Een vrouw!quote:Op maandag 5 oktober 2009 04:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
VOLK!
Oohnoes nu postte ik in de gaychat
Ja, zeg, er zijn genoeg topics waar de hetero's achter de vrouwen aankunnenquote:Op maandag 5 oktober 2009 04:49 schreef roelke87 het volgende:
[..]
Dan post ik hier ook maar even. Heb je een vriend, vrouw?
Ik weet niet zeker of ik al geslapen heb (wat vast betekent dat ik geslapen heb maar goed), ik ben nu dus "al'' wakker.quote:Op maandag 5 oktober 2009 04:47 schreef wonderer het volgende:
Hey Erik. Ben je wakker of kun je niet slapen?
En het is zo heel erg besmettelijk! Straks word je ook eenquote:Op maandag 5 oktober 2009 04:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
VOLK!
Oohnoes nu postte ik in de gaychat
Jij hetero-basherquote:Op maandag 5 oktober 2009 04:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, zeg, er zijn genoeg topics waar de hetero's achter de vrouwen aankunnen
Vervelend zeg. Morgen lange dag?quote:Op maandag 5 oktober 2009 04:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of ik al geslapen heb (wat vast betekent dat ik geslapen heb maar goed), ik ben nu dus "al'' wakker.
En het is te donker om mijn toetsenbord te zien dus sorry voor eventuele fouten.
Waarom niet? Want je fobo is best wel goed eigenlijkquote:Op maandag 5 oktober 2009 04:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En het is zo heel erg besmettelijk! Straks word je ook eenhomo
.
(Overigens, Roelke, heb ik geen vriend)
Nee, dan had ik gezegd "ranzige uil" of "stupid breeder"quote:
kudos voor de stupid breederquote:Op maandag 5 oktober 2009 05:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, dan had ik gezegd "ranzige uil" of "stupid breeder"
Omdat ik in werkelijkheid een 64-jaar oude ranzigerd ben. De foto's zijn van mijn ontvoerde jongen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 05:00 schreef roelke87 het volgende:
[..]
Waarom niet? Want je fobo is best wel goed eigenlijk
Als je een keer wil ruilen tegen een 15 jarig meisje voor een weekend ofzo moet je het zeggenquote:Op maandag 5 oktober 2009 05:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat ik in werkelijkheid een 64-jaar oude ranzigerd ben. De foto's zijn van mijn ontvoerde jongen.
Als je je in zou leven in een homo, denk je dan dat ie een 15 jarig meisje wil?quote:Op maandag 5 oktober 2009 05:02 schreef roelke87 het volgende:
[..]
Als je een keer wil ruilen tegen een 15 jarig meisje voor een weekend ofzo moet je het zeggen
Ja maar, ze is 15, ze heeft nog geen echte tietenquote:Op maandag 5 oktober 2009 05:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je je in zou leven in een homo, denk je dan dat ie een 15 jarig meisje wil?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, wil eens wat anders. Afwisseling van spijs enzoquote:Op maandag 5 oktober 2009 05:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat moet jij trouwens met mijn ontvoerde jongen? Ik geef er namelijk wel om.
En Breathtaking is weer bang weggekropen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar dat is goed. Deze 4 zien namelijk meteen of iets dat glittertjes heeft ook echt wat waard is. Dus kitsch laten ze gewoon met rustquote:Op maandag 5 oktober 2009 05:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Niet te veel glimmende spulletjes. Je bent in het homotopic he. Alles is hier glitter en gay.
Misschien nieteens zo een domme beslissingquote:Op maandag 5 oktober 2009 05:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Laat toch maar zitten.
* Tha_Erik ziet de jongetjes van hostel voor zich.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 05:14 schreef roelke87 het volgende:
[..]
Misschien nieteens zo een domme beslissing
Ben je nog of al wakker trouwens?
quote:Op maandag 5 oktober 2009 04:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of ik al geslapen heb (wat vast betekent dat ik geslapen heb maar goed), ik ben nu dus "al'' wakker.
En het is te donker om mijn toetsenbord te zien dus sorry voor eventuele fouten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |